Grim wrote:Resonate & 2Faced - 2Faced & Resonate
Doet me denken aan de Frontliner & Dempie collab haha.
Grim wrote:Resonate & 2Faced - 2Faced & Resonate
Legends jasje ligt net op de deurmat #hypeTHArdstyler wrote:2Faced @ Defqon confirmed, lekker vermijden die 13/12 RAW meuk
Roep je even wanneer je een 'winactie' organiseert voor dat jackie. Dan win ik hem heel toevallig. Deal? oke mooi.Rickzel wrote:Legends jasje ligt net op de deurmat #hypeTHArdstyler wrote:2Faced @ Defqon confirmed, lekker vermijden die 13/12 RAW meuk
Het is wel een bepaald soort humor die je moet liggen en begrijpen. Zoals zijn onderteksten die soms voorbij flitsen icm dat accentje en zijn belachelijke bewegingen en energie. En ook de 0 fucks given mentaliteit. Totaal alle schaamte voorbij.Rickzel wrote:ik cringe 'm al de pan uit als ik die thumbnail zie, irritante gozer
Zenuwen waren niet nodig, afgestudeerdFantazoo wrote:Langzaam toch wel zenuwachtig aan het worden voor de herkansing van m'n afstudeerassessment morgen
Lekker gewerkt pik!Fantazoo wrote:Zenuwen waren niet nodig, afgestudeerdFantazoo wrote:Langzaam toch wel zenuwachtig aan het worden voor de herkansing van m'n afstudeerassessment morgen![]()
Exterkate wrote:Paultheone wrote: Lekker gewerkt pik!
Denk even aan je mede hardtraxxers tijdens het vierenFantazoo wrote:Thanks heren, gaat de komende maanden goed gevierd worden op alle festivals!![]()
Gefeliciteerd manFantazoo wrote:Zenuwen waren niet nodig, afgestudeerdFantazoo wrote:Langzaam toch wel zenuwachtig aan het worden voor de herkansing van m'n afstudeerassessment morgen![]()