Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2348, 2349, 2350, 2351, 2352, 2353, 2354 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 11:52 

Why are pirates so cool......?

They just Arrrrrrrrrrrrrre
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 14:44 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 20:20 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
weet iemand waar kakbout is gebleven?

Ik leef nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 01:57 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 18:25 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
ExoBassTix schreef:
Dit nummer had ik op Valentijnsdag voor mijn valentijn gemaakt gr.

Rainbow Body says at 1:46:
Very Tetsu Inoue

Ja o_O ik bedoel ik begrijp hoezo het Tetsu Inoue achtig is maar om met hem vergeleken te worden? Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 19:24 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Komt er nog een 2e Kapucijnerplukkers?

edit: voor de mensen die deze pracht (inductie)plaat nog niet kennen:

Geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 03:42 

Hardtraxx Veteran

Sinds dinsdagavond al zware koorts. Heb vanaf die tijd misschien 10 uurtjes geslapen 's nachts en overdag een enkele keer een klein halfuurtje :/ Nu lig ik de rest van de tijd steeds in een soort koortsdroom lijkt het wel. Ik zie het niet, maar ik hoor steeds allemaal mensen op m'n kamer alsof ik in een kroeg ben en ik trek ook netjes m'n voet in (onder de dekens) als er 'iemand' langs moet. In het begin was het eng, maar nu is het alleen maar zwaar irritant omdat ik weet dat er niks is maar ik lig er wel wakker van :mad: Heb het ook soms als ik met 'n dekentje op de bank lig en volgens m'n ouders reageer ik dan heel verward als ze iets vragen.

Iemand ervaring hiermee, en tips om er vanaf te komen behalve wachten tot de koorts weg is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 11:46 

Fuzzylogic schreef:
Sinds dinsdagavond al zware koorts. Heb vanaf die tijd misschien 10 uurtjes geslapen 's nachts en overdag een enkele keer een klein halfuurtje :/ Nu lig ik de rest van de tijd steeds in een soort koortsdroom lijkt het wel. Ik zie het niet, maar ik hoor steeds allemaal mensen op m'n kamer alsof ik in een kroeg ben en ik trek ook netjes m'n voet in (onder de dekens) als er 'iemand' langs moet. In het begin was het eng, maar nu is het alleen maar zwaar irritant omdat ik weet dat er niks is maar ik lig er wel wakker van :mad: Heb het ook soms als ik met 'n dekentje op de bank lig en volgens m'n ouders reageer ik dan heel verward als ze iets vragen.

Iemand ervaring hiermee, en tips om er vanaf te komen behalve wachten tot de koorts weg is?

Dit komt me heel bekend voor, ook in combinatie met hooge koorts(40,3°). Is bij mij na ongeveer anderhalve dag vanzelf overgegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 11:47 

Wat is het toppunt van cowboyseks?

Een kutje met klapdeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 15:33 

Voetbalverslagen van ons elftal :lol:

Citaat:
EDN3 staat bekend om het voorval dat ze weleens 10 minuten ‘vergeten’ dat ze aan het voetballen zijn. De rest van de wedstrijd wordt altijd fel gestreden en gaat iedereen er voor, maar die 10 minuutjes zijn meestal dodelijk voor het elftal. Ook tegen Nevelo kon EDN3 weer ‘vertrouwen’ op deze tien minuten. Zo was het na 7 minuten voetballen in de eerste helft 3-0 en stonden ze 3 minuten na de aftrap van de tweede helft met 5-0 achter. In het verslag wordt dus ook niet meer teruggekeken op deze 10 minuten.

EDN speelde een goede pot waarbij duidelijk was dat de tegenstander kwalitatief sterker was, maar dit niet in een overwicht kon uitdrukken. EDN vertoonde een degelijk spel en kon rekenen op een degelijke defensie met een uitstekende rechtsback Cas, een linksback Bart (later gewisseld voor Thunder Tommie) en het centrale duo bestaande uit Rode Bas en Karatekid Tim. Zo werden er nauwelijks kansen weggegeven, want altijd zat er wel een been van Tim tussen of wist Bas de bal weg te rammen. Helaas was de opbouw wat minder verzorgt, want hoe hard er ook RUST, RUST, RUST werd geroepen: Een bal weg trappen over de middenlijn (en verder) geeft toch een lekker gevoel, aldus Bas. Hierdoor kwam het middenveld niet altijd even goed aan voetballen toe en was het vooral Rubberen Robbie die meer meters moest maken dan in de afgelopen 8 andere wedstrijden. Voorin stond een koningsduo, bestaande uit Niels en Stefan Ooms. Dit duo werd aangevuld met Kiki (wist in deze wedstrijd net zoveel te scoren als de avond ervoor tijdens het stappen) Na enkele wisselingen (al dan niet noodzakelijk ivm blessures) stond er de tweede helft toch een geheel andere elftal op het veld, maar kon dit elftal nog zeker goed met de tegenstander mee. Na het nemen van zijn 4e corner wist Joost de bal nog steeds niet goed voor het doel te krijgen, maar omdat het schot dermate scheef was kon de tegenstander er niet goed op anticiperen en werd de bal vanaf punt 16 opnieuw ingebracht en kon Stefan Ooms zijn uitstekende wedstrijd bekronen met een doelpunt. Helaas kon ook de tegenstander een keer scoren en eindigde het duel onbeslist voor EDN 1-1.

