ja bij deze is het wel redelijk nodig hoor ivm het zoeken van een label.Andromeda wrote:Jij bent net Headhunterz met je exclusief houdenDistinctive wrote:ach is wel leuk op zich, niemand weet nu nog precies hoe hij klinkt hahaDelt-A wrote:Ik dacht dat ik een slechte mic had op m'n telefoon
Dat overstuurde heeft natuurlijk ook wel weer watvooral omdat ook op b2s er een interview overheen werd geluld
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Is er toevallig iemand die weet of het mogelijk is om je studenten OV uit te zetten en of je dan meer studiefinanciering krijgt? Ik ga een half jaar stage lopen in mn eigen woonplaats en ga dus niet meer met de trein.
Nope, OV stopzetten levert niet meer stufi op. Enige wat ik kan aanraden is hem stopzetten voor het geval je het later (voor een vervolgopleiding oid) wel weer nodig hebt.
Hmmm, balen. Had al eurotekens in mijn ogen.
Nee maar dacht dat ik een keer gehoord had dat je dan een bepaald bedrag per maand extra krijgt. Maar kan het nergens terug vinden. Gelukkig is er HT nog.
Stopzetten als ik het later weer nodig heb? Dan hoef ik het nu toch niet stop te zetten?
Stopzetten als ik het later weer nodig heb? Dan hoef ik het nu toch niet stop te zetten?
Je OV is niet onbeperkt gratis, slechts 4 jaar dacht ik (of 5, moet ik nog achteraan). Stel dat je je huidige plus vervolgstudie niet binnen die tijd haalt, is het zonde dat je hem dit half jaar niet gebruikt hebt maar wel voor die periode telt.
Ahaaa oke, dat wist ik niet. Morgen even uitzoeken hoe dat zit.
Kan wel, als je in het buitenland stage gaat lopen.Parvuz wrote:Hmmm, balen. Had al eurotekens in mijn ogen.Nee maar dacht dat ik een keer gehoord had dat je dan een bepaald bedrag per maand extra krijgt. Maar kan het nergens terug vinden. Gelukkig is er HT nog.
![]()
Het bedrijf waar ik stage ga lopen heeft wel vestigingen in het buitenland. Kan wel vragen of ze willen meespelen dat ik daar zit. 
ooohParvuz wrote:Het bedrijf waar ik stage ga lopen heeft wel vestigingen in het buitenland. Kan wel vragen of ze willen meespelen dat ik daar zit.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Zou ik gaaf vinden als je het een keer wilt proberenOrdinary Joe wrote:Ik wil hem best mixen. Ben alleen niet zo bekend met z´n oude nummers.
Nou vooruit dan maarJVDM wrote:Zou ik gaaf vinden als je het een keer wilt proberen
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Held.Ordinary Joe wrote:Nou vooruit dan maarJVDM wrote:Zou ik gaaf vinden als je het een keer wilt proberen. Helaas ga ik wel een lang weekend weg dus kan het daarna pas, maar ik zal wel de nummers vast op m'n telefoon zetten, beetje inluisteren. Het is overigens een van m'n favo hardstyle producers dus ik doe het met plezier
Dylan-E - Real Hardstyle Radio #8 (02-04-13) (Wavolizer Tribute)JVDM wrote:Ik wil een Wavolizer only mix.
Mijn hardtraxx account 1 jaar en een paar dagen oud is

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
En nog steeds hardtraxxer 
-
B
Meer lezen dan comments geven
doe ik ook
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dus je durft je mening niet te uiten?bloemkool wrote:Meer lezen dan comments gevendoe ik ook
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Ik ben inmiddels ook al bijna 2 jaar actief hier, maar zit nog op de 964 comments 
-
B
Waar haal je dat nou vandaan? Ik heb geen zin om overal een comment te plaatsenRamirez wrote:Dus je durft je mening niet te uiten?bloemkool wrote:Meer lezen dan comments gevendoe ik ook
Sorry voor de schaamteloze zelfpromotie, maar zouden jullie misschien op mij (Zygoma) willen stemmen?
https://www.facebook.com/events/3468069 ... 845446977/
https://www.facebook.com/events/3468069 ... 845446977/
Net naar Go Ahead Eagles - FC Groningen gekeken. Was een leuke wedstrijd, nu naar Feyenoord - NAC kijken.