Ja, waarom die random hashtag? 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Godver Sander, goed bezig man
. Volledig je met eens!
Het gaat voor mij ook niet alleen om onbekende plaatjes/hitjes, het gaat ook om variatie. Op Fantasy Island draaiden Josh & Wesz bijvoorbeeld Supernova en Revenge, dat zijn toch niet bepaald onbekende tracks. Maar het zijn wel tracks die ze nog niet eerder gedraaid hadden op zo'n stage (waar ik bij was iig), waardoor het toch aangename verrassingen waren.
Als ze bij iedere boeking dezelfde 'onbekende' track zouden draaien zou het net zo vervelend worden waarschijnlijk.
Als ze bij iedere boeking dezelfde 'onbekende' track zouden draaien zou het net zo vervelend worden waarschijnlijk.
ThaBomba. wrote:Sander, je had me echt hélemaal te pakken totdat de #hashtag kwam.
Variatie is toch ook als de tracklist verschilt van volgorde?Bouke wrote:Het gaat voor mij ook niet alleen om onbekende plaatjes/hitjes, het gaat ook om variatie. Op Fantasy Island draaiden Josh & Wesz bijvoorbeeld Supernova en Revenge, dat zijn toch niet bepaald onbekende tracks. Maar het zijn wel tracks die ze nog niet eerder gedraaid hadden op zo'n stage (waar ik bij was iig), waardoor het toch aangename verrassingen waren.
Heeft wigaard nou een zonnebloem in z'n ava?
ik zie toch liever russische twerkfilmpjes

Film is ook zeker een aanrader.
Fly is ook zoon heerlijk nummer van hem / uit die film
Bijna elk nummer van Ludovico Einaudi is goed, die man is echt een genie
.
View on YouTube
Dit is toch wel mijn favoriet denk ik.
View on YouTube
Dit is toch wel mijn favoriet denk ik.
Ook mijn favoriet
Wat ontzettend fijn.
-
K
Wist je dat Wessel aka Tharec gescout is voor UFC?
"My Biggest Dream is comming Thrue gescout voor UFC"
Bron: Twitter
Is het misschien een typfout en bedoelt ie KFC?
Het MoppentopicKiloknaller wrote:Wist je dat Wessel aka Tharec gescout is voor UFC?

Last edited by Alm1ghty on 09 Jun 2016 21:09, edited 1 time in total.
Heb er nog eentje erbij gezet enjoy mates fijne donderdag enjoy
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Nvm