Zymic wrote:Ik wil jullie met grootste vreugd mededelen dat dit mijn 200e post is![]()

Niemand, daarom zet ik het ook neerJordi wrote:Zymic wrote:Ik wil jullie met grootste vreugd mededelen dat dit mijn 200e post is![]()
Al had je er een moving GIF van gemaakt, had ik nu een andere profielpic.Bas wrote:

Ik vind jouw username echt godsgruwelijk irritant.sandervanbruggen wrote:Fijn weekend iedereen!!!
Het is zijn naam? Jij hebt toch ook je naam als username?STAN- wrote:Ik vind jouw username echt godsgruwelijk irritant.sandervanbruggen wrote:Fijn weekend iedereen!!!
Ohh haha, tja dat kan. Moet ook eerlijk bekennen dat ik er ook niet echt over had nagedacht toen ik me hierSTAN- wrote:Ik vind jouw username echt godsgruwelijk irritant.sandervanbruggen wrote:Fijn weekend iedereen!!!
Het heeft juist met Stan's volledige naam te makenDestination wrote:Het is zijn naam? Jij hebt toch ook je naam als username?STAN- wrote:Ik vind jouw username echt godsgruwelijk irritant.sandervanbruggen wrote:Fijn weekend iedereen!!!
Zoals Stefan al zei, komt door mijn volledige naam die er erg op lijktDestination wrote:Het is zijn naam? Jij hebt toch ook je naam als username?STAN- wrote:Ik vind jouw username echt godsgruwelijk irritant.sandervanbruggen wrote:Fijn weekend iedereen!!!
Mee eens, ik dacht eigenlijk de 1e keer dat jullie misschien wel familie zouden zijn... maar er is een klein verschil in schrijfwijzeSTAN- wrote:Ik vind jouw username echt godsgruwelijk irritant.sandervanbruggen wrote:Fijn weekend iedereen!!!