oh maar dan is het niet zo moeilijk om te leren of wel? 
Mij heb je op hyvesoostzaner wrote:maar ik wil alleen ht'ers die ik in het eckte eckte leven heb gezien op fb.
Mij heb je op hyvesoostzaner wrote:maar ik wil alleen ht'ers die ik in het eckte eckte leven heb gezien op fb.
Ik heb nog wel meer mensen op Hyves die ik in het dagelijks leven nooit spreek.wesskeej wrote:Mij heb je op hyvesoostzaner wrote:maar ik wil alleen ht'ers die ik in het eckte eckte leven heb gezien op fb.
Nee die niet, maar kan ook wel shit van robbie williams en andere lui. Dat is al wat lastiger :pIntervention wrote:oh maar dan is het niet zo moeilijk om te leren of wel?
dat ken ik ja..maar vind dat eigenljk helemaal niks..heb aardig wat mensen op Hyves die ik op feest ben tegen gekomen en daarna nooit meer heb gesproken...heb ze dan alleen toegevoegd op hyvesoostzaner wrote:Ik heb nog wel meer mensen op Hyves die ik in het dagelijks leven nooit spreek.wesskeej wrote:Mij heb je op hyvesoostzaner wrote:maar ik wil alleen ht'ers die ik in het eckte eckte leven heb gezien op fb.
Maar mij heb je gewoon toegevoegd omdat ik zo fucking lekker benoostzaner wrote:Ik heb nog wel meer mensen op Hyves die ik in het dagelijks leven nooit spreek.wesskeej wrote:Mij heb je op hyvesoostzaner wrote:maar ik wil alleen ht'ers die ik in het eckte eckte leven heb gezien op fb.
dat ben jij toch?roberttt wrote:mij ken je nietwil je ook niet

is dat niet patrick hakken in de moskee deel 3?oostzaner wrote:dat ben jij toch?roberttt wrote:mij ken je nietwil je ook niet
FUUU dat ben ik jabiscuit wrote:is dat niet patrick hakken in de moskee deel 3?oostzaner wrote:dat ben jij toch?roberttt wrote:mij ken je nietwil je ook niet
is goedIntervention wrote:die manier van losgaan moet je me echt leren Robertt

167-761roberttt wrote:is goedIntervention wrote:die manier van losgaan moet je me echt leren Robertt![]()
eigenlijks ben ik dit
roberttt wrote:is goedIntervention wrote:die manier van losgaan moet je me echt leren Robertt![]()
eigenlijks ben ik dit
wel stoer hoor zn matje...kga dat ook maar eens laten staanroberttt wrote:is goedIntervention wrote:die manier van losgaan moet je me echt leren Robertt![]()
eigenlijks ben ik dit

nu word ik echt verlegenoostzaner wrote:ah wat lief. akoetsiekoetsiekoetsie.
roberttt wrote:nu word ik echt verlegenoostzaner wrote:ah wat lief. akoetsiekoetsiekoetsie.