Ja, waarom die random hashtag? 
Godver Sander, goed bezig man
. Volledig je met eens!
Het gaat voor mij ook niet alleen om onbekende plaatjes/hitjes, het gaat ook om variatie. Op Fantasy Island draaiden Josh & Wesz bijvoorbeeld Supernova en Revenge, dat zijn toch niet bepaald onbekende tracks. Maar het zijn wel tracks die ze nog niet eerder gedraaid hadden op zo'n stage (waar ik bij was iig), waardoor het toch aangename verrassingen waren.
Als ze bij iedere boeking dezelfde 'onbekende' track zouden draaien zou het net zo vervelend worden waarschijnlijk.
Als ze bij iedere boeking dezelfde 'onbekende' track zouden draaien zou het net zo vervelend worden waarschijnlijk.
wrote:Sander, je had me echt hélemaal te pakken totdat de #hashtag kwam.
Variatie is toch ook als de tracklist verschilt van volgorde?wrote:Het gaat voor mij ook niet alleen om onbekende plaatjes/hitjes, het gaat ook om variatie. Op Fantasy Island draaiden Josh & Wesz bijvoorbeeld Supernova en Revenge, dat zijn toch niet bepaald onbekende tracks. Maar het zijn wel tracks die ze nog niet eerder gedraaid hadden op zo'n stage (waar ik bij was iig), waardoor het toch aangename verrassingen waren.
Heeft wigaard nou een zonnebloem in z'n ava?
ik zie toch liever russische twerkfilmpjes

Fly is ook zoon heerlijk nummer van hem / uit die film
Bijna elk nummer van Ludovico Einaudi is goed, die man is echt een genie
.
View on YouTube
Dit is toch wel mijn favoriet denk ik.
View on YouTube
Dit is toch wel mijn favoriet denk ik.
Ook mijn favoriet
Wat ontzettend fijn.
K
Wist je dat Wessel aka Tharec gescout is voor UFC?
"My Biggest Dream is comming Thrue gescout voor UFC"
Bron: Twitter
Is het misschien een typfout en bedoelt ie KFC?
Het Moppentopicwrote:Wist je dat Wessel aka Tharec gescout is voor UFC?

Last edited by Alm1ghty on , edited 1 time in total.
Heb er nog eentje erbij gezet enjoy mates fijne donderdag enjoy
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Nvm