Goed, bijna pizza tijdRowanyt1309 wrote:Hoe maken jullie het?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Lekker maat! Welke pizza ga je eten? Hier is ook alles goed!Svbtwee wrote:Goed, bijna pizza tijdRowanyt1309 wrote:Hoe maken jullie het?. En hoe maak jij het?
Altijd goed om te horen
! Hij is inmiddels op maar was een zelfgemaakte pizza met tomatensaus, kaas, kruidkaas, salami, ham en champignons
. Er gaat niks boven een zelfgemaakte pizza.
Zou ik je dan eens even vertellen dat ik dat nog nooit gedaan heb?Svbtwee wrote:Altijd goed om te horen! Hij is inmiddels op maar was een zelfgemaakte pizza met tomatensaus, kaas, kruidkaas, salami, ham en champignons
. Er gaat niks boven een zelfgemaakte pizza.
Ik kreeg ooit in een kerstpakket eens alle benodigdheden om zelf pizza te maken. Zo doende er achter gekomen dat het heel makkelijk te maken is, en ook nog een super lekker
Weet je wat ook lekker is, spinazie met spruitjes, he jong!Svbtwee wrote:![]()
Ik kreeg ooit in een kerstpakket eens alle benodigdheden om zelf pizza te maken. Zo doende er achter gekomen dat het heel makkelijk te maken is, en ook nog een super lekker.
Is deze voice-over eigenlijk bekend buiten Limburg?
View on YouTube
In Twente in ieder geval nietJordy wrote:Weet je wat ook lekker is, spinazie met spruitjes, he jong!Svbtwee wrote:![]()
Ik kreeg ooit in een kerstpakket eens alle benodigdheden om zelf pizza te maken. Zo doende er achter gekomen dat het heel makkelijk te maken is, en ook nog een super lekker.
Is deze voice-over eigenlijk bekend buiten Limburg?
[youtube]Filmpje[/youtube]
Zojuist is Van Gogh spontaan een groot voorbeeld van me geworden terwijl ik mijn beide oren heb afgesnedenIndy wrote:[youtube]Marteling[/youtube]
Opgenomen in het bos wat achter mijn huis ligt... Heel dat mens is bekend hier in ons dorpIndy wrote:View on YouTube
Even kijken of alles nog goed gaat hierDelt-A wrote:Dat is lang geleden!Machiel wrote:Hoi!
Ah vandaar! Fijn dat je hebt genoten maat!Svbtwee wrote:![]()
Ik voel een liefde opbloeienRowanyt1309 wrote:Ah vandaar! Fijn dat je hebt genoten maat!Svbtwee wrote:![]()
Voor het eerst in zeer lange tijd weer op het Saxion te vinden, maximaal op m'n hoede om die gigantische hoveelheid HT'ers die hier ook zitten te ontlopen... tuig
wie me weet te vinden krijgt een kop koffie
wie me weet te vinden krijgt een kop koffie
Neen helaas. Andere keer maar een meeting om eens lekker te zeiken?
Zag net wel een drone rond het gebouw vliegen, ik hou je in de gaten!sonnebloem wrote:Neen helaas. Andere keer maar een meeting om eens lekker te zeiken?
Ik hou jou in de gatenRickzel wrote:Zag net wel een drone rond het gebouw vliegen, ik hou je in de gaten!sonnebloem wrote:Neen helaas. Andere keer maar een meeting om eens lekker te zeiken?
Wie zitten er in Zwolle op school van Hardtraxx dan? Keer biertje in de stad doen? #poarneemn
hahah
ben sowieso de komende maanden daar niet te vinden
Reageer je op mij Klapstoel of op iemand anders? 
de andereRowanyt1309 wrote:Reageer je op mij Klapstoel of op iemand anders?
Oke! Bedankt voor de info.klapstoel wrote:de andereRowanyt1309 wrote:Reageer je op mij Klapstoel of op iemand anders?