Afgelopen dag twee kaarten gewonnen voor Festivaart en twee voor Eclectival
Maar Festivaart skip ik sowieso want dan is al party in de buurt, Eclectival is nog even afwachten.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
JHardtraxxer
- 73 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Raven wrote:
Raven wrote:
Qlown wrote:Je zou er dubbel van beginnen zien.
View on YouTube
haha klein baasje!
haha klein baasje!
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Prachtig!
Leuk dat je het nog eens 2 keer hier neerzet. Ik vind het zelf zo leuk dat je dat doet dat ik het ook maar even doe.Jos_92 wrote:Raven wrote:Raven wrote:Qlown wrote:Je zou er dubbel van beginnen zien.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ene El Mare vond het leuk om dit op mijn tijdlijn te postenView on YouTube
Bedankt he
View on YouTube
Bedankt he
View on YouTube
Moerdijk:
View on YouTube
View on YouTube
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
volgensmij ben ik de enige die new kids echt niet grappig vind 
Sameramon038 wrote:volgensmij ben ik de enige die new kids echt niet grappig vind
Ja dan ben je dus niet de enige he DOOOHHHBroken Balance wrote:Sameramon038 wrote:volgensmij ben ik de enige die new kids echt niet grappig vind
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Net die hele documentaire over Kees zitten kijken. Lijkt me verschrikkelijk maar was echt schitterend om te kijken 
Dat stukje over de duitsers hahawootum wrote:Net die hele documentaire over Kees zitten kijken. Lijkt me verschrikkelijk maar was echt schitterend om te kijken
Zo, morgen op concertreis naar onze oosterburen, wordt vast wel leuk
Daardoor ben ik overigens van morgen tot maandagavond/dinsdag hier niet tot nauwelijks aanwezig, dus doei.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Zeker dat je binnen mag?
Veel plezier.
TuurlijkQlown wrote:Zeker dat je binnen mag?Veel plezier.
En thanks
heb m ook bekeken, wat apart joh. Doodvermoeiend zo'n typwootum wrote:Net die hele documentaire over Kees zitten kijken. Lijkt me verschrikkelijk maar was echt schitterend om te kijken
Respect voor de ouders en de familie van hem, maar het lijkt mij persoonlijk ook doodvermoeiend.teupie wrote:heb m ook bekeken, wat apart joh. Doodvermoeiend zo'n typwootum wrote:Net die hele documentaire over Kees zitten kijken. Lijkt me verschrikkelijk maar was echt schitterend om te kijken
Dit. Ik blijf het wel vreemd vinden dat autisten beseffen dat er iets niet klopt en dat ze hulp nodig hebben, terwijl ze anderzijds wel fysiek volledig zelfstandig kunnen leven.provehito wrote:Respect voor de ouders en de familie van hem, maar het lijkt mij persoonlijk ook doodvermoeiend.teupie wrote:heb m ook bekeken, wat apart joh. Doodvermoeiend zo'n typwootum wrote:Net die hele documentaire over Kees zitten kijken. Lijkt me verschrikkelijk maar was echt schitterend om te kijken
ook nog zo een heerlijk stukje in het begin ergens..
reporter: Heb jij nooit behoefte aan een vriendin of het je ooit een vriendin gehad?
... stilte
Kees: Zo dan gaat de trein nu weer vertrekken