Niet, alleen Unknown mag dat.MeneerEend wrote:wanneer mogen we beschuit met muisjes komen eten?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Ik hoop niet dat het kind jouw humor niet erft
--
Last edited by Joey on 04 Mar 2016 14:35, edited 1 time in total.
Heeft ze nou al een naam?Broken Balance wrote:Ik hoop niet dat het kind jouw humor niet erft
SpringErikZ wrote:Heeft ze nou al een naam?Broken Balance wrote:Ik hoop niet dat het kind jouw humor niet erft
Heldpim__ wrote:SpringErikZ wrote:Heeft ze nou al een naam?Broken Balance wrote:Ik hoop niet dat het kind jouw humor niet erft
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Kayleegh toch? 
-
S
KayleighLenny wrote:Kayleegh toch?
Hoe ben je tot die naam gekomen Sander? Lijkt me oprecht lastig om een naam te bedenken voor je kind. Bijna elke naam heb je wel een vage bekende bij
-
S
Maar ik hoorde ooit lang geleden op de tv de naam Kayleigh eens en vond dat gwn een super mooie naam, zo mooi dat die naam mij altijd is bijgebleven.ThaBomba. wrote:Hoe ben je tot die naam gekomen Sander? Lijkt me oprecht lastig om een naam te bedenken voor je kind. Bijna elke naam heb je wel een vage bekende bij
Dit is voor mij persoonlijk de leukste meisjes naam die ik kon bedenken en mijn vrouw vond het ook een hartstikke leuke naam dus was de keuze zo gemaakt.
Hahahahapim__ wrote:SpringErikZ wrote:Heeft ze nou al een naam?Broken Balance wrote:Ik hoop niet dat het kind jouw humor niet erft
Haha dit fenomeen. M'n vriendin vraagt soms wel eens wat ik van een bepaalde naam vind. Maar ik ken bijna bij elke naam wel een naar iemand waar ik m'n kind niet naar zou willen vernoemen.ThaBomba. wrote:Hoe ben je tot die naam gekomen Sander? Lijkt me oprecht lastig om een naam te bedenken voor je kind. Bijna elke naam heb je wel een vage bekende bij
"Pontuz" misschien een idee?Parvuz wrote:Haha dit fenomeen. M'n vriendin vraagt soms wel eens wat ik van een bepaalde naam vind. Maar ik ken bijna bij elke naam wel een naar iemand waar ik m'n kind niet naar zou willen vernoemen.ThaBomba. wrote:Hoe ben je tot die naam gekomen Sander? Lijkt me oprecht lastig om een naam te bedenken voor je kind. Bijna elke naam heb je wel een vage bekende bij
Gewoon René doen. Kan zowel mannelijk als vrouwelijk.Parvuz wrote:Haha dit fenomeen. M'n vriendin vraagt soms wel eens wat ik van een bepaalde naam vind. Maar ik ken bijna bij elke naam wel een naar iemand waar ik m'n kind niet naar zou willen vernoemen.ThaBomba. wrote:Hoe ben je tot die naam gekomen Sander? Lijkt me oprecht lastig om een naam te bedenken voor je kind. Bijna elke naam heb je wel een vage bekende bij
Echt een naam voor een jankbaby hahaLunatic wrote: "Pontuz" misschien een idee?
Die jankt wel vast heel melodieusParvuz wrote:Echt een naam voor een jankbaby hahaLunatic wrote: "Pontuz" misschien een idee?
Das dan te hopen. Maar denk niet dat ik die naam ga voorstellen mochten we ooit kinderen willen/krijgen. 
-
S
Evert-jan 
Als hij ooit een kind krijgt (God verhoede het!!!) noemt hij het waarschijnlijk RawSVB wrote:Evert-jan
Kan die op het geboortekaartje zetten:
We didn't make War, we made Raw
Hahaha wel origineel. Alhoewel, iedereen maakt raw.
Oswald Archibald vind ik ook wel mooi. Kan ook prima voor een meisje trouwens. Tweede keuze is Waldemar.