Bieber...

helaas nog paar maandjes wachten, heb ze nog niks zien bouwendawasiknie wrote:Godver is t nou al bijna tijd voor Ground Zero ofwat?
zijn ze nu nog niet bezig ? slecht hoordjpatt wrote:helaas nog paar maandjes wachten, heb ze nog niks zien bouwendawasiknie wrote:Godver is t nou al bijna tijd voor Ground Zero ofwat?
haha ik ookdawasiknie wrote:Idd had toch wel verwacht dat mainstage af is.
ik niet, verspilde tijdHoofdcoach wrote:Lekker stemmen!!!
:+ ik was binnen 1 minuut klaar met stemmendjpatt wrote:ik niet, verspilde tijdHoofdcoach wrote:Lekker stemmen!!!
Die adds stemmen zich toch af waarop je het meest zoekt ofzo op googleAlmighty wrote:
niet helemaal ik heb nu nti en daar heb ik laatst ff nar een thuis studie gezochtD-Ruz wrote:Die adds stemmen zich toch af waarop je het meest zoekt ofzo op googleAlmighty wrote:
?
Trouwens het kan wel kloppen, dacht er net pas aan dat ik op mijn stage zit. met dus één server.D-Ruz wrote:Die adds stemmen zich toch af waarop je het meest zoekt ofzo op googleAlmighty wrote:
?
edit: Ooh volgens mij toch niet, krijg steeds Whiskas, Zolando en een dj dinges

Sinds wanneer val jij in hun doelgroep?roberttt wrote:weet nog niet wat ik ga stemmen, moet zo maar ff zien. Moet zo toch met hond lopen, stem ik gelijk wel ff. Waarschijnlijk op 50+ ofzo of d66
nou... nee want dan moet ik WEER cd's gaan brandenD-Ruz wrote:Kun je nog van idee veranderen, een Superplastik tribute misschien![]()
Heb het persoonlijk helemaal niet op Spoontech (A)
geen idee moet wat stemmen..twilightforce wrote:Sinds wanneer val jij in hun doelgroep?roberttt wrote:weet nog niet wat ik ga stemmen, moet zo maar ff zien. Moet zo toch met hond lopen, stem ik gelijk wel ff. Waarschijnlijk op 50+ ofzo of d66
Er zijn toch wel minimaal 25 releases op uitgebracht dacht ik zoDj Skitzo wrote:nou... nee want dan moet ik WEER cd's gaan brandenD-Ruz wrote:Kun je nog van idee veranderen, een Superplastik tribute misschien![]()
Heb het persoonlijk helemaal niet op Spoontech (A)en zoveel is er dacht ik niet uitgekomen op superplastik
misschien iets voor de volgende keer!