haha inderdaad, ken ik niet hiersonnebloem wrote:Hart? Ziel?Alm1ghty wrote:Je moet ook je hart en ziel in elke post steken.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik ga echt stuk om real life doodles

Mocht je de subreddit hiervoor nog niet kennen. Bij deze: https://www.reddit.com/r/reallifedoodles/klapstoel wrote:ik ga echt stuk om real life doodles
Ja ik moet daar ook altijd veels te hard om lachen

Wil je ajb niet off-topic gaan Rody?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Zouden jullie deze voor mij willen invullen, gaat over Fake News is voor een Thesis. 
https://tilburghumanities.eu.qualtrics. ... 9ozG68NkgZ
https://tilburghumanities.eu.qualtrics. ... 9ozG68NkgZ
Yo waddupAlm1ghty wrote:Guess who's back
Even die jagermeister track van da tweekaz geluisterd. Menn wat moeten de qlimaxbezoekers geleden hebben 
SVB zegt dat het een pracht plaat is.. hoef hem zelf dus niet meer te luisteren gelukkig 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Wauw! Wat een sfeer! En die sound disignepaperclip wrote:SVB zegt dat het een pracht plaat is.. hoef hem zelf dus niet meer te luisteren gelukkig
Dat viel wel redelijk mee, denk dat mensen hier op HT nog best onderschatten hoe populair die mannen zijn.sonnebloem wrote:Even die jagermeister track van da tweekaz geluisterd. Menn wat moeten de qlimaxbezoekers geleden hebben
Populair zijn ze ongetwijfeld, maar gejodel op Qlimax. Tuurlijk beetje ouwehoeren kan maar Qlimax lijkt me niet het juiste feest daar voormakrooy wrote:Dat viel wel redelijk mee, denk dat mensen hier op HT nog best onderschatten hoe populair die mannen zijn.sonnebloem wrote:Even die jagermeister track van da tweekaz geluisterd. Menn wat moeten de qlimaxbezoekers geleden hebben
van de ha ha hardstyle pagina: moest lachen om die kopjes aan de rechterkant

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Leuke fotosoep! 
Veel simpeler. Rechtermuisknop -> inspecteren -> aanpassen -> screenshot nemenRTM93 wrote:Leuke fotosoep!
Dank uGrim wrote:Veel simpeler. Rechtermuisknop -> inspecteren -> aanpassen -> screenshot nemenRTM93 wrote:Leuke fotosoep!
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Nee haha, dit ging me echt te ver.sonnebloem wrote:Populair zijn ze ongetwijfeld, maar gejodel op Qlimax. Tuurlijk beetje ouwehoeren kan maar Qlimax lijkt me niet het juiste feest daar voormakrooy wrote:Dat viel wel redelijk mee, denk dat mensen hier op HT nog best onderschatten hoe populair die mannen zijn.sonnebloem wrote:Even die jagermeister track van da tweekaz geluisterd. Menn wat moeten de qlimaxbezoekers geleden hebben
Jammer dat je de datum "Maandag 30 oktober" hebt laten staan.Wenzel wrote:Dank uGrim wrote:Veel simpeler. Rechtermuisknop -> inspecteren -> aanpassen -> screenshot nemenRTM93 wrote:Leuke fotosoep!Nee allemaal MS Paint
Wenzel wrote:Dank uGrim wrote:Veel simpeler. Rechtermuisknop -> inspecteren -> aanpassen -> screenshot nemenRTM93 wrote:Leuke fotosoep!Nee allemaal MS Paint
Nog veel moeite in gestoken dan
Nee 10 minuutjes priegelwerk, tekst was ook zo geschreven. Inspiratie zat gezien op qlimax:Grim wrote: Nog veel moeite in gestoken dan![]()
![]()
Fransman die rond 11 uur langs onze groep liep en toen in elkaar zakte, werd vrijwel meteen door de groep naar de EHBO gebracht.
Aan het begin van N-Vitral iets gezien dat ik nooit meer vergeet: Buitenlander die op de grond lag te spartelen in zijn eigen kots. Sloeg zichzelf en om zich heen, gast zat te schreeuwen en te spugen. Werd vastgehouden door zijn vrienden, dat moet je dus nooit doen. Beveiliger kwam er bij en zag de beste man liggen en dacht letterlijk "fuck that shit" en liep weer weg. Wonder boven wonder kwam ie uiteindelijk in de benen, helemaal goor van de vloer en zijn eigen kots. Werd uiteindelijk naar de EHBO gebracht, geen idee hoe dat is afgelopen.
Toen we weer terugkwamen bij de "kluisjestent" lag er ook nog eentje op een brancard helemaal ingewikkeld met aluminium-folie. Hoe krijg je het voor elkaar??
@Joey: Och kats inderdaad 30 oktober XD
Ik snap dat ook echt nooit. Hoe kun je het zo erg voor jezelf maken? Dan kom je volgensmij ook echt niet meer voor de muziek. 
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Het allerergste wat ik heb meegemaakt was op Q-Base 2016 toen er rond de tijdmachine stage gewoon 4 mensen helemaal KO lagen met EHBO'ers erbij. Echt wtf. Sowieso altijd een paar honderd mensen die liggen te slapen tegen de bomen volgens mij..Rowanyt1309 wrote:Ik snap dat ook echt nooit. Hoe kun je het zo erg voor jezelf maken? Dan kom je volgensmij ook echt niet meer voor de muziek.