Active topics in Off-Topic

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 35 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Groetjes van Dirk en Stan xxxxx
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
wootum wrote:Het is eindelijk rond :D Hadden zo goed als alles geregeld om in Zweden te gaan afstuderen, kregen we 2 weken geleden een mailtje dat het niet door kon gaan. Toen halsoverkop iets anders moeten gaan regelen en uiteindelijk wat gevonden in Australië. Dus ik ben met een maat van me van eind januari tot begin juli in Melbourne onderzoek aan het doen en hebben er nog een vakantie van 1,5 maand achteraan geplakt om daar rond te trekken. We hebben het gister wel even goed gevierd dat het eindelijk geregeld is allemaal ^^
Gefeliciteerd! :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Dik zeg! Veel plezier :)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
wootum wrote:Het is eindelijk rond :D Hadden zo goed als alles geregeld om in Zweden te gaan afstuderen, kregen we 2 weken geleden een mailtje dat het niet door kon gaan. Toen halsoverkop iets anders moeten gaan regelen en uiteindelijk wat gevonden in Australië. Dus ik ben met een maat van me van eind januari tot begin juli in Melbourne onderzoek aan het doen en hebben er nog een vakantie van 1,5 maand achteraan geplakt om daar rond te trekken. We hebben het gister wel even goed gevierd dat het eindelijk geregeld is allemaal ^^
Vet hoor Joris :D :D
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Projectje voor deze vakantie :cool:

Image
Image
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
Gewichten alles.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Leuk dat je het uit elkaar hebt gehaald maar wat is precies de bedoeling? :p
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Opnieuw spuiten. Plastic was niet mooi meer en ik moet iets te doen hebben in de vakantie. :P
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
chicken wrote:ik moet iets te doen hebben in de vakantie. :P
Met vrienden afspreken, comazuipen, op je kop staan en kijken hoe lang je het volhoud, speakers opblazen (of samenstellen), muziek maken, FEESTJE, je harde schijf vol downloaden met muziek die je leuk en minder leuk vind, nieuwe muziek ontdekken, rondhangen op Omegle, in donkere steegjes rondhangen, vrienden worden met een bij genaamd Paulo, oefenen met het bereiden van kip op meerdere manieren, lachen zonder reden, etc etc
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
ExoBassTix wrote:
Met vrienden afspreken, comazuipen, op je kop staan en kijken hoe lang je het volhoud, speakers opblazen (of samenstellen), muziek maken, FEESTJE, je harde schijf vol downloaden met muziek die je leuk en minder leuk vind, nieuwe muziek ontdekken, rondhangen op Omegle, in donkere steegjes rondhangen, vrienden worden met een bij genaamd Paulo, oefenen met het bereiden van kip op meerdere manieren, lachen zonder reden, etc etc......
......vol onbegrip posts van ExobassTix lezen.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Daveytl wrote:
ExoBassTix wrote:
Met vrienden afspreken, comazuipen, op je kop staan en kijken hoe lang je het volhoud, speakers opblazen (of samenstellen), muziek maken, FEESTJE, je harde schijf vol downloaden met muziek die je leuk en minder leuk vind, nieuwe muziek ontdekken, rondhangen op Omegle, in donkere steegjes rondhangen, vrienden worden met een bij genaamd Paulo, oefenen met het bereiden van kip op meerdere manieren, lachen zonder reden, etc etc......
hoe oud was exobasstix? 12 ofso toch?
A
provehito wrote:
Daveytl wrote:
ExoBassTix wrote: Met vrienden afspreken, comazuipen, op je kop staan en kijken hoe lang je het volhoud, speakers opblazen (of samenstellen), muziek maken, FEESTJE, je harde schijf vol downloaden met muziek die je leuk en minder leuk vind, nieuwe muziek ontdekken, rondhangen op Omegle, in donkere steegjes rondhangen, vrienden worden met een bij genaamd Paulo, oefenen met het bereiden van kip op meerdere manieren, lachen zonder reden, etc etc......
hoe oud was exobasstix? 12 ofso toch?
ceaumazuipe dus sowieso 15!!1!
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
Wij comazuipen niet meer. De meesten hier nuttigen een drankje.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
ExoBassTix wrote:
Met vrienden afspreken, comazuipen, op je kop staan en kijken hoe lang je het volhoud, speakers opblazen (of samenstellen), muziek maken, FEESTJE, je harde schijf vol downloaden met muziek die je leuk en minder leuk vind, nieuwe muziek ontdekken, rondhangen op Omegle, in donkere steegjes rondhangen, vrienden worden met een bij genaamd Paulo, oefenen met het bereiden van kip op meerdere manieren, lachen zonder reden, etc etc
Leuk dat je een aantal van jouw favoriete hobbies opnoemt. PC modden eentje van mij, maar gezien mijn bankrekening het op dit moment niet toelaat om nog maar eens een nieuwe pc in elkaar te plempen, heb ik nu nieuwe slachtoffers gevonden in m'n cdj's. :)
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Saaie en niet zo'n vrolijke kerst.. :(
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Fijne Kerst iedereen! :)

Edit: Sorry Qlown, had jouw post nog niet gezien :$
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Geeft niet, iedereen heeft wel eens een mindere dag. :]

Fijne kerst toegewenst in ieder geval, aan alle leden. :)
N
[03:59] Nerazzurro93: Buon natale a tutti i miei amici di hardtraxx :loving:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
skon
N
Ik zei amici, jullie niet dus :P
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Hoeveel vrienden heb jij op hardtraxx dan?
N
1 die ik in het echt wel eens spreek. En nog een paar die ik wel aardig vind. Wil je dat ik namen noem?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ja
N
Uit voorzorg zal ik dat niet doen omdat ik denk dat zij imagoschade oplopen.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Waarom vraag je het dan?