Ik vraag me af of Nikkita ooit nog iets zal posten op HT.
Last edited by STAN- on 02 Dec 2014 18:08, edited 1 time in total.
STAN- wrote:Nikkita
Dat staat er toch :sDestination wrote:STAN- wrote:Nikkita
Nu wel jaSTAN- wrote:Dat staat er toch :sDestination wrote:STAN- wrote:Nikkita

Dat klopt. Ik mag maar 12 uur in de week werken ivm een ziekte waar ik al vanaf april mee kamp. En ook het ziekenhuis etc heeft geen idee wat ik onder de leden heb.ramon038 wrote:Wow dan heb je echt niets te doen
Sinds wanneer word je permanent verbannen als je een nieuw account aanmaakt, omdat diegene zijn wachtwoord niet meer weet?JEFSKI³ wrote:Mod edit: Tot niet weer ziens
Dat 3tje zegt al genoeg. Weggejorist en opgerot.stefan_helmond wrote:Sinds wanneer word je permanent verbannen als je een nieuw account aanmaakt, omdat diegene zijn wachtwoord niet meer weet?JEFSKI³ wrote:Mod edit: Tot niet weer ziens
Daar heb ik een jaar vrijstelling voor gehad ivm ziekte. Kan gelukkig nu alweer een klein beetje werken.kakabeeyo wrote:Heb je geen school?
Wat had je dan als ik vragen magsandervanbruggen wrote:Daar heb ik een jaar vrijstelling voor gehad ivm ziekte. Kan gelukkig nu alweer een klein beetje werken.kakabeeyo wrote:Heb je geen school?
Bloed overgeven. Wc die vol ligt met een grote plas bloed vanuit mijn achterste, enorme buikkrampen, spontaan flauwvallen vanuit het niets, 15 kilo afgevallen, nagenoeg niks meer kunnen eten en ga zo nog maar even door. Paar weken ook in het ziekenhuis gelegen.The Venator wrote:Wat had je dan als ik vragen magsandervanbruggen wrote:Daar heb ik een jaar vrijstelling voor gehad ivm ziekte. Kan gelukkig nu alweer een klein beetje werken.kakabeeyo wrote:Heb je geen school??
Ohjee. Iets met organen oid?sandervanbruggen wrote: Bloed overgeven. Wc die vol ligt met een grote plas bloed vanuit mijn achterste, enorme buikkrampen, spontaan flauwvallen vanuit het niets, 15 kilo afgevallen, nagenoeg niks meer kunnen eten en ga zo nog maar even door. Paar weken ook in het ziekenhuis gelegen.
Volgens bloed onderzoek en echo's niet. Maar ik zeg al, het ziekenhuis heeft ook geen enkel idee wat er aan de hand is.The Venator wrote:Ohjee. Iets met organen oid?sandervanbruggen wrote: Bloed overgeven. Wc die vol ligt met een grote plas bloed vanuit mijn achterste, enorme buikkrampen, spontaan flauwvallen vanuit het niets, 15 kilo afgevallen, nagenoeg niks meer kunnen eten en ga zo nog maar even door. Paar weken ook in het ziekenhuis gelegen.