Wat ben je weer lekker geïnteresseerd.KSwoosh wrote:omdat et me niet boeit wat in heel HT gezegd ispatrickjeb wrote:Waarom niet gewoon ditKSwoosh wrote:vandaag maar eens een Offtopic bladwijzer aangemaakt
https://hardtraxx.com/newposts.html
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
-
G
et kost me al genoeg tijd om Offtopic en Feesten bij te houdenchicken wrote:Wat ben je weer lekker geïnteresseerd.
-
D
Het komt wel goedKSwoosh wrote:et kost me al genoeg tijd om Offtopic en Feesten bij te houdenchicken wrote:Wat ben je weer lekker geïnteresseerd.
-
G
wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!

-
D
GefeliciteerdKