oostzaner wrote:morgen dansles met school. :')
Ik heb er nou al geen zin in.
1...2... stap en kick (stond op een partyraiser album volgens mij)
oostzaner wrote:morgen dansles met school. :')
zorgen dat je met een chick kan dansen, zo ben ik de lessen ook door gekomenoostzaner wrote:morgen dansles met school. :')
Haha idd dat werkt het beste, ik moest paar jaar geleden tango dansenKSwoosh wrote:zorgen dat je met een chick kan dansen, zo ben ik de lessen ook door gekomenoostzaner wrote:morgen dansles met school. :')
was er blijkbaar nog goed in ook
helaas zitten er geen chicks in mijn klas en gaan we waarschijnlijk hip hop dansen.KSwoosh wrote:zorgen dat je met een chick kan dansen, zo ben ik de lessen ook door gekomenoostzaner wrote:morgen dansles met school. :')
was er blijkbaar nog goed in ook
Hahahaha, ik wist gewoon voordat ik klikte wat het zou zijn.Machiel wrote:hangt hier toevallig nog een wizzkid rond die wat kan met dit gifje zodat ik um als avatar kan usen?
http://dl.dropbox.com/u/4224739/tj.gif
hiphop dansen :')oostzaner wrote:helaas zitten er geen chicks in mijn klas en gaan we waarschijnlijk hip hop dansen.![]()
KILL IT WITH FIRE!!!!!!!!!!!!!!
Martin wrote:?Almighty wrote:Voor de illegale onder ons; vanavond zou er zo maar eens een verrassing op een aantal boards komen te staan
???Oxbow wrote:Martin wrote:?Almighty wrote:Voor de illegale onder ons; vanavond zou er zo maar eens een verrassing op een aantal boards komen te staan
via pm dan?Jor-D wrote:Nou niet hier, anders heb je een waarschuwing.
Wat denk je zelf wijsneus? Je brengt met dit soort praktijken Hardtraxx in gevaar.Martin wrote:via pm dan?Jor-D wrote:Nou niet hier, anders heb je een waarschuwing.
met videomaarten1410 wrote:*kuch* http://www.ustream.tv/channel/maarten1410 *kuch* Tot 2200uur live *kuch*
HTC DesireJolle wrote:Koop eens een betere cam :p
Hee die heb ik ookmaarten1410 wrote:HTC DesireJolle wrote:Koop eens een betere cam :p
Heb een shoutbox naast de videoJolle wrote:Hee die heb ik ookmaarten1410 wrote:HTC DesireJolle wrote:Koop eens een betere cam :pKom eens in de shoutobx
idd, lameheidJolle wrote:Dan moet ik registreren.