Helaas ging Nevelo niet akkoord met het schikkingsvoorstel om de wedstrijd ‘maar’ 80 minuten te laten duren en werd er 6-1 op het wedstrijdformulier genoteerd.

Doordat deze week ook de hoofdcoach geblesseerd was heeft de interimcoach het heft nogmaals in handen gehad, maar zoals het er nu uitziet geeft hij de scepter toch definitief terug aan de hoofdcoach Mart.

Gegroet namens de interimcoach,

John van Dijck

Reacties zijn gesloten.

Citaat:
Afgelopen zondag 02-11 moest EDN 3 op bezoek bij Hilvaria 7 uit Hilvarenbeek. Hilvaria was de competitie slecht begonnen en had daar veel punten laten liggen. Echter de laatste weken was de stijgende lijn ingezet. Dit laatste gold niet voor EDN 3. Wij waren nog steeds op zoek naar de eerste punten van het seizoen.

In Hilvarenbeek werd om 10.00 uur afgetrapt. Gelukkig was Erwin net op tijd op en neer geweest om zijn voetbalschoenen te halen, want die was hij vergeten. ’s Ochtends had hij zich al ‘verslapen’. Hij kwam bij De Haan namelijk wel met zijn meid aan, maar wat achteraf dus bleek geen voetbalschoenen. Dus laten we het maar op ‘verslapen’ houden waarom hij niet op tijd was. De overige 17 spelers waren allemaal wel op tijd, dus kon de wedstrijd beginnen. Met 7 mensen op de bank kon de basiself het zichzelf niet permitteren om te verslappen, want een wissel was immers zo gemaakt. Dit lieten ze zich geen twee keer zeggen en na welgeteld 2 minuten wist Davey met een voorzet Job te bereiken die de stand op 0-1 zette. Even later kon de ijzersterk spelende Job vanaf punt 16 een doelpoging wagen, maar hij was niet zelfzuchtig en legde breed op de geheel vrijstaande Ruud van Doormaal. Helaas wist Ruud zijn één op één situatie met de keeper niet te benutten. Helaas maakte de verder goed fluitende scheidsrechter een foutje in de 15 minuut en legde de bal op de stip na een vermeende overtreding. 1-1. Dit was een klap in het gezicht bij EDN en 1 minuut later werd een hoge bal vanuit het middenveld door de gehele verdediging verkeerd getaxeerd en binnengeschoten door de spits van Hilvaria. Op enkele kansen na voor beide teams bleef de stand zo staan en gingen we rusten met 2-1.

Na inmiddels al 4x gewisseld te hebben begonnen we voortvarend aan de tweede helft. Het ging redelijk gelijk op en beide ploegen kregen weinig grote kansen. Het enige verschil tussen EDN en Hilvaria was de duelkracht. Hilvaria was gemiddeld iets ouder, groter en sterker. Dit resulteerde in de 60 minuut tot de 3-1 doordat een corner eenvoudig binnengekopt kon worden, omdat iedereen van EDN vergat/ niet durfde te springen. Daarna werd EDN feller onder leiding van Cas en Job en deze kregen nog enkele goede kansen. Mocht het 3-2 zijn geworden dan kon er nog wat leuks ontstaan, Helaas kon Job de bal vrij voor goal niet in het doel schuiven, maar belandde de bal er net naast. In de 85 minuut was het verzet gebroken toen wederom een corner erin werd gekopt. Vlak voor het einde wist Hilvaria met een strak schot in de kruising de eindstand op 5-1 te zetten.

Al met al had er vandaag iets meer in kunnen zitten, maar door het vele wisselen werd de kwaliteit van het spel niet beter. Ook moet EDN 3 meer spinazie eten (Ouders houdt hier rekening mee) om extra duelkracht te krijgen.

Hopelijk komen de eerste punten voor EDN 3 snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 16:56 

Hardtraxx Veteran

Hahaha, prachtig. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 17:30 

Hardtraxx Veteran

TL;DR
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 13:34 

Hardtraxx Addict

John Madden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 14:27 

Iemand wel eens wat bij de Adaro store besteld? had donderdag een shirt besteld en kreeg zaterdag al vroeg een mail dat het verzonden was, maar heb nu nog steeds niets binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 14:37 

ExoBassTix schreef:
John Madden

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 16:55 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 16:57 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 17:24 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 18:27 

:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 13:54 

Hardtraxx Newbie

Oh wauw, heb inmiddels dit forum alweer bevuild met 5000 reaguursels. Zoveel posts, zo weinig toegevoegde waarde :thumbsup:

*oeps, verkeerde account
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

Deze dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

ok ik zit te kloten :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 15:52 

Hardtraxx Beheerder

Beetje vdk Joost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 17:28 

Hardtraxx Veteran