The Venator wrote:Pest die jongen niet zo. Sukkels.
Beter post je een foto van je eigen hobby inplaats van iemand anders' hobby.

The Venator wrote:Pest die jongen niet zo. Sukkels.
Beter post je een foto van je eigen hobby inplaats van iemand anders' hobby.

Jij bent vast zo'n anabolen gozerOrdinary Joe wrote:
Waar slaat dit nou op zeg.patrickjeb wrote:Jij bent vast zo'n anabolen gozerOrdinary Joe wrote:
¯\_(ツ)_/¯patrickjeb wrote:Sorry!
We maken er gewoon een compliment van hihiExoBassTix wrote:Waar slaat dit nou op zeg.patrickjeb wrote: Jij bent vast zo'n anabolen gozer
kom mij maar slaan, kunnen we gelijk bier drinken!teupie wrote:wie mag ik slaan?
Sinds wanneer is dit een 'Doomcore' Forum?ExoBassTix wrote:¯\_(ツ)_/¯patrickjeb wrote:Sorry!
Voor de producers onder ons, iemand interesse in een kans om met een Doomcore of Doomtechno nummer op Doomcore Records te komen?
Omgekeerde wereldpatrickjeb wrote:Sorry!
Vandaar ook die sarcastische reactie?The Venator wrote:Omgekeerde wereldpatrickjeb wrote:Sorry!? neem je het op voor iemand. Krijg je zo'n reactie terug.
Ik dacht dat je bier zei...Chukkels wrote:Zouden er een paar HT'ers van hier deze link kunnen liken op Facebook? Kost 20 seconden van je tijd (exclusief browserlaadtijd) en je zou ons er een groot plezier mee doen! Want Hardtraxx is verliefd op bier en dat kunnen wij winnen hier! Bij voorbaat dank!![]()
https://bavariaparkingparty.nl/profile/luuk.vonk.94
Bier?!?!?!?Steffnov wrote:Ik dacht dat je bier zei...Chukkels wrote:Zouden er een paar HT'ers van hier deze link kunnen liken op Facebook? Kost 20 seconden van je tijd (exclusief browserlaadtijd) en je zou ons er een groot plezier mee doen! Want Hardtraxx is verliefd op bier en dat kunnen wij winnen hier! Bij voorbaat dank!![]()
https://bavariaparkingparty.nl/profile/luuk.vonk.94

Ben mee bezigOrdinary Joe wrote:@Exo, aangezien jij veel projectjes hebt, heb je zelf ook al een doomcore nummer gefixt?
Nee, dat verwacht ik ook nietExoBassTix wrote:
@SL8492, (en ik woon in Lottum, dus verschil zal er vast niet zijn tussen ons).
Goedendag en welkom terug op Hardtraxx, de Nederlands-talige hemel voor Hardstyle, Hardcore en Hard Trance fanaten!!!!!!!!KSwoosh wrote:hoi ik ben terug van vakantie