Vet gemaakt inderdaad!Rickzel wrote:Das een nette teaser
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nice! Hoe heet dat laatste nummer? Ligt aan een tijdje op de punt van mijn tong
Equensu Ocha remix van Thera als ik me niet vergis.Dyland wrote: Nice! Hoe heet dat laatste nummer? Ligt aan een tijdje op de punt van mijn tong
Danke! Tijd geleden gehoord in een Theracords promo mix dus hij kwam me al bekend voor.yannickvk wrote:Equensu Ocha remix van Thera als ik me niet vergis.Dyland wrote: Nice! Hoe heet dat laatste nummer? Ligt aan een tijdje op de punt van mijn tong
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Aan de kerst middag borrel begonnen in Enschede. Echt een dingetje hier blijkbaar . Maar ik kan me niet voorstellen dat elders dat ook niet gevierd wordt?
Hier (in West-Friesland) niet iig. Van oud huisgenoten ontving ik wat beelden, maar dat zag er aardig gek uit. In Hengelo ook trouwens.RTM93 wrote:Aan de kerst middag borrel begonnen in Enschede. Echt een dingetje hier blijkbaar . Maar ik kan me niet voorstellen dat elders dat ook niet gevierd wordt?
Jordy wrote:Fijne feestdagen mensen!
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Hengelo is hier 30 jaar terug mee begonnen. Gisteren waren er 15.000 man in Hengelo om 'Kerstmiddag' te vieren. Van 12.00 tot 20.00 zijn alle kroegen en café's open en 's avonds gaat iedereen kacheltje dik naar huis.Patjee410 wrote:Hier (in West-Friesland) niet iig. Van oud huisgenoten ontving ik wat beelden, maar dat zag er aardig gek uit. In Hengelo ook trouwens.RTM93 wrote:Aan de kerst middag borrel begonnen in Enschede. Echt een dingetje hier blijkbaar . Maar ik kan me niet voorstellen dat elders dat ook niet gevierd wordt?
Jordy wrote:Fijne feestdagen mensen!
Mystic wrote:Jordy wrote:Fijne feestdagen mensen!
Vroeger was alles beter hè!Exterkate wrote:
Kerstmiddag, kerstavond, 2e kerstdag.. Eigenlijk gewoon alle kerstdagen vollebak bier drinken bij ons altijd. Jammer dat ik dat dit jaar niet thuis meemaakRTM93 wrote:Aan de kerst middag borrel begonnen in Enschede. Echt een dingetje hier blijkbaar . Maar ik kan me niet voorstellen dat elders dat ook niet gevierd wordt?
Nu kerstdiner bij de schoonfamilie. Toch flink een tempo aan bier drinken ingezet met de traditionele racistische oom. Blijft mooi.
zeau die man leeft in 3017Svbtwee wrote:https://www.instagram.com/p/BdNh9JqBq2C/
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Kees kan dat ook
Nuracore wrote:Lenny wrote:Kees
Hahaha ik vind 't wel gruwelijkSvbtwee wrote:https://www.instagram.com/p/BdNh9JqBq2C/
Fijne jaarwisseling iedereen, doe geen dingen die ik ook niet zou doen. Dus wel veel drinken