The Prophet ook, daarom heeft ie naakt kattenRTM93 wrote:Ben allergisch voor katten..
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Niks mis met een kale poes anders.
Mijn hond is toch wel het schattigst
Harig of kaal, maakt niet uit. Als ik er maar mee mag spelenExterkate wrote:Helemaal mee eens ouweThommy wrote:Niks mis met een kale poes anders.
Mijn rooie kater genaamd Bob wint het van alle dieren hier gvd
vertel me aub dat ie vernoemd is naar B-Frontcorneelwr wrote:Mijn rooie kater genaamd Bob wint het van alle dieren hier gvd
Nee niet eens, dat is het grappigeklapstoel wrote:vertel me aub dat ie vernoemd is naar B-Frontcorneelwr wrote:Mijn rooie kater genaamd Bob wint het van alle dieren hier gvd
Natte poesjes is dan weer niks... gaan zo meuren na verloop van tijd
Can confirm!corneelwr wrote:Mijn rooie kater genaamd Bob wint het van alle dieren hier gvd
Nep-Hardtraxxer!corneelwr wrote:Nee niet eens, dat is het grappigeklapstoel wrote:vertel me aub dat ie vernoemd is naar B-Frontcorneelwr wrote:Mijn rooie kater genaamd Bob wint het van alle dieren hier gvdIk kende B-Front nog niet in 2010 denk ik.
Kom 1v1 Rust dan kut KeesThe Venator wrote:Nep-Hardtraxxer!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ben het wel met hem eens.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 3 days ago
De kick in 'Salvation' is anders niet zo heel hard hoor, naar mijn mening mag daar wel even een goeie punch onder gezet worden. Vergelijk dat met een kick uit 'Stash' van DJ Thera.
Eens, die kicks in Stash, wat een kippenscheetjes. 
Ze zijn ook sneller dus dat maakt de kicks sowieso harder.
Oh gaan we dr hier ook over blaten?
Ik werk op basis van volheid in t laag, niet om heel veel distortion over mn kick te gooien dus t is gewoon n compleet andere vorm van kicks maken. Ik kom uit de trance en techno dus hou van kicks die niet zozeer schreeuwen dat ze hard zijn, maar die hard door je heen gaan zonder te schreeuwen.
Die dingen kun je niet echt vergelijken want t is puur persoonlijke smaak. Wel vind ik t opvallend dat als mensen mijn kicks niet snappen, ze dus blijkbaar totaal geen andere dance muziek luisteren want dan zouden ze meteen mn kicks snappen. Diversity ftw
Ik werk op basis van volheid in t laag, niet om heel veel distortion over mn kick te gooien dus t is gewoon n compleet andere vorm van kicks maken. Ik kom uit de trance en techno dus hou van kicks die niet zozeer schreeuwen dat ze hard zijn, maar die hard door je heen gaan zonder te schreeuwen.
Die dingen kun je niet echt vergelijken want t is puur persoonlijke smaak. Wel vind ik t opvallend dat als mensen mijn kicks niet snappen, ze dus blijkbaar totaal geen andere dance muziek luisteren want dan zouden ze meteen mn kicks snappen. Diversity ftw
Kijk eens in welk topic je zit, niet al te serieus nemen dusDjThera wrote:Oh gaan we dr hier ook over blaten?
Ik was inderdaad sarcastisch. Misschien toch rekening mee houden dat zoiets op een forum anders over kan komen.
Ik vind dat toch raar dat die Stefan het dan heeft over alle Thera kicks. Zodra er een Gated kick in komt beginnen alle rawboyz OOOOHH te schreeuwen en te pinsirren. Ik kan dat soort reacties nooit zo serieus nemen.
Ik vind dat toch raar dat die Stefan het dan heeft over alle Thera kicks. Zodra er een Gated kick in komt beginnen alle rawboyz OOOOHH te schreeuwen en te pinsirren. Ik kan dat soort reacties nooit zo serieus nemen.
Thommy wrote:Ik was inderdaad sarcastisch. Misschien toch rekening mee houden dat zoiets op een forum anders over kan komen.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Maar eerlijk, je kan toch niet trots zijn op het geen wat je nu uitbrengt en support op je label?DjThera wrote:Oh gaan we dr hier ook over blaten?
Zo Lenny gooit nog even wat hout op het vuur 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Not sure if troll or serious. 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9700429190
Mocht iemand zich vervelen.