Mehh slecht grapje. 1,0Unknown wrote:Straks betaalt zij ook nog de kinderkleertjes
Sorry hoor maar Jeeeesus zeg, jij moet er ook wel echt uitzien als een kleutersandervanbruggen wrote:Ik stond vandaag bij de AH in de rij en ik had maar een blikje dus z'n oud mevrouwtje liet mij voorgaan en toen ik aan de beurt was had ik pas in de gaten dat ik bij een pinkassa stond en ik had geen pinpas bij, toen heeft dat mevrouwtje ook nog mijn drinken betaald. Vond ik toch wel super lief
Ten eerste ik zie er niet uit als een kleuter en ten tweede zij heeft die 75 cent gepint en ik heb haar een euro terug gegeven. Had voor het geld dus beter naar een andere kassa kunnen lopen maar het gaat er hier om dat er nog zulke aardige en vriendelijke mensen rondlopen ol deze verrotte planeet en dan wijs je zoiets niet af.pim0412 wrote:Sorry hoor maar Jeeeesus zeg, jij moet er ook wel echt uitzien als een kleutersandervanbruggen wrote:Ik stond vandaag bij de AH in de rij en ik had maar een blikje dus z'n oud mevrouwtje liet mij voorgaan en toen ik aan de beurt was had ik pas in de gaten dat ik bij een pinkassa stond en ik had geen pinpas bij, toen heeft dat mevrouwtje ook nog mijn drinken betaald. Vond ik toch wel super liefEn dan ook nog geld van d'r aannemen, kom nou.
Het ging niet over mij irritant ventje. Het ging erover wat die mevrouw deed en dat dat heel aardig was! Dat was het enige wat ik met het verhaal wou zeggenpim0412 wrote:Ja nou inderdaad, voor het geld had je beter naar een andere kassa kunnen lopen hoor, kon die 25 cent weer mooi in de spaarpot. In ieder geval heel goed dat je het aannam!!
Toch wel een 8,3 waard hoor!Joey wrote:Ik vond hem leuk. 8,0.
Dat bepaal ik zelf wel.sandervanbruggen wrote:Ten eerste ik zie er niet uit als een kleuter en ten tweede zij heeft die 75 cent gepint en ik heb haar een euro terug gegeven. Had voor het geld dus beter naar een andere kassa kunnen lopen maar het gaat er hier om dat er nog zulke aardige en vriendelijke mensen rondlopen ol deze verrotte planeet en dan wijs je zoiets niet af.pim0412 wrote:Sorry hoor maar Jeeeesus zeg, jij moet er ook wel echt uitzien als een kleutersandervanbruggen wrote:Ik stond vandaag bij de AH in de rij en ik had maar een blikje dus z'n oud mevrouwtje liet mij voorgaan en toen ik aan de beurt was had ik pas in de gaten dat ik bij een pinkassa stond en ik had geen pinpas bij, toen heeft dat mevrouwtje ook nog mijn drinken betaald. Vond ik toch wel super liefEn dan ook nog geld van d'r aannemen, kom nou.
Om maar even wat positief nieuws te brengen:Andromeda wrote:Open je nu.nl en dit staat op de voorpagina:
- zeven doden door crash straaljager bij vliegshow in Engeland
- Zeker tien doden bij aanslag Afghaanse hoofdstad Kabul
- 'Duizenden migranten breken door grens Macedonië'
- 'Zeker tweeduizend vluchtelingen in nood voor kust Libië'
- Meldingen over verdachte praktijken FIFA stromen binnen
- Hoogste staat van paraatheid in Frankrijk na aanslag Thalys
- Noord- en Zuid-Korea voeren topoverleg over spanning
- Automobilist met koevoet geslagen bij vechtpartij op afrit Efteling
- Flat ontruimd in Limburgse Eygelshoven
Lekker nieuws allemaal