Dat heb ik eerlijk gezegd liever dan >40 gradenwrote:Ben blij dat t warm is.wrote: Alleen temperaturen boven de 40 graden is iets té
Hier in Nederland moeten wij t nog met 9 graden max overdag doen...
Gelukkig ligt het dan niet aan jouwrote:Als het aan mij lag zou het nu vriezen.wrote:Hier in Nederland moeten wij t nog met 9 graden max overdag doen...
Ditwrote:Gelukkig ligt het dan niet aan jouwrote:Als het aan mij lag zou het nu vriezen.wrote:Hier in Nederland moeten wij t nog met 9 graden max overdag doen...
Als het aan mij lag was het zo'n 20 graden ongeveer?
Hij spoort ook niet helemaal, als 't vriest loopt ie nog vrolijk in korte mouwen rondwrote:Gelukkig ligt het dan niet aan jouwrote:Als het aan mij lag zou het nu vriezen.wrote:Hier in Nederland moeten wij t nog met 9 graden max overdag doen...
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik ook. Winter/sneeuw mag wel is komen. Altijd leuk 
Jij fietst zeker heel weinig tot niet?wrote:Ik ook. Winter/sneeuw mag wel is komen. Altijd leuk
Dubbelpost oeps
Last edited by Fluxion on , edited 1 time in total.
ik zou best nog wel even willen schaatsen op de schaatsbaan hier
ook al moet ik met de auto naar het werk.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Weekje met vorst en een mooie strakke blauwe hemel met een zonnetje! Mooi schaatsweer 
Fuck dat, geef mij maar zomer
Sneeuw en ijs zijn alleen leuk als je nergens heen hoeft.
Sneeuw en ijs zijn alleen leuk als je nergens heen hoeft.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Nu niet meer, maar ik had de afgelopen maanden best veel sneeuw en dik ijs willen zien.
wrote:Nu niet meer, maar ik had de afgelopen maanden best veel sneeuw en dik ijs willen zien.

A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
haha 
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Loop naar werk en school, fiets naar sportschool en scooter de rest.wrote:Jij fietst zeker heel weinig tot niet?wrote:Ik ook. Winter/sneeuw mag wel is komen. Altijd leuk
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Haha, scherp. Dankje!wrote:wrote:Nu niet meer, maar ik had de afgelopen maanden best veel sneeuw en dik ijs willen zien.
Ik heb al 3 dagen niks meer gepost
Naja, dan maar wat zever.
Groeten,
SL8492 (oftewel, de optieman)
Groeten,
SL8492 (oftewel, de optieman)
E
ik heb je gereport bij de mod`s omdat je spamt **sl8492-naaimodus /off
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Jij bent echt niet helemaal 100. Man man man...wrote:ik heb je gereport bij de mod`s omdat je spamt **sl8492-naaimodus /off
Het is dat hij in het echt zich heel anders voordoet (positief) dan op internetwrote:Jij bent echt niet helemaal 100. Man man man...wrote:ik heb je gereport bij de mod`s omdat je spamt **sl8492-naaimodus /off
E
wrote:Jij bent echt niet helemaal 100. Man man man...wrote:ik heb je gereport bij de mod`s omdat je spamt **sl8492-naaimodus /off
spam spam
Wij mixen jouw tracklist!!! (page 19)
Wij mixen jouw tracklist!!! (page 19)