Ik heb die nieuwe al sinds ie uit is en ik heb nergens problemen mee, advertenties kan je weghalen met a-patch en dat myspace bullshit wat normaal links zit kan je gewoon uitzetten. Dan ziet ie er gewoon uit als de oude msn maar dan met een tabblad voor elk msn gesprek ipv een apart venster.Parvuz wrote:Idd, na die slechte verhalen laat ik die update wel zitten.Chukkels wrote:Haha ik heb de nieuwe nog niet geinstalleerd. Hou het mooi bij de oudeD-Nemacyst wrote:msn zuigt.
Ik hou t zowiezo bij ebuddy.
Die nieuwe msn kan ik niet eens op zonder dat ie uitvalt na 5 minuten. Dan wil je de oude weer installeren, laat ie dat niet toe.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
met die tabbladen vind ik wel chiller. 
-
B
Inderdaad dan hoef je alleen maar ctrl+[nummer van tabblad wat je wilt] te drukken als je naar een ander gesprek wilt ipv een ander venster selecterenoostzaner wrote:met die tabbladen vind ik wel chiller.
kreeg ik ook niet voor elkaar!D-Nemacyst wrote:msn zuigt.
Ik hou t zowiezo bij ebuddy.
Die nieuwe msn kan ik niet eens op zonder dat ie uitvalt na 5 minuten. Dan wil je de oude weer installeren, laat ie dat niet toe.
Hahahahahahahaahaha FAIL!Hoofdcoach wrote:Kijk wat voor neps ik meemaak met FIFA
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/73768597
Nog een plaat die waarscheinlijk aan mn muur komt! Kan ik van vriend overnemen:

Zo weer thuis was vet in de RAI, veel chickies daar niet te geloven 
Ook nog wat auto's gezien?roberttt wrote:Zo weer thuis was vet in de RAI, veel chickies daar niet te geloven
robert gaat alleen voor de boothbabes... 
Wel vette auto's maar had er meer van verwacht , en veel kakkers jonge lui van 19 in pak. Net alsof ze miljonair zijn :')
En terrecht!oostzaner wrote:robert gaat alleen voor de boothbabes...
Jij liep daar in je party-outfit inc. zonnebril, hoed, kaken , alles?roberttt wrote:Wel vette auto's maar had er meer van verwacht , en veel kakkers jonge lui van 19 in pak. Net alsof ze miljonair zijn :')
Nee korte broek, sandalen met witte sokken en een trui
Toch wel je haren in een scheiding he.roberttt wrote:Nee korte broek, sandalen met witte sokken en een trui
Wat is het verschil tussen een priester en een puist?
Een puist komt pas NA je twaalfde op je gezicht!

-
B
hahahahhahahahahhidde wrote:Wat is het verschil tussen een priester en een puist?
![]()
![]()
Ik moest lachen hahahahahahahidde wrote:Wat is het verschil tussen een priester en een puist?
![]()
![]()
Ongeveer zo dus?roberttt wrote:Nee korte broek, sandalen met witte sokken en een trui

Ja zo alleen had ik nog een heineken twistje in de hand 
Maakt het plaatje compleet indd!roberttt wrote:Ja zo alleen had ik nog een heineken twistje in de hand
Is er nog een hardstyle dj die op USA tour gaat deze zomer? of is daar nog niets over bekend? 
Ik hoorde dat DJ Piss-Off er een paar boekingen heeft staanParvuz wrote:Is er nog een hardstyle dj die op USA tour gaat deze zomer? of is daar nog niets over bekend?
Okee! Gaan we die wel ff bezoeken!Pommer wrote:Ik hoorde dat DJ Piss-Off er een paar boekingen heeft staanParvuz wrote:Is er nog een hardstyle dj die op USA tour gaat deze zomer? of is daar nog niets over bekend?
Ken je zijn klassieker? W.T.F. heet hij volgens mij...
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
kan soms zo lachen om de berichten van hem op hyves :')Parvuz wrote:Okee! Gaan we die wel ff bezoeken!Pommer wrote:Ik hoorde dat DJ Piss-Off er een paar boekingen heeft staanParvuz wrote:Is er nog een hardstyle dj die op USA tour gaat deze zomer? of is daar nog niets over bekend?![]()
Ken je zijn klassieker? W.T.F. heet hij volgens mij...