saaaaaaaaaaaaaiProject 141 wrote:idd, in de shoutbox ook alMartin wrote:wat is het hier stil
en in het weekend is ook al niet zoveel gepost
saaaaaaaaaaaaaiProject 141 wrote:idd, in de shoutbox ook alMartin wrote:wat is het hier stil
WOEI WOEI WHOOOP WHOOOP BAM BOEM BAM BOEM KLETTER DE KLETTER BAMMartin wrote:wat is het hier stil
tijd zat ertusesn, moet het hier maar niet zo dood zijnProject 141 wrote:Mooie triple-post Swoosh![]()
Overdrijven is ook een vakDj Skitzo wrote:mwoah, net of het daardoor zal komen2 personen weg, heel hardtraxx dood
ik overdrijf nietJor-D wrote:Overdrijven is ook een vakDj Skitzo wrote:mwoah, net of het daardoor zal komen2 personen weg, heel hardtraxx dood
turbo :') commerciële troepProject 141 wrote:Op stratum, elke avond: Nobody said it was eeeeaaasssssyyyyyyyyyyyyyyyyyy, en dan iets later TURRRBBBBOOOOOOO
heb ik iig nooit gezegd dat het daar door komtDj Skitzo wrote:mwoah, net of het daardoor zal komen2 personen weg, heel hardtraxx dood
nu duidelijk?Ravenwood wrote:ja met pat en rico weg is het wel wat stiller hier XD
Dat was idd 45 minuten Ajax en 5 minuten over al het andereRik wrote:Laten ze Studio Voetbal maar Studio Ajax noemen, wat een onzin zeg :')
Oja en ook nog een remix van Love the Way You Lie ofzo, en die vond ik nog best dik.. weet iemand van wie die is? eerst hoor je dat gepijpjank van rihanna en dan ineens, terwijl je het niet verwacht komt er een hardstyle deuntje in. Dacht ineens dat we weer terug bij af waren, vond het alleen vaag dat die na Paranormal Activies werd gedraaidbiscuit wrote:dat is pas rammen!p-stylez wrote:Gisteren in een bar dancing uit geweest waar ze de hele avond alleen maar house/club enzo draaide, laatste 20 minuten hardstyle. Dus ik dacht echt zo van.. Daar komt het hoor, MMA, Tonight enzo. Nee krijgen we eerst Kodex - Weekend daarna Mma (Headhunterz & Wildstylez Remix), Under Attack, Paranormal Activies, Scary Noises daarna hardcore, Chicken Dance van Noisesuppressor en dan nog Abandond van Ophidian. Ik stond echt me me bek open, had echt commerciele troep verwacht
View on YouTubep-stylez wrote: Oja en ook nog een remix van Love the Way You Lie ofzo, en die vond ik nog best dik.. weet iemand van wie die is? eerst hoor je dat gepijpjank van rihanna en dan ineens, terwijl je het niet verwacht komt er een hardstyle deuntje in. Dacht ineens dat we weer terug bij af waren, vond het alleen vaag dat die na Paranormal Activies werd gedraaid
Just gonna, bam bam