Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
klapstoel wrote:Welke telefoons gebruiken jullie? Zie regelmatig filmpjes voorbijkomen van nieuwe releases ergens op het feest waar het geluid donders goed klinkt. Op mijn telefoon hoor je alleen maar gekraak :cry:
Ik heb een iphone 6, qua beeld en geluid erg goed, sta er zelf af en toe versteld van hoe helder het allemaal is.

Schaamteloze zelfpromotie, maar vanaf vazard delete main concern (en nieuwer) staat hij op het hoogste resolutie van filmen: https://www.youtube.com/channel/UC1aVBV ... =0&sort=dd
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Galaxy s6 vind ik ook erg goed beeld hebben. Geluid wat minder.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
View on YouTube

Nieuwe The Pitcher
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Hier ook xperia z3, goede camera en geluid is ook zeker goed te doen. Ben hem alleen al meer dan 2 weken kwijt omdat het scherm spontaan is gebarsten. Gebeurd blijkbaar meer bij die modellen
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
DL22 wrote:Hier ook xperia z3, goede camera en geluid is ook zeker goed te doen. Ben hem alleen al meer dan 2 weken kwijt omdat het scherm spontaan is gebarsten. Gebeurd blijkbaar meer bij die modellen
Klopt, ik had mn Z3 net 3 dagen toen er spontaan een barst in het glas aan de achterkant sprong. Ik zag het gebeuren, had de telefoon voor me op het bureau liggen :huh:
S
View on Instagram :lol:
Hardtraxxer
227 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Fothermucker wrote:View on YouTube

Nieuwe The Pitcher
haha goeie demi. hoe vaak ga je die grap nog maken
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Lunatic wrote:
DL22 wrote:Hier ook xperia z3, goede camera en geluid is ook zeker goed te doen. Ben hem alleen al meer dan 2 weken kwijt omdat het scherm spontaan is gebarsten. Gebeurd blijkbaar meer bij die modellen
Klopt, ik had mn Z3 net 3 dagen toen er spontaan een barst in het glas aan de achterkant sprong. Ik zag het gebeuren, had de telefoon voor me op het bureau liggen :huh:
Heb jij een nieuwe gekregen? Ik mag hem vrijdag gaan halen, weet niet of ik een nieuwe heb of ik moet betalen. Maar ik betaal niet hoor.
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
sandervanbruggen wrote:https://www.instagram.com/p/BBR6qYUjgWy/ :lol:
Jammer dat het geen grasmaaier is.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
-
Last edited by Andromeda on 26 Jun 2022 18:23, edited 1 time in total.
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
DL22 wrote:
Lunatic wrote:
Heb jij een nieuwe gekregen? Ik mag hem vrijdag gaan halen, weet niet of ik een nieuwe heb of ik moet betalen. Maar ik betaal niet hoor.
Mijn provider dee er moeilijk over, en Sony zelf stuurde me terug naar mn provider. Uiteindelijk niet laten repareren omdat ik geen zin had om mijn telefoon 4 weken kwijt te zijn
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Image

oke
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Delt-A wrote:Image

oke
Wat xd
B
:lol:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Hardstylboy heeft zn eigen feest georganiseerd
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
provehito wrote:
klapstoel wrote:Welke telefoons gebruiken jullie? Zie regelmatig filmpjes voorbijkomen van nieuwe releases ergens op het feest waar het geluid donders goed klinkt. Op mijn telefoon hoor je alleen maar gekraak :cry:
Ik heb een iphone 6, qua beeld en geluid erg goed, sta er zelf af en toe versteld van hoe helder het allemaal is.

Schaamteloze zelfpromotie, maar vanaf vazard delete main concern (en nieuwer) staat hij op het hoogste resolutie van filmen: https://www.youtube.com/channel/UC1aVBV ... =0&sort=dd
Potverdorie, wat klinkt dat goed zeg. Alleen jammer dat de iPhone zo duur is (als arme student) :cry:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
sonnebloem wrote:Hardstylboy heeft zn eigen feest georganiseerd
Vertel
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
ErikZ wrote:
sonnebloem wrote:Hardstylboy heeft zn eigen feest georganiseerd
Vertel
Bedoelde het plaatje boven ons
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Lunatic wrote: Mijn provider dee er moeilijk over, en Sony zelf stuurde me terug naar mn provider. Uiteindelijk niet laten repareren omdat ik geen zin had om mijn telefoon 4 weken kwijt te zijn
Is gratis gerepareerd, scheelt toch weer 200 euro. Alleen begin ik weer met een lege telefoon.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
:lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 7 hours ago
1000e reactie. Ik weet niet of hier blij mee moet zijn of niet. xd
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008