Wat ben je weer lekker geïnteresseerd.wrote:omdat et me niet boeit wat in heel HT gezegd iswrote:Waarom niet gewoon ditwrote:vandaag maar eens een Offtopic bladwijzer aangemaakt
https://hardtraxx.com/newposts.html
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
G
et kost me al genoeg tijd om Offtopic en Feesten bij te houdenwrote:Wat ben je weer lekker geïnteresseerd.
D
Het komt wel goedwrote:et kost me al genoeg tijd om Offtopic en Feesten bij te houdenwrote:Wat ben je weer lekker geïnteresseerd.
G
wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!

D
Gefeliciteerdwrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
wrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Dan ruiken je nieuwe kasten al helemaal naar pep vanavond?wrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Congrats man!
wrote:wrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
G
hahaha prachtkerel jijwrote:Dan ruiken je nieuwe kasten al helemaal naar pep vanavond?wrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Congrats man!
maar die geur is er helaas uit
heb nu lekker vanille kaarsen
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Gefeli!wrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
N
Hardtraxx Addict
last seen 13 hours ago
Er net pas achterkomen dat Duro 50% van Showtek is en Walt Jenssen de andere 50% 
Ik kom er nu pas achter dat je username Nijidik is ipv Nijdijk.wrote:Er net pas achterkomen dat Duro 50% van Showtek is en Walt Jenssen de andere 50%
wrote:Ik kom er nu pas achter dat je username Nijidik is ipv Nijdijk.wrote:Er net pas achterkomen dat Duro 50% van Showtek is en Walt Jenssen de andere 50%
Denied...wrote:wrote:Ik kom er nu pas achter dat je username Nijidik is ipv Nijdijk.wrote:Er net pas achterkomen dat Duro 50% van Showtek is en Walt Jenssen de andere 50%
N
Hardtraxx Addict
last seen 13 hours ago
wrote:Ik kom er nu pas achter dat je username Nijidik is ipv Nijdijk.wrote:Er net pas achterkomen dat Duro 50% van Showtek is en Walt Jenssen de andere 50%
Vandaag meedoen aan Triathlon in Holten. Zit ik nog ingedeeld bij Holtens kampioensschap ook. De winnaar daarvan doet er zo'n 25 minuten minder lang over dan ik haha en dat op een tijd van ongeveer 1:30. Als ik maar niet als laatste eindig haha.
Kaartjes voor q-base zijn besteld! 
E
10 dagen naar de klote gaan in turkije
muziek kopieren op mn iphone en dan morgevroeg gas erop!
1 uur in het hotel en dan zien we wel
muziek kopieren op mn iphone en dan morgevroeg gas erop!
1 uur in het hotel en dan zien we wel
E
nope met een maat erbij 24/7 zuipenwrote:in je up?
zover de hotelbar het toelaat....( vakantie was all-inclusieve enzo)....
S
Stuk hekwerk op een nieuw industrie terrein in Eindhoven kapot gereden, ze hadden me wel mogen vertellen dat de remmen van de loader kapot waren, dat was namelijk "al lang zo"
.
E
wrote:Stuk hekwerk op een nieuw industrie terrein in Eindhoven kapot gereden, ze hadden me wel mogen vertellen dat de remmen van de loader kapot waren, dat was namelijk "al lang zo".