Goedenmorgen
Zulk mooi weer en ik ben stront verkouden
Zulk mooi weer en ik ben stront verkouden
Den Haag is wel een stroomstoringChukkels wrote:Ff een vraagje. Heb een hele vage nacht gehad met dingen die ik droomde, alleen weet ik niet of ik toen wakker was en het echt is, of dat ik echt droomde. Maar ligt het OV vandaag van 10 tot 2 stil in Amsterdam? Want dat droomde ik namelijk
Ik heb het niet gedroomd, hoorde het net op de radioKevin-Raw wrote:Den Haag is wel een stroomstoringChukkels wrote:Ff een vraagje. Heb een hele vage nacht gehad met dingen die ik droomde, alleen weet ik niet of ik toen wakker was en het echt is, of dat ik echt droomde. Maar ligt het OV vandaag van 10 tot 2 stil in Amsterdam? Want dat droomde ik namelijkHier rijden de trams niet
dat klopt.Chukkels wrote:Ff een vraagje. Heb een hele vage nacht gehad met dingen die ik droomde, alleen weet ik niet of ik toen wakker was en het echt is, of dat ik echt droomde. Maar ligt het OV vandaag van 10 tot 2 stil in Amsterdam? Want dat droomde ik namelijk
Volgende week niet in Rotjeknor, dus niet zeurendawasiknie wrote:Helemaal niets in amsterdom, zelfs geen OV

Parvuz wrote:6 Platenhoezen aan de muur gehangen!![]()
Wit(A-Lusion pr. Sylenth & Glitch) - Zwart(Wildstylez) - Wit (Max B Grant)
Zwart (Frontliner) - Wit (Headhunterz) - Zwart (Zany)

netjes!robkuh1990 wrote:Nais parvuz!
Alle deadlines GEHAALD!
Rekening gehouden met kleuren haha.KSwoosh wrote: @Parvuz: pure kunst
alleen, wat is die MBG? ben ik nou zo dom of ken ik die niet?Parvuz wrote:Rekening gehouden met kleuren haha.KSwoosh wrote: @Parvuz: pure kunstJaja ben wel beetje creatief.