Op Qapital ook een paar.
Bladje bier op de grond en met een groepje er omheen
Bladje bier op de grond en met een groepje er omheen
66_theon_ wrote:4000 posts gehaald, joeppie zoveel andere dingen die ik met m'n leven had kunnen doen.
jeetje, ik heb er 4520 terwijl ik 2 jaar eerder hier gekomen ben_theon_ wrote:4000 posts gehaald, joeppie zoveel andere dingen die ik met m'n leven had kunnen doen.
Jezus dit is nog meer random dan www.randomtextgenerator.comEn-er-gy wrote:Gaat weer lekker heen met hardtraxx... Diet me denken aan een bepaald land vroeger waar je mensen kon verklikken, en vervolgens kreeg een privilege om bijv met je vrouw naar de film op de eerste rij te mogen zitten.
Nee, het is niet meer zoals t vroeger was. Helaas.
Ik zit te wachten tot er een dictatuur komt, dat elk bericht door een mod moet worden gekeurd voordat het op zichtbaar in de het topic komt. Dan kun je snel behandeld worden als je goed bevriend bent of je betaald een flinke dut geld.
Sinds een aantal leden weg zijn gaat het helemaal mis. Jammer. Denk dat ik een eigen server neem met forumsoftware.
Of word ik nu gerapporteerd en door een van mijn minder favoriete mod in een prive bericht gewaarschuwd dat ik mijn mening niet mag uiten omdat er nubmensen zijn die zich bedreigt voelen?
Goed idee, ik stel voor dat je dit nu meteen doet en daar blijft.Denk dat ik een eigen server neem met forumsoftware.
Neemt niet weg dat hij gelijk heeft.Broken Balance wrote:Goed idee, ik stel voor dat je dit nu meteen doet en daar blijft.Denk dat ik een eigen server neem met forumsoftware.
ja nou en niet een beetje ookNorther66 wrote:Ik heb hier echt ondertiteling bij nodig
Mountain DewChroman wrote:Zojuist voor het eerst (en laatst) Mountain Dew gedronken