ik moet met een groepje een pretpark ontwerpen en ik teken al die onderwerpen voor onderdelen.wootum wrote:Wat moet je doen?oostzaner wrote:Voor het eerst in me leven dat ik huiswerk leuk vind.![]()
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dus gewoon Rollercoaster Tycoon spelenoostzaner wrote:ik moet met een groepje een pretpark ontwerpen en ik teken al die onderwerpen voor onderdelen.wootum wrote:Wat moet je doen?oostzaner wrote:Voor het eerst in me leven dat ik huiswerk leuk vind.![]()
nee dat was eerst ook mijn plan, maar wanneer ik teken kan ik echt bedenken wat ik zelf wil en bij RCT kan je niet doen wat je wilt. 
-
G
en zo spreek je weer iemand die je al vet lang niet hebt gesproken 
en wie weet gaat ie binnenkort mee naar een leuk feestej
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Altijd gezelligKSwoosh wrote:en zo spreek je weer iemand die je al vet lang niet hebt gesproken
-
G
haha niceHoofdcoach wrote:Altijd gezelligKSwoosh wrote:en zo spreek je weer iemand die je al vet lang niet hebt gesproken
en wie weet gaat ie binnenkort mee naar een leuk feestejKO gaan er ook 2 vrienden van me mee die voor het eerst gaan
en dan maar hopen dat het ze bevalt
Lekker gewerkt?roberttt wrote:Gooedenavond
Ja hoor, kom msn bitch :pChukkels wrote:Lekker gewerkt?roberttt wrote:Gooedenavond
Zit beneden voetbal te kijken en te rokenroberttt wrote:Ja hoor, kom msn bitch :pChukkels wrote:Lekker gewerkt?roberttt wrote:Gooedenavond
-
G
voetbal roken, bleh
Lekker slapen morgen weer vroeg eruit 
morgen maar even college van kwart voor 3 tot half7, dan weer bijna weekend 
-
G
lange verhalen typen in het wist je dat topic 
KSwoosh wrote:lange verhalen typen in het wist je dat topic
toch wel beetje spijt dat ik niet naar rebirth ben gegaan achteraf, heb alweer zin in het festivalseizoen :')
-
G
weltrusten HardeSporen !
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
same slaapze iedereenKSwoosh wrote:weltrusten HardeSporen !
Pommer wrote:Kevin-Raw wrote:Goedenmorgen
-
M
jeone wrote:Pommer wrote:Kevin-Raw wrote:Goedenmorgen