M-arijn wrote:hoi ben weer terug va vakantie
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
boeie
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
teupie wrote:
Dus ik ben niet de enige die die site kent.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Potverdorie jij kent ook wat dingen he
JwzJVDM wrote:Potverdorie jij kent ook wat dingen he
Omdat ze jaloers zijn op zijn capaciteiten en zijn brede muzieksmaak en -kennis.Socializerz wrote:Waarom haten/trollen zoveel mensen ExoBassTix?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Doel je ook op mij want dat is niet het geval, ik haat jou meer.Socializerz wrote:Waarom haten/trollen zoveel mensen ExoBassTix?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
omdat hij brony is.Socializerz wrote:Waarom haten/trollen zoveel mensen ExoBassTix?
Brony-haters zijn overal, dus het is mij zeker niet onbekend. En ik begrijp het wel, dat ze bestaan (kuck Daniel Tosh kuch), ik heb alleen niks met de haters te maken.
-
D
Als je niks met haters te maken hebt, waarom reageer je dan op ze?ExoBassTix wrote:Brony-haters zijn overal, dus het is mij zeker niet onbekend. En ik begrijp het wel, dat ze bestaan (kuck Daniel Tosh kuch), ik heb alleen niks met de haters te maken.
-
D
Een dubbelpost voor een brony is iets teveel van het goede, dus ik zal dit bericht maar naar een normaal zever post omvormen:
hoi
hoi
Hé wat is deze. Hoor jij niet in de shout te zitten?dellionNL wrote:Een dubbelpost voor een brony is iets teveel van het goede, dus ik zal dit bericht maar naar een normaal zever post omvormen:
hoi
-
D
The Venator wrote:Hé wat is deze. Hoor jij niet in de shout te zitten?dellionNL wrote:Een dubbelpost voor een brony is iets teveel van het goede, dus ik zal dit bericht maar naar een normaal zever post omvormen:
hoi
-
D
Gvd.. waarom steeds dubbelpostsThe Venator wrote:Hé wat is deze. Hoor jij niet in de shout te zitten?dellionNL wrote:Een dubbelpost voor een brony is iets teveel van het goede, dus ik zal dit bericht maar naar een normaal zever post omvormen:
hoi
-
J
Kgrgrgrgrrrr, wil Yogi zich melden bij de camper van Fuzzylogic?
<<
<<
-
D
Held 
Kan me niet herinneren dat ik dat recent nog gedaan hebdellionNL wrote:Als je niks met haters te maken hebt, waarom reageer je dan op ze?ExoBassTix wrote:Brony-haters zijn overal, dus het is mij zeker niet onbekend. En ik begrijp het wel, dat ze bestaan (kuck Daniel Tosh kuch), ik heb alleen niks met de haters te maken.
Echt ik geniet van dit forum