Misschien rolt die daarom wel dehele tijdLenny wrote:Ja. Ik vraag me daarom af of ie zijn hoofd er al heeft afgerold.Fothermucker wrote:Valt jullie ook op dat Jeffrey heel vaak ligt te rollen van het lachen?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
mijn hoofd zit er nog op hoorLenny wrote:Ja. Ik vraag me daarom af of ie zijn hoofd er al heeft afgerold.Fothermucker wrote:Valt jullie ook op dat Jeffrey heel vaak ligt te rollen van het lachen?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Oké
Gelukkig maarjeffrey2107 wrote:mijn hoofd zit er nog op hoor
-
S
Zondagochtend de taxi gepakt naar een illegale rave geweest in Tilburg. Werd helaas al snel afgekapt door de politie nadat wij aankwamen. Wel balen dat we €10 hadden besteed aan de taxi om erheen te komen. DUS, uiteindelijk de politie maar zo ver gekregen om ons die 20km naar huis te rijden, legendarisch, heerlijk ritje met de popo taxi gehad
.
Hadden wij een paar jaar geleden ook, blijkbaar is met 4 mensen op 2 fietsen (waarvan 1 zonder bagagedrager) in beschonken toestand niet echt goed te doenstefaneke wrote:DUS, uiteindelijk de politie maar zo ver gekregen om ons die 20km naar huis te rijden, legendarisch, heerlijk ritje met de popo taxi gehad.
Na een hoop gezeur en overleg wat te doen, kwam de plisie ook ff polshoogte nemen, waren we met zn 2en thuis afgezet door hun (de ander was een 15 jarige vriendin die echt stomdronken was
Weer mijn WTF dosis op voor vandaagRaven wrote:
Door een bommelding (verdacht pakketje bij de israelische ambassade) rijdt mn tram niet 
Vanmorgen op de autosnelweg een velg zien loskomen van een truck die ik wou inhalen (ik reed al links).
Gelukkig boog de velg af naar rechts, vloog tegen zeker 70km/u schuin afbuigend op de vangrail en vloog netjes de bomen in langs de autosnelweg.
Wil niet weten wat een schade er was geweest als die velg naar links afboog en ik er met 120 op in reed.
Gelukkig boog de velg af naar rechts, vloog tegen zeker 70km/u schuin afbuigend op de vangrail en vloog netjes de bomen in langs de autosnelweg.
Wil niet weten wat een schade er was geweest als die velg naar links afboog en ik er met 120 op in reed.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Nuracore wrote:Weer mijn WTF dosis op voor vandaagRaven wrote:[img]
En toen kwam de overdosisFothermucker wrote:[img]plaatje[/img]
-
K
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Jongens ik ben aangenomen voor mijn nieuwe opleiding! 
En Damn.. Die raw Edits tegenwoordig...
Kwam deze laatst tegen:
View on SoundCloud

Ik heb al tegen die jongens gezegd de kicks en screeches (ookal uitgemolken) zijn helemaal niet zo verkeerd..
Maar dit nummer... Laat Symbols alsjeblieft in zijn waarde..
En Damn.. Die raw Edits tegenwoordig...
Kwam deze laatst tegen:
View on SoundCloud
Ik heb al tegen die jongens gezegd de kicks en screeches (ookal uitgemolken) zijn helemaal niet zo verkeerd..
Maar dit nummer... Laat Symbols alsjeblieft in zijn waarde..
Last edited by Timeshift on 17 Jul 2015 15:38, edited 1 time in total.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Inmiddels is er een jaar verstreken sinds de ramp van vlucht MH17. Vandaag in het filiaal weer een kaarsje opgestoken voor onze lieftallige collega die in het getroffen vliegtuig zat met haar gezin. R.I.P. 
-
K
?M Unic wrote:Jongens ik ben aangenomen voor me nieuwe opleiding!![]()
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
DankjewelKiloknaller wrote:?M Unic wrote:Jongens ik ben aangenomen voor me nieuwe opleiding!![]()
Maar tof! Gefeliciteerd!