Jaah! Niet dat k het erg vindwrote:Those who can't make the bus, will blame it on the hardtraxxwrote:Stomme Hardtraxx dankzij jullie heb ik me bus gemist en kom ik te laat op school
T
wrote:wrote:Goeiemorgen, Zometeen sporten
T
Daaamn ik heb geen zin in school 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
wrote:wrote:Goeiemorgen, nu al anderhalf uur aan het werk
Goeiemorgen..net wakker en vandaag,vrij maar rest,van de week 5 uur eruit 
Ik moest vandaag om 12 uur bij de rechtbank zijn omdat ik was gepakt met illegaal vuurwerk, blijkt het nu niet door te gaan
Dagje vrij dus. 
E
je bent een rund... met illegaal vuurwerk
wrote:Ik moest vandaag om 12 uur bij de rechtbank zijn omdat ik was gepakt met illegaal vuurwerk, blijkt het nu niet door te gaanDagje vrij dus.
C
Goeijemoggel!
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Nu op het werk, me aan het voorbereiden op de lunchpauze (12 uur) 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
ik ga nu dus ff eten, die 6 minuutjes extrawrote:Nu op het werk, me aan het voorbereiden op de lunchpauze (12 uur)
A
Nieuwe affatawr
E
facking vet!wrote:Nieuwe affatar
Goeiesmiddags! Iedereen fijn weekend gehad? 
No gister hele dag op de wc door gebrachtwrote:Goeiesmiddags! Iedereen fijn weekend gehad?
Oke lekker, aan de dunne? Heb wel fijn weekend gehad. Lekker bij mn meisje geweest.wrote:No gister hele dag op de wc door gebrachtwrote:Goeiesmiddags! Iedereen fijn weekend gehad?en jij ?
Lekker bezig, mij zondag was top eindelijk weer gewonen met voetbal 2de week oprij voor ons hele prestatie met maar 14 punten 2 gelijk en 4 gewonenwrote:No gister hele dag op de wc door gebrachtwrote:Goeiesmiddags! Iedereen fijn weekend gehad?en jij ?
Zaterdag wel even ziek geweest door vrijdag
Tijdje niet meer hier geweest, hoe geet 't dr met?":D
T
Het grote almichtig
topic