Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2273, 2274, 2275, 2276, 2277, 2278, 2279 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 05:16 

Hardtraxx Veteran

Groetjes van Dirk en Stan xxxxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 16:46 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Het is eindelijk rond :D Hadden zo goed als alles geregeld om in Zweden te gaan afstuderen, kregen we 2 weken geleden een mailtje dat het niet door kon gaan. Toen halsoverkop iets anders moeten gaan regelen en uiteindelijk wat gevonden in Australiƫ. Dus ik ben met een maat van me van eind januari tot begin juli in Melbourne onderzoek aan het doen en hebben er nog een vakantie van 1,5 maand achteraan geplakt om daar rond te trekken. We hebben het gister wel even goed gevierd dat het eindelijk geregeld is allemaal ^^

Gefeliciteerd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 13:08 

Bierkoning

Dik zeg! Veel plezier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:52 

Hardtraxx Beheerder

wootum schreef:
Het is eindelijk rond :D Hadden zo goed als alles geregeld om in Zweden te gaan afstuderen, kregen we 2 weken geleden een mailtje dat het niet door kon gaan. Toen halsoverkop iets anders moeten gaan regelen en uiteindelijk wat gevonden in Australiƫ. Dus ik ben met een maat van me van eind januari tot begin juli in Melbourne onderzoek aan het doen en hebben er nog een vakantie van 1,5 maand achteraan geplakt om daar rond te trekken. We hebben het gister wel even goed gevierd dat het eindelijk geregeld is allemaal ^^

Vet hoor Joris :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 16:07 

Hardtraxx Veteran

Projectje voor deze vakantie :cool:

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 18:26 

Hardtraxx Beheerder

Gewichten alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

Leuk dat je het uit elkaar hebt gehaald maar wat is precies de bedoeling? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:24 

Hardtraxx Veteran

Opnieuw spuiten. Plastic was niet mooi meer en ik moet iets te doen hebben in de vakantie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:55 

Hardtraxx Addict

chicken schreef:
ik moet iets te doen hebben in de vakantie. :P

Met vrienden afspreken, comazuipen, op je kop staan en kijken hoe lang je het volhoud, speakers opblazen (of samenstellen), muziek maken, FEESTJE, je harde schijf vol downloaden met muziek die je leuk en minder leuk vind, nieuwe muziek ontdekken, rondhangen op Omegle, in donkere steegjes rondhangen, vrienden worden met een bij genaamd Paulo, oefenen met het bereiden van kip op meerdere manieren, lachen zonder reden, etc etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 20:07 

Hardtraxx Veteran

ExoBassTix schreef:
chicken schreef:

Met vrienden afspreken, comazuipen, op je kop staan en kijken hoe lang je het volhoud, speakers opblazen (of samenstellen), muziek maken, FEESTJE, je harde schijf vol downloaden met muziek die je leuk en minder leuk vind, nieuwe muziek ontdekken, rondhangen op Omegle, in donkere steegjes rondhangen, vrienden worden met een bij genaamd Paulo, oefenen met het bereiden van kip op meerdere manieren, lachen zonder reden, etc etc......

......vol onbegrip posts van ExobassTix lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 20:09 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
ExoBassTix schreef:
chicken schreef:

Met vrienden afspreken, comazuipen, op je kop staan en kijken hoe lang je het volhoud, speakers opblazen (of samenstellen), muziek maken, FEESTJE, je harde schijf vol downloaden met muziek die je leuk en minder leuk vind, nieuwe muziek ontdekken, rondhangen op Omegle, in donkere steegjes rondhangen, vrienden worden met een bij genaamd Paulo, oefenen met het bereiden van kip op meerdere manieren, lachen zonder reden, etc etc......

hoe oud was exobasstix? 12 ofso toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 20:53 

provehito schreef:
Daveytl schreef:
ExoBassTix schreef:

hoe oud was exobasstix? 12 ofso toch?

ceaumazuipe dus sowieso 15!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 22:40 

Hardtraxx Beheerder

Wij comazuipen niet meer. De meesten hier nuttigen een drankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 00:24 

Hardtraxx Veteran

ExoBassTix schreef:
chicken schreef:

Met vrienden afspreken, comazuipen, op je kop staan en kijken hoe lang je het volhoud, speakers opblazen (of samenstellen), muziek maken, FEESTJE, je harde schijf vol downloaden met muziek die je leuk en minder leuk vind, nieuwe muziek ontdekken, rondhangen op Omegle, in donkere steegjes rondhangen, vrienden worden met een bij genaamd Paulo, oefenen met het bereiden van kip op meerdere manieren, lachen zonder reden, etc etc

Leuk dat je een aantal van jouw favoriete hobbies opnoemt. PC modden eentje van mij, maar gezien mijn bankrekening het op dit moment niet toelaat om nog maar eens een nieuwe pc in elkaar te plempen, heb ik nu nieuwe slachtoffers gevonden in m'n cdj's. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 00:32 

Hardtraxx Veteran

Saaie en niet zo'n vrolijke kerst.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 01:02 

Hardtraxx Veteran

Fijne Kerst iedereen! :)

Edit: Sorry Qlown, had jouw post nog niet gezien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 01:07 

Hardtraxx Veteran

Geeft niet, iedereen heeft wel eens een mindere dag. :]

Fijne kerst toegewenst in ieder geval, aan alle leden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 05:06 

[03:59] Nerazzurro93: Buon natale a tutti i miei amici di hardtraxx :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

skon
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:27 

Ik zei amici, jullie niet dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:40 

Hardtraxx Veteran

Hoeveel vrienden heb jij op hardtraxx dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:56 

1 die ik in het echt wel eens spreek. En nog een paar die ik wel aardig vind. Wil je dat ik namen noem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:59 

Hardtraxx Veteran

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:02 

Uit voorzorg zal ik dat niet doen omdat ik denk dat zij imagoschade oplopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:04 

Hardtraxx Veteran

Waarom vraag je het dan?
Vorige  1 ... 2273, 2274, 2275, 2276, 2277, 2278, 2279 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic