Werken
en ik droomde zo lekker 
maar weer werken tot half 5 , terwijl het zulk lekker weer is
wrote:Goedenmorgen!!![]()
hahaha hond, jij ben nog anderhalve week vrijwrote:wrote:Goedenmorgen!!![]()
Is gewoon je biologisch ritme. Als je maar vaak genoeg op het zelfde tijdstip opstaat dan doe je dit op een gegeven moment automatisch.wrote:Geen idee hoe, maar ik moet altijd om 06:30 opstaan om naar m'n werk te gaan.
En ik heb blijkbaar een wekke in m'n hoofd die gaat om stipt 06:27... elke dag weer....
Ja maar het vreemde is eigenlijk dat ik maar 3 dagen in de week werk, de andere dagen sta ik rond 10 uur op.wrote:Is gewoon je biologisch ritme. Als je maar vaak genoeg op het zelfde tijdstip opstaat dan doe je dit op een gegeven moment automatisch.wrote:Geen idee hoe, maar ik moet altijd om 06:30 opstaan om naar m'n werk te gaan.
En ik heb blijkbaar een wekke in m'n hoofd die gaat om stipt 06:27... elke dag weer....
Uitslapen duswrote:Geen idee hoe, maar ik moet altijd om 06:30 opstaan om naar m'n werk te gaan.
goodluckwrote:Op naar school, praktijkexamen. Wish me luck
hahahaha dit is echt een foute opmerking, als je hem verkeerd opvatwrote:Dit is zo fout..wrote:Zo, 40 man, 11 uur klaar...
HARD geramd in de keuken zeg xD
wrote:hahahaha dit is echt een foute opmerking, als je hem verkeerd opvatwrote:Dit is zo fout..wrote:Zo, 40 man, 11 uur klaar...
HARD geramd in de keuken zeg xD![]()