wrote:respect en 15 bier als je dat doetwrote:Ik ga naaktwrote:ik ga naar defqon in m'n armin van buuren shirtje.![]()
die
wrote:respect en 15 bier als je dat doetwrote:Ik ga naaktwrote:ik ga naar defqon in m'n armin van buuren shirtje.![]()
voor de pillen? mag zeker!wrote:Mag het ook water zijn?wrote:respect en 15 bier als je dat doetwrote: Ik ga naakt![]()
Wordt drokz uitgezonden? Magic op 180 bpmwrote:mohradiolive MOH Radio Live
Masters of Hardcore - Statement of Disorder rebroadcast starts in 30 minutes at Hardcore Radio. Re-live the party... http://fb.me/XFpct8fg
39 minutes ago Favorite Retweet Reply
(A)
wrote:Nee trouwens ik wil dan 7 water en 8 raketjes
Nee want hij draaide niet op de mainwrote:Wordt drokz uitgezonden? Magic op 180 bpmwrote:mohradiolive MOH Radio Live
Masters of Hardcore - Statement of Disorder rebroadcast starts in 30 minutes at Hardcore Radio. Re-live the party... http://fb.me/XFpct8fg
39 minutes ago Favorite Retweet Reply
(A)
Haha blijft een vette track.I wonder if you know.
How they live in Tokyo.
If you see me then you mean it.
Then you know you have to go.
Fast and furiouuuuus.
Uhh nou dat valt hier te betwijfelen of de punten binnen zijn..wrote:En de puntjes zijn weer binnen
Ik had het over voetbal, niet over tentamenswrote:Uhh nou dat valt hier te betwijfelen of de punten binnen zijn..wrote:En de puntjes zijn weer binnenMaar dat zien we dan wel weer
Heerenveen? Gaap.. :')wrote:Ik had het over voetbal, niet over tentamenswrote:Uhh nou dat valt hier te betwijfelen of de punten binnen zijn..wrote:En de puntjes zijn weer binnenMaar dat zien we dan wel weer
En je ''punt'' of ''komma'' is ook nog van je toetsenbord weggelopen?wrote:man wat een gedoe ik heb geen werk niks meer het gaat niet goed met mij mijn moeder maakt zicht zorgen
en dan komen net van die meisjes binnen ja je zusje van 14 ligt knockie op de grond helemaal dronken mijn moeder gaat echt kapot aan ons![]()
ben ook steeds minder op deze site
Nee die ook nietwrote:
Heerenveen? Gaap.. :')
Haha
wrote:wrote:man wat een gedoe ik heb geen werk niks meer het gaat niet goed met mij mijn moeder maakt zicht zorgen
en dan komen net van die meisjes binnen ja je zusje van 14 ligt knockie op de grond helemaal dronken mijn moeder gaat echt kapot aan ons![]()
ben ook steeds minder op deze site![]()
wrote:En je ''punt'' of ''komma'' is ook nog van je toetsenbord weggelopen?wrote:man wat een gedoe ik heb geen werk niks meer het gaat niet goed met mij mijn moeder maakt zicht zorgen
Nee, is mooi klote.
wordt boze-mensen-manager!!wrote:wrote:En je ''punt'' of ''komma'' is ook nog van je toetsenbord weggelopen?wrote:man wat een gedoe ik heb geen werk niks meer het gaat niet goed met mij mijn moeder maakt zicht zorgen
Nee, is mooi klote.![]()
![]()
Maar kut voor je moeder dan Protosss, maar ga in eerste instantie dan fucking werk zoeken.
Is toch niet zo moeilijk?
Gevonden, Helmond --> Helmond Sport - MVV Maastricht : 1-0!wrote:Nee die ook nietwrote:
Haha
Das idd klote...wrote:man wat een gedoe ik heb geen werk niks meer het gaat niet goed met mij mijn moeder maakt zicht zorgen
wrote:Gevonden, Helmond --> Helmond Sport - MVV Maastricht : 1-0!wrote:Nee die ook nietwrote:
Haha![]()
Had er niet zo snel aan gedacht om even woonplaats te bekijken, wordt je vaak wel wijzer van