Andromeda wrote:
werkt niet.
Andromeda wrote:
En-er-gy wrote:Andromeda wrote:
werkt niet.
sandervanbruggen wrote:En-er-gy wrote:Andromeda wrote:
werkt wel.
Geloof ik niet.Pipa wrote:Net flink gezopen met frijorojo
Beetje laat, maar dit is 'm geworden! Lettertype wat ik in gedachten had was niet geschikt voor de bovenarm omdat het na een aantal jaar vaag/onduidelijk zou worden, aldus de tatoeëerder. Keuze is dus op onderstaand lettertype uitgekomen, zeer blij met het resultaat!Fuzzylogic wrote:Morgen dan eindelijk onder de naald, eerste tattoo

30x keer gecontroleerd op typefouten ?Fuzzylogic wrote:Beetje laat, maar dit is 'm geworden! Lettertype wat ik in gedachten had was niet geschikt voor de bovenarm omdat het na een aantal jaar vaag/onduidelijk zou worden, aldus de tatoeëerder. Keuze is dus op onderstaand lettertype uitgekomen, zeer blij met het resultaat!Fuzzylogic wrote:Morgen dan eindelijk onder de naald, eerste tattoo
Het lijkt overigens alsof er een soort wave in de tekst zit maar het loopt gewoon recht.
Ik vond het eerder alsof iemand met een scherpe potlood steeds over de zelfde plek langs gingFuzzylogic wrote:'Mus' van Music (en daaronder in dezelfde breedte) en 'sion' van expression (en daaronder in dezelfde breedte) deden wel behoorlijk veel pijn, rest viel me reuze mee. Alsof er iemand met een brandende peuk over je huid heen ging.