Dat heb ik eerlijk gezegd liever dan >40 gradenEn-er-gy wrote:Ben blij dat t warm is.wootum wrote: Alleen temperaturen boven de 40 graden is iets té
Hier in Nederland moeten wij t nog met 9 graden max overdag doen...
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gelukkig ligt het dan niet aan jouCruelty wrote:Als het aan mij lag zou het nu vriezen.En-er-gy wrote:Hier in Nederland moeten wij t nog met 9 graden max overdag doen...
DitMagnetron wrote:Gelukkig ligt het dan niet aan jouCruelty wrote:Als het aan mij lag zou het nu vriezen.En-er-gy wrote:Hier in Nederland moeten wij t nog met 9 graden max overdag doen...
Als het aan mij lag was het zo'n 20 graden ongeveer?
Hij spoort ook niet helemaal, als 't vriest loopt ie nog vrolijk in korte mouwen rondMagnetron wrote:Gelukkig ligt het dan niet aan jouCruelty wrote:Als het aan mij lag zou het nu vriezen.En-er-gy wrote:Hier in Nederland moeten wij t nog met 9 graden max overdag doen...
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik ook. Winter/sneeuw mag wel is komen. Altijd leuk 
Jij fietst zeker heel weinig tot niet?Lenny wrote:Ik ook. Winter/sneeuw mag wel is komen. Altijd leuk
Dubbelpost oeps
Last edited by Fluxion on 21 Feb 2014 13:06, edited 1 time in total.
ik zou best nog wel even willen schaatsen op de schaatsbaan hier
ook al moet ik met de auto naar het werk.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Weekje met vorst en een mooie strakke blauwe hemel met een zonnetje! Mooi schaatsweer 
Fuck dat, geef mij maar zomer
Sneeuw en ijs zijn alleen leuk als je nergens heen hoeft.
Sneeuw en ijs zijn alleen leuk als je nergens heen hoeft.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Nu niet meer, maar ik had de afgelopen maanden best veel sneeuw en dik ijs willen zien.
JVDM wrote:Nu niet meer, maar ik had de afgelopen maanden best veel sneeuw en dik ijs willen zien.

-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
haha 
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Loop naar werk en school, fiets naar sportschool en scooter de rest.Fluxion wrote:Jij fietst zeker heel weinig tot niet?Lenny wrote:Ik ook. Winter/sneeuw mag wel is komen. Altijd leuk
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Haha, scherp. Dankje!mr_vertigo wrote:JVDM wrote:Nu niet meer, maar ik had de afgelopen maanden best veel sneeuw en dik ijs willen zien.
Ik heb al 3 dagen niks meer gepost
Naja, dan maar wat zever.
Groeten,
SL8492 (oftewel, de optieman)
Groeten,
SL8492 (oftewel, de optieman)
-
E
ik heb je gereport bij de mod`s omdat je spamt **sl8492-naaimodus /off
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Jij bent echt niet helemaal 100. Man man man...En-er-gy wrote:ik heb je gereport bij de mod`s omdat je spamt **sl8492-naaimodus /off
Het is dat hij in het echt zich heel anders voordoet (positief) dan op internetLenny wrote:Jij bent echt niet helemaal 100. Man man man...En-er-gy wrote:ik heb je gereport bij de mod`s omdat je spamt **sl8492-naaimodus /off
-
E
Lenny wrote:Jij bent echt niet helemaal 100. Man man man...En-er-gy wrote:ik heb je gereport bij de mod`s omdat je spamt **sl8492-naaimodus /off
spam spam
Wij mixen jouw tracklist!!! (page 19)
Wij mixen jouw tracklist!!! (page 19)