Heel gruwelijk daar! Rondgetrokken?Stefann4 wrote:Net terug van 3 weken westkust Amerika.
Nu proberen om van de jetlag af te komen.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ook geweest deze vakantie, hoe vond je het?Stefann4 wrote:Net terug van 3 weken westkust Amerika.
-
S
Wie vanavond niets te doen heeft. Supporteren voor onze Rode Duivels... Ze nemen het op tegen Frankrijk
!
Nul, nulll. Topwedstrijd!Spablauw wrote:Wie vanavond niets te doen heeft. Supporteren voor onze Rode Duivels... Ze nemen het op tegen Frankrijk!
-
G
godverdomme

Jepp. Steeds van hotel tot hotel rond gereisd, en natuurlijk ondertussen alle national parks bezichtigd.Parvuz wrote:Heel gruwelijk daar! Rondgetrokken?Stefann4 wrote:Net terug van 3 weken westkust Amerika.
Ben je daar ook al een keer geweest?
Last edited by Stefann4 on 15 Aug 2013 00:53, edited 1 time in total.
Ik vond het helemaal geweldig.Draidy wrote:Ook geweest deze vakantie, hoe vond je het?Stefann4 wrote:Net terug van 3 weken westkust Amerika.
Met als hoogtepunt de grand canyon.
Waar ben jij allemaal geweest?
Godverdomme wat speelde ze kutQz. wrote:Nul, nulll. Topwedstrijd!Spablauw wrote:Wie vanavond niets te doen heeft. Supporteren voor onze Rode Duivels... Ze nemen het op tegen Frankrijk!
Ja 2 jaar terug alweer. Met een camper daar 3 weken rondgereden. Vetste zomervakantie ooit.Stefann4 wrote:Jepp. Steeds van hotel tot hotel rond gereisd, en natuurlijk ondertussen alle national parks bezichtigd.Parvuz wrote:Heel gruwelijk daar! Rondgetrokken?Stefann4 wrote:Net terug van 3 weken westkust Amerika.
Ben je daar ook al een keer geweest?
Een reis die altijd bij je blijft! Niet normaal, hoe veel daar te zien is.Ja 2 jaar terug alweer. Met een camper daar 3 weken rondgereden. Vetste zomervakantie ooit.
Ben zeker nog een keer van plan om terug te gaan, maar dan doe ik de andere kant van Amerika.
Zeker! Denk dat de andere kant heel anders is. Misschien wel iets minder spectaculair. Maar ik zou t ook zeker doen! 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Vind jij dit mooi?
Het is humor, geen muziekJurheinen wrote:Vind jij dit mooi?
Ja ik vind het geweldig. Ik maak er dan zelf ook een deel van uit
Die reactie van Speedcore Dave vond ik wel gevat.Cruelty wrote:Alleen maar reacties van bronies.
kansloos volk
Dat soort shit gaat ook altijd incognito, voordat men op fb ziet dat ik ernaar luister.
Zo dan, tasje inpakken en dan lekker naar bed. Morgen om 6:54 de trein om op tijd te zijn voor m'n intro
Tot komend weekend guys
Na bijna 3 maanden vakantie te hebben gehad moet ik morgen weer naar school toe 
-
S
Dinsdag intake gesprek op het ROC met mijn VWO diploma 
Na 3 dagen feesten op Decibel zien dat onze track even uitgezonden is op b2s radio
genieten!