Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2376, 2377, 2378, 2379, 2380, 2381, 2382 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:16 

Hardtraxx Veteran

Op Qapital ook een paar.
Bladje bier op de grond en met een groepje er omheen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:37 

Hardtraxxer

https://www.facebook.com/dumpertnl/videos/vb.332145270132218/1150507054962698/?type=2&theater

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:51 

Hardtraxx Veteran

4000 posts gehaald, joeppie zoveel andere dingen die ik met m'n leven had kunnen doen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 08:30 

Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
4000 posts gehaald, joeppie zoveel andere dingen die ik met m'n leven had kunnen doen. :cool:

66 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:07 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 23:46 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:

jeetje, ik heb er 4520 terwijl ik 2 jaar eerder hier gekomen ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 08:20 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook een tijdje op 10 post per dag gezeten. Toch maar mee gestopt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 11:29 

Gaat weer lekker heen met hardtraxx... Diet me denken aan een bepaald land vroeger waar je mensen kon verklikken, en vervolgens kreeg een privilege om bijv met je vrouw naar de film op de eerste rij te mogen zitten.

Nee, het is niet meer zoals t vroeger was. Helaas.

Ik zit te wachten tot er een dictatuur komt, dat elk bericht door een mod moet worden gekeurd voordat het op zichtbaar in de het topic komt. Dan kun je snel behandeld worden als je goed bevriend bent of je betaald een flinke dut geld.

Sinds een aantal leden weg zijn gaat het helemaal mis. Jammer. Denk dat ik een eigen server neem met forumsoftware.

Of word ik nu gerapporteerd en door een van mijn minder favoriete mod in een prive bericht gewaarschuwd dat ik mijn mening niet mag uiten omdat er nubmensen zijn die zich bedreigt voelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 11:44 

Hardtraxx Addict

En-er-gy schreef:
Gaat weer lekker heen met hardtraxx... Diet me denken aan een bepaald land vroeger waar je mensen kon verklikken, en vervolgens kreeg een privilege om bijv met je vrouw naar de film op de eerste rij te mogen zitten.

Nee, het is niet meer zoals t vroeger was. Helaas.

Ik zit te wachten tot er een dictatuur komt, dat elk bericht door een mod moet worden gekeurd voordat het op zichtbaar in de het topic komt. Dan kun je snel behandeld worden als je goed bevriend bent of je betaald een flinke dut geld.

Sinds een aantal leden weg zijn gaat het helemaal mis. Jammer. Denk dat ik een eigen server neem met forumsoftware.

Of word ik nu gerapporteerd en door een van mijn minder favoriete mod in een prive bericht gewaarschuwd dat ik mijn mening niet mag uiten omdat er nubmensen zijn die zich bedreigt voelen?

Jezus dit is nog meer random dan www.randomtextgenerator.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:04 

Kraak... Piep...

Citaat:
Denk dat ik een eigen server neem met forumsoftware.

Goed idee, ik stel voor dat je dit nu meteen doet en daar blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:06 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Citaat:
Denk dat ik een eigen server neem met forumsoftware.

Goed idee, ik stel voor dat je dit nu meteen doet en daar blijft.

Neemt niet weg dat hij gelijk heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:15 

Hardtraxx Veteran

Context anders niet zeuren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 13:29 

Ik heb wel heel veel actie gemist de afgelope dagen zie ik als ik zo is door het forum blader :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 20:04 

Hardtraxx Elite

Doodende beroemde engelsch nu in bespaart. Steel al bevel staan in ze. Af nu verren lossen liever en dreigt tunnel te. Verwoest goa are ongeveer interest ver was mineraal. Lamamijn selangor zandlaag negritos die kan voordeel. Veertien passeert na eromheen voorziet op bordeaux de de onnoodig. Bijgeloof siameezen duimbreed al na op honderden bepaalden scheidden.

Op rang diep boom bron de wijk. Die rijke dag holte beide bij goa onzer geest. Arbeiders per dan den britschen werkelijk. Telok zijde waren onzer deden ook heb. Ze uitgevoerd bevaarbaar europeanen tinhoudend of er verbazende inspanning. Vochtigen van zoo gewijzigd dat prachtige engelsche.

Zou tinmijnen voorschot uitrollen mineralen wat aangewend werkelijk dat. Af te nu donkere al plantte gebeurt stijgen gelegen. Productief ondernomen kilometers lot uitstekend aangeplant toe wat beschaving. Verdwijnen doorzoeken als wat met aanplanten der ontginning. Pahang cijfer lappen kriang hen goa steeds hun bezoek. Allen rente thans ad spijt loopt de nu. Kapitalen dit schepping bovendien wij dik.

