Prima, lekker weekend?Zephyrus wrote:Ja goed. Met jou dan?Raven wrote:Eyz, hoeist pik?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Right in the feels.my cat is sad.
no one else in his family is a cat
we are all human except for him
he is excluded from most things
and no one tells him why
he just wants to play
and be loved
he looks at us with wonder
and disappointment
he says hello i am a cat what is my existence
what is that / why it and not me / please can you look at me and love me too
can i have some of your food please im sorry i dont like my food so much
do you want to play with my toys? this one is my favourite
do you like me
are we brothers
why didnt i grow up
why am i so small
can you help me be happy
where are you going
Door mijn jarenlange ervaring én intensief speurwerk, ben ik erachter gekomen dat hoebedoelje zijn naam heeft veranderd door TheJoker.
Even algemene mededeling snapte
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Wat een grap. 
-
B
Origineel 
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
bloemkool wrote:Origineel
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 27 days ago
Toch wel leuk, net te horen gekregen dat ik naar de Noisecontrollers premiere mag

Inderdaad, belachelijk. Die man heeft gewoon een afwijkende mening en verwoord dit gewoon een een ''aparte'' manier. Nee hij onderbouwt zijn mening meestal niet niet echt op een goede manier en zegt vaak hetzelfde, maar dit doen veel andere leden ook. Vooral bij Unresolved/raw gerelateerde dingen.patrickjeb wrote:FREE HARDSTYLBOY!!
Omdat de moderators zich hier niet kunnen vinden in zijn mening moet ie maar weg?
Ik heb me altijd wel kunnen vinden in de dingen die hardstylboy hier vertelde. Het is ontzettend jammer dat de mainstream alleen nog maar ''zweverig'' is. Niks stevigs/lomps meer in te vinden. De sfeer is soms wel vet maar het ''harde'' waar hardstyle toch wel voor staat is in euforische platen niet meer te vinden. In mijn ogen is het gewoon versnelde house.
Bedankt, hoofdcommisarisJordi wrote:Door mijn jarenlange ervaring én intensief speurwerk, ben ik erachter gekomen dat hoebedoelje zijn naam heeft veranderd door TheJoker.
yowan wrote:Omdat de moderators zich hier niet kunnen vinden in zijn mening moet ie maar weg?
In welk topic is het feest?patrickjeb wrote:FREE HARDSTYLBOY!!
Ja wat, jullie zijn de enigen hier die dingen bepalen. Er staat ook onnodig veel gezeik in raw topics over mensen die het alweer niet vinden klinken, 1312 vinden blabla. Telkens weer. Daar geven jullie toch ook geen warns voor?Magnetron wrote:yowan wrote:Omdat de moderators zich hier niet kunnen vinden in zijn mening moet ie maar weg?![]()
Dit zijn gewoon normaal genuanceerde meningen... Daar is dit forum voor bedoeld.yowan wrote:Ja wat, jullie zijn de enigen hier die dingen bepalen. Er staat ook onnodig veel gezeik in raw topics over mensen die het alweer niet vinden klinken, 1312 vinden blabla. Telkens weer. Daar geven jullie toch ook geen warns voor?Magnetron wrote:yowan wrote:Omdat de moderators zich hier niet kunnen vinden in zijn mening moet ie maar weg?![]()
Niet voor hardstylboy z'n happystylez rants en hoe goed zijn smaak wel niet is en als feit genomen moet worden.
Norther66 wrote:Godverdomme wat een tyfuskou
Wat een mongool zeg.Fothermucker wrote:
copyright boete 60000 euro ;s