SL8492 wrote:Junkenlul wrote:*weg, en gebruiker gebanned vanwege 3e waarschuwing*![]()
Voor degene die dat denken: Ik heb er helemaal niks mee te maken.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Voetbal ook. De combinatie van die twee praten we niet eens over.teupie wrote:italie is echt kut
chicken wrote:Voetbal ook. De combinatie van die twee praten we niet eens over.teupie wrote:italie is echt kut
Edit: Doelde eigenlijk meer op ´voetbal (is ook kut)´, persoonlijk haat ik ook italiaans voetbal.
Last edited by Peperkoek on 08 Aug 2013 19:48, edited 2 times in total.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
-
S
Hey, Triton is zo'n transportbedrijf bij ons in de buurt.
pff ben nu een 78 tracker set aan het doen haha. net eerste uur met 19 platen erop zitten. Duurt nog wel ff
maar het is wel een top lijst !
retseketser wrote:Ik vind dat mensen een IQ test moeten doen voordat hun registratie op hardtraxx kan worden geaccepteerd.
Word ook wel eens iets van een kwartier in gepost, dus gewoon deze ook posten
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
HaaaahahhahahaExoBassTix wrote:retseketser wrote:Ik vind dat mensen een IQ test moeten doen voordat hun registratie op hardtraxx kan worden geaccepteerd.
Vrienden die zitten te zeiken over Brostep en Dubstep.
Noem Brostep gewoon geen Dubstep. Problem solved
Idioten.
Noem Brostep gewoon geen Dubstep. Problem solved
Idioten.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Is brostep iets van bronies?
Omg echt vervelend als dat gebeurt he
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Duimpje omhoog.tommetjeuh wrote:Omg echt vervelend als dat gebeurt he
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Ik zou het op hardtraxx zetten, we zijn er voor je 
Dit is een muziekforum toch?
Nee, Brostep is niet iets speciaal voor bronies.
Skrillex, Excision, Ry Legit, en dat soort producers, die maken Brostep bijvoorbeeld. Met de nadruk op mid-geluiden en hard-aankomende "wobbles".
Komonazmuk, Jakes, James Blake, D*Minds, etc maken Dubstep. Met de nadruk op de sub-bass en rustige, meestal duistere, mysterieuze sfeer.
Skrillex, Excision, Ry Legit, en dat soort producers, die maken Brostep bijvoorbeeld. Met de nadruk op mid-geluiden en hard-aankomende "wobbles".
Komonazmuk, Jakes, James Blake, D*Minds, etc maken Dubstep. Met de nadruk op de sub-bass en rustige, meestal duistere, mysterieuze sfeer.
En daarnaast, dit is een zever topic.
@Cruelty,

@Cruelty,
Dus eigenlijk is de muziek die de laatste jaren ook in Nederland zo populair is gewoon Brostep in plaats van Dubstep? Of begrijp ik je dan verkeerd?ExoBassTix wrote:Dit is een muziekforum toch?