biscuit wrote:respect en 15 bier als je dat doetwesskeej wrote:Ik ga naaktoostzaner wrote:ik ga naar defqon in m'n armin van buuren shirtje.![]()
die
biscuit wrote:respect en 15 bier als je dat doetwesskeej wrote:Ik ga naaktoostzaner wrote:ik ga naar defqon in m'n armin van buuren shirtje.![]()
voor de pillen? mag zeker!wesskeej wrote:Mag het ook water zijn?biscuit wrote:respect en 15 bier als je dat doetwesskeej wrote: Ik ga naakt![]()
Wordt drokz uitgezonden? Magic op 180 bpmwesskeej wrote:mohradiolive MOH Radio Live
Masters of Hardcore - Statement of Disorder rebroadcast starts in 30 minutes at Hardcore Radio. Re-live the party... http://fb.me/XFpct8fg
39 minutes ago Favorite Retweet Reply
(A)
wesskeej wrote:Nee trouwens ik wil dan 7 water en 8 raketjes
Nee want hij draaide niet op de mainp-stylez wrote:Wordt drokz uitgezonden? Magic op 180 bpmwesskeej wrote:mohradiolive MOH Radio Live
Masters of Hardcore - Statement of Disorder rebroadcast starts in 30 minutes at Hardcore Radio. Re-live the party... http://fb.me/XFpct8fg
39 minutes ago Favorite Retweet Reply
(A)
Haha blijft een vette track.I wonder if you know.
How they live in Tokyo.
If you see me then you mean it.
Then you know you have to go.
Fast and furiouuuuus.
Uhh nou dat valt hier te betwijfelen of de punten binnen zijn..wootum wrote:En de puntjes zijn weer binnen
Ik had het over voetbal, niet over tentamensSquirrie wrote:Uhh nou dat valt hier te betwijfelen of de punten binnen zijn..wootum wrote:En de puntjes zijn weer binnenMaar dat zien we dan wel weer
Heerenveen? Gaap.. :')wootum wrote:Ik had het over voetbal, niet over tentamensSquirrie wrote:Uhh nou dat valt hier te betwijfelen of de punten binnen zijn..wootum wrote:En de puntjes zijn weer binnenMaar dat zien we dan wel weer
En je ''punt'' of ''komma'' is ook nog van je toetsenbord weggelopen?Protoss wrote:man wat een gedoe ik heb geen werk niks meer het gaat niet goed met mij mijn moeder maakt zicht zorgen
en dan komen net van die meisjes binnen ja je zusje van 14 ligt knockie op de grond helemaal dronken mijn moeder gaat echt kapot aan ons![]()
ben ook steeds minder op deze site
Nee die ook nietSquirrie wrote:
Heerenveen? Gaap.. :')
Haha
Project 141 wrote:Protoss wrote:man wat een gedoe ik heb geen werk niks meer het gaat niet goed met mij mijn moeder maakt zicht zorgen
en dan komen net van die meisjes binnen ja je zusje van 14 ligt knockie op de grond helemaal dronken mijn moeder gaat echt kapot aan ons![]()
ben ook steeds minder op deze site![]()
katamaran wrote:En je ''punt'' of ''komma'' is ook nog van je toetsenbord weggelopen?Protoss wrote:man wat een gedoe ik heb geen werk niks meer het gaat niet goed met mij mijn moeder maakt zicht zorgen
Nee, is mooi klote.
wordt boze-mensen-manager!!Daveytl wrote:katamaran wrote:En je ''punt'' of ''komma'' is ook nog van je toetsenbord weggelopen?Protoss wrote:man wat een gedoe ik heb geen werk niks meer het gaat niet goed met mij mijn moeder maakt zicht zorgen
Nee, is mooi klote.![]()
![]()
Maar kut voor je moeder dan Protosss, maar ga in eerste instantie dan fucking werk zoeken.
Is toch niet zo moeilijk?
Gevonden, Helmond --> Helmond Sport - MVV Maastricht : 1-0!wootum wrote:Nee die ook nietSquirrie wrote:
Haha
Das idd klote...Protoss wrote:man wat een gedoe ik heb geen werk niks meer het gaat niet goed met mij mijn moeder maakt zicht zorgen
Squirrie wrote:Gevonden, Helmond --> Helmond Sport - MVV Maastricht : 1-0!wootum wrote:Nee die ook nietSquirrie wrote:
Haha![]()
Had er niet zo snel aan gedacht om even woonplaats te bekijken, wordt je vaak wel wijzer van