Wifie of Wifik?Ultraterrorloudsound wrote:ik ga binnenkort verhuizen naar n flatje, en ik zoek nog een mooie naam voor mijn wifi netwerk die iedereen daarzo ziet
iemand suggesties? graag iets origineels
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Kalifaatnet, ShariaWIFI
leuke groep trouwens: https://www.facebook.com/groups/1645076 ... 1/?fref=ts
Edit:
Toeval dat ik meteen op Facebook kreeg te zien: Delt-A heeft 5 nieuwe weergaven?
leuke groep trouwens: https://www.facebook.com/groups/1645076 ... 1/?fref=ts
Edit:
Toeval dat ik meteen op Facebook kreeg te zien: Delt-A heeft 5 nieuwe weergaven?
Bij ons thuis hebben we Optimus Prime (privé-netwerk) en Megatron (gasten-netwerk) 
Dit is niet mijn wifi, vriendUltraterrorloudsound wrote:ik ga binnenkort verhuizen naar n flatje, en ik zoek nog een mooie naam voor mijn wifi netwerk die iedereen daarzo ziet
Bij ons heten ze Humberto Tan en Jack Van Gelder.Ultraterrorloudsound wrote:ik ga binnenkort verhuizen naar n flatje, en ik zoek nog een mooie naam voor mijn wifi netwerk die iedereen daarzo ziet
-
K
Had hem dan Humberto Lan genoemdFuzzylogic wrote:Humberto Tan
Jack Lan Gelder niet vergeten dan heKiloknaller wrote:Had hem dan Humberto Lan genoemdFuzzylogic wrote:Humberto Tan
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
De beste naam voor je WiFi is toch wel; drugsdealer @ [insert adres van buurman]
probeer het nog eens als je drugs is uitgewerktZephyrus wrote:De beste naam voor je WiFi is toch wel; drugsdealer @ [insert adres van buurman]
-
ZHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Hardstyle is mijn drugs.
je gedachtes zeggen wat andersZephyrus wrote:Hardstyle is mijn drugs.
-
ZHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Gedachtes kunnen je misleiden.
-
ZHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Ja
Ik moest van SL(postcode) een nieuwe avatar nemen, iemand suggesties?
yowan wrote:Ik moest van SL(postcode) een nieuwe avatar nemen, iemand suggesties?