Haha genoeg hoor, vandaag is het zelfs super drukroberttt wrote:och schatje tochp-stylez wrote:roberttt wrote:bitcheesss wat een chill weer, en dan zit ik op me werk tot half 6 :')Je doet toch geen flikker
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
lolwut?
Geniaal
. Had 'm alleen verwacht op 180 bom ofzo 
Drokz die magic draaid? moet niet gekker worden. Hahaha
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
De gemiddelde hardstyle plaat van nu gaat harder dan de gemiddelde hardcore plaat van nu zoals
Sick of it all
Evil Inside
andere huilnummers
met als toppunt
Nobody said it was easy

Sick of it all
Evil Inside
andere huilnummers
met als toppunt
Nobody said it was easy
Evil inside me was in het begin wel leuk. Althans dat vond ik.
Mee eensKepro wrote:Evil inside me was in het begin wel leuk. Althans dat vond ik.
Iemand die precies weet wat syndrome van asperge is. Zit een nieuwe stagiaire hier die dat heeft, maar merk niks anders aan m.
-
B
Lichte vorm van autisme, klasgenoot van me had het ook. Hij snapte sarcastische opmerkingen niet en wist niet wanneer je een grapje maakte of niet.D-Ruz wrote:Iemand die precies weet wat syndrome van asperge is. Zit een nieuwe stagiaire hier die dat heeft, maar merk niks anders aan m.
ze richten zich meestal op één onderwerp.
bijvoorbeeld: ze weten alles van voetbal.
bijvoorbeeld: ze weten alles van voetbal.
Het syndroom van Asperger, ook wel aspergersyndroom of stoornis van Asperger, is een pervasieve ontwikkelingsstoornis vernoemd naar de Weense kinderarts dr. Hans Asperger. Het syndroom kenmerkt zich door beperkingen in de sociale interacties en een beperkt repertoire aan interesses en activiteiten. Anders dan bij de klassieke autistische stoornis is er geen sprake van vertraging in de ontwikkeling van de taalvaardigheid op lage leeftijd. Er is een normale tot hoge intelligentie en een gemiddelde neiging tot het maken van contact.
Ah oké
. Ook weer wat geleerd op een totaal nutteloze stage dag.
i just came to say hellooooooooooooooooooooo
klinkt bekend, wie weet heb ik ook wel een lichte asperger syndroomroberttt wrote:Het syndroom van Asperger, ook wel aspergersyndroom of stoornis van Asperger, is een pervasieve ontwikkelingsstoornis vernoemd naar de Weense kinderarts dr. Hans Asperger. Het syndroom kenmerkt zich door beperkingen in de sociale interacties en een beperkt repertoire aan interesses en activiteiten. Anders dan bij de klassieke autistische stoornis is er geen sprake van vertraging in de ontwikkeling van de taalvaardigheid op lage leeftijd. Er is een normale tot hoge intelligentie en een gemiddelde neiging tot het maken van contact.
Had laatste periode iemand in de groep die dat had, vergat alles, en kwam altijd te laat omdat ie geen tijdsbesef had ofzo.Ravenwood wrote:klinkt bekend, wie weet heb ik ook wel een lichte asperger syndroomroberttt wrote:Het syndroom van Asperger, ook wel aspergersyndroom of stoornis van Asperger, is een pervasieve ontwikkelingsstoornis vernoemd naar de Weense kinderarts dr. Hans Asperger. Het syndroom kenmerkt zich door beperkingen in de sociale interacties en een beperkt repertoire aan interesses en activiteiten. Anders dan bij de klassieke autistische stoornis is er geen sprake van vertraging in de ontwikkeling van de taalvaardigheid op lage leeftijd. Er is een normale tot hoge intelligentie en een gemiddelde neiging tot het maken van contact.
-
G
sorry, maar ik zie in dat lijstje geen hardcore staan?PierrePruuk wrote:De gemiddelde hardstyle plaat van nu gaat harder dan de gemiddelde hardcore plaat van nu zoals
Sick of it all![]()
Evil Inside![]()
andere huilnummers![]()
met als toppunt
Nobody said it was easy![]()
![]()
![]()
alleen maar Evil Activities nrs?
-
C
Banaanslak wrote:Lichte vorm van autisme, klasgenoot van me had het ook. Hij snapte sarcastische opmerkingen niet en wist niet wanneer je een grapje maakte of niet.D-Ruz wrote:Iemand die precies weet wat syndrome van asperge is. Zit een nieuwe stagiaire hier die dat heeft, maar merk niks anders aan m.
Klopt, zelf autist en neem alles erg letterlijk... maar snap wanneer sarcasme geplaatst wordt dat wel... enige nadeel is HEEL VEEL Structuur en routine vereist
Haha hier ben ik het wel zo mee eensKSwoosh wrote:sorry, maar ik zie in dat lijstje geen hardcore staan?PierrePruuk wrote:De gemiddelde hardstyle plaat van nu gaat harder dan de gemiddelde hardcore plaat van nu zoals
Sick of it all![]()
Evil Inside![]()
andere huilnummers![]()
met als toppunt
![]()
![]()
Misschien eens een setje van enzyme label opzetten?
Sowieso kan ik er ook wel een paar dan. Die nummers zijn namelijk nog altijd harder dan Down With The Hardstyle.KSwoosh wrote:sorry, maar ik zie in dat lijstje geen hardcore staan?PierrePruuk wrote:De gemiddelde hardstyle plaat van nu gaat harder dan de gemiddelde hardcore plaat van nu zoals
Sick of it all![]()
Evil Inside![]()
andere huilnummers![]()
met als toppunt
![]()
![]()