Sterke streng rug toe bouwde zoo. Even al hier tien hout voor de iets. Ze zonder zelden er daarin. En soorten afstand in terwijl op vreezen ernstig. Gas zoo ongunstige besproeien uiteenvalt vergrooten plotseling van per. Elk per der verwachten aanmerking ingezameld verzekeren mee. Enkelen de op in stukjes noemden maanden geplant te. Komt mag was die boom twee werk ook rang. Goa belooft mag ons meester hen gropeng duivels noodige twisten. Ze element ziedaar weinige talrijk de terwijl er.

Meenemen lot centimes gezegend rug gebracht selangor. Eerst ieder hen tot langs. Ze luister deficit vordert beneden nachten nu hiertoe ze op. Kost al of voor en hard liep voet ze gaan. Gewoonlijk al gomsoorten feestdagen weggevoerd herkenbaar middelpunt af. Ter opgegraven verbazende ontwikkeld oog. En ze centraal talrijke resident in. Rechten bontste opnieuw hoeveel ze of streken houweel.

Eromheen prestige boringen na onnoodig is passeert. Door werd ziet ik zijn aard iets of. Meest den die dag heele terug. Bij ingenieur antwerpen wie hun hen eindelijk gesteente inzamelen. Bekkens donkere en ad op systeem. Dat stukjes element sap betaalt. Bereiding het stoompomp dit elk verklaart.

Planten die moesten gas deficit. Het gebergten bij bak provincie producten uitgaande zin eindelijk. Al werkelijk stichting eindelijk schippers in verbonden nutteloos. Hun heerlijk staatjes vluchten plaatsen geschikt zoo ton weg naburige. Bewerkt tinerts de vordert eronder stukjes ze geheven nu en. Nu belasting af hanteeren al prachtige de wellesley. Slaagden zoo dichtbij dit ook dikwijls.

Geest raakt al dient in de klein te staat nemen. Mee twisten citadel aangaan oog voldoen zal rechten die. Verlaten het uithoudt per elk uiterste dal minstens. Instorting ingesneden ptolomaeus na noodlottig begrenzing en. Gewijzigd chineesch vertraagd gebrachte na er op al bezetting. Schippers zal vroegeren dik van diezelfde mag. Ver zoo hun leiding invloed betreft betaald. Ad gaat veel al iets welk nu half vijf ze. Te plantage in en gevonden centimes. Ploegen ze cultuur op drijven ik betreft en haalden ontdekt.

Fransche baksteen wij golconda zou smelting rug als grachten vlijtige. De te om reiziger bevatten schijnen gestookt in machines baksteen. Tronoh aaneen dreigt in ad noemen nu er. Of rijke heeft op naast. Groei in tabak er recht. Volk daad er jaar drie of moet mont.

Toch hier in wiel maar wijk ze bate. Werkman inkomen aan metalen dus zin gevoerd. Worm om vast koel en meer bord. Ver die wild zout kant. Op of ruimte enkele gezegd. Is afkomst taiping brokken donkere geleend de. Middelpunt dan initiatief die het ptolomaeus verscholen wij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 20:46 

Hardtraxx Veteran

Okéééééé
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 21:21 

wat een verhaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 21:43 

Kraak... Piep...

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 21:54 

Hardtraxx Veteran

Ik heb hier echt ondertiteling bij nodig :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:06 

Norther66 schreef:
Ik heb hier echt ondertiteling bij nodig :huh:

ja nou en niet een beetje ook :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:47 

das oud neerlands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:48 

Hardtraxx Elite

Nee hoor is gewoon random tekst van randomtextgenerator
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:50 

Hardtraxx Veteran

Maar wel met oud nederlands tussendoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 23:16 

Hardtraxx Veteran

Zojuist voor het eerst (en laatst) Mountain Dew gedronken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 17:42 

Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
Zojuist voor het eerst (en laatst) Mountain Dew gedronken :/

Mountain Dew :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 21:15 

bij mij in de buurt is er een vermiste in een sloot gevonden, vlakbij mijn middelbare school, best heftig.
vooral omdat ik weet wie het is , ik heb een paar keer met hem staan praten.
Vorige  1 ... 2376, 2377, 2378, 2379, 2380, 2381, 2382 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic