Afgelopen dag twee kaarten gewonnen voor Festivaart en twee voor Eclectival
Maar Festivaart skip ik sowieso want dan is al party in de buurt, Eclectival is nog even afwachten.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
J
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Oct 2014
wrote:
wrote:
wrote:Je zou er dubbel van beginnen zien.
View on YouTube
haha klein baasje!
haha klein baasje!
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Prachtig!
Leuk dat je het nog eens 2 keer hier neerzet. Ik vind het zelf zo leuk dat je dat doet dat ik het ook maar even doe.wrote:wrote:wrote:wrote:Je zou er dubbel van beginnen zien.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ene El Mare vond het leuk om dit op mijn tijdlijn te postenView on YouTube
Bedankt he
View on YouTube
Bedankt he
View on YouTube
Moerdijk:
View on YouTube
View on YouTube
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
volgensmij ben ik de enige die new kids echt niet grappig vind 
Samewrote:volgensmij ben ik de enige die new kids echt niet grappig vind
Ja dan ben je dus niet de enige he DOOOHHHwrote:Samewrote:volgensmij ben ik de enige die new kids echt niet grappig vind
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Net die hele documentaire over Kees zitten kijken. Lijkt me verschrikkelijk maar was echt schitterend om te kijken 
Dat stukje over de duitsers hahawrote:Net die hele documentaire over Kees zitten kijken. Lijkt me verschrikkelijk maar was echt schitterend om te kijken
Zo, morgen op concertreis naar onze oosterburen, wordt vast wel leuk
Daardoor ben ik overigens van morgen tot maandagavond/dinsdag hier niet tot nauwelijks aanwezig, dus doei.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Zeker dat je binnen mag?
Veel plezier.
Tuurlijkwrote:Zeker dat je binnen mag?Veel plezier.
En thanks
heb m ook bekeken, wat apart joh. Doodvermoeiend zo'n typwrote:Net die hele documentaire over Kees zitten kijken. Lijkt me verschrikkelijk maar was echt schitterend om te kijken
Respect voor de ouders en de familie van hem, maar het lijkt mij persoonlijk ook doodvermoeiend.wrote:heb m ook bekeken, wat apart joh. Doodvermoeiend zo'n typwrote:Net die hele documentaire over Kees zitten kijken. Lijkt me verschrikkelijk maar was echt schitterend om te kijken
Dit. Ik blijf het wel vreemd vinden dat autisten beseffen dat er iets niet klopt en dat ze hulp nodig hebben, terwijl ze anderzijds wel fysiek volledig zelfstandig kunnen leven.wrote:Respect voor de ouders en de familie van hem, maar het lijkt mij persoonlijk ook doodvermoeiend.wrote:heb m ook bekeken, wat apart joh. Doodvermoeiend zo'n typwrote:Net die hele documentaire over Kees zitten kijken. Lijkt me verschrikkelijk maar was echt schitterend om te kijken
ook nog zo een heerlijk stukje in het begin ergens..
reporter: Heb jij nooit behoefte aan een vriendin of het je ooit een vriendin gehad?
... stilte
Kees: Zo dan gaat de trein nu weer vertrekken