Jaah! Niet dat k het erg vindPommer wrote:Those who can't make the bus, will blame it on the hardtraxxwesskeej wrote:Stomme Hardtraxx dankzij jullie heb ik me bus gemist en kom ik te laat op school
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Pommer wrote:Yoeloe wrote:Goeiemorgen, Zometeen sporten
-
T
Daaamn ik heb geen zin in school 
Yoeloe wrote:Goeiemorgen, nu werken
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
p-stylez wrote:Yoeloe wrote:Goeiemorgen, nu al anderhalf uur aan het werk
Goeiemorgen..net wakker en vandaag,vrij maar rest,van de week 5 uur eruit 
Ik moest vandaag om 12 uur bij de rechtbank zijn omdat ik was gepakt met illegaal vuurwerk, blijkt het nu niet door te gaan
Dagje vrij dus. 
-
E
je bent een rund... met illegaal vuurwerk
Jolle wrote:Ik moest vandaag om 12 uur bij de rechtbank zijn omdat ik was gepakt met illegaal vuurwerk, blijkt het nu niet door te gaanDagje vrij dus.
Yoeloe wrote:Goeiemorgen, hele dag vrij
-
C
Goeijemoggel!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Nu op het werk, me aan het voorbereiden op de lunchpauze (12 uur) 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik ga nu dus ff eten, die 6 minuutjes extraKryptica wrote:Nu op het werk, me aan het voorbereiden op de lunchpauze (12 uur)
-
A
Nieuwe affatawr
-
E
facking vet!Almighty wrote:Nieuwe affatar
Dat was m'n tussenuur, nu weer b2s
:')
:')
Goeiesmiddags! Iedereen fijn weekend gehad? 
No gister hele dag op de wc door gebrachtParvuz wrote:Goeiesmiddags! Iedereen fijn weekend gehad?
Oke lekker, aan de dunne? Heb wel fijn weekend gehad. Lekker bij mn meisje geweest.roberttt wrote:No gister hele dag op de wc door gebrachtParvuz wrote:Goeiesmiddags! Iedereen fijn weekend gehad?en jij ?
Lekker bezig, mij zondag was top eindelijk weer gewonen met voetbal 2de week oprij voor ons hele prestatie met maar 14 punten 2 gelijk en 4 gewonenroberttt wrote:No gister hele dag op de wc door gebrachtParvuz wrote:Goeiesmiddags! Iedereen fijn weekend gehad?en jij ?
Zaterdag wel even ziek geweest door vrijdag
Tijdje niet meer hier geweest, hoe geet 't dr met?":D
-
T
Het grote almichtig
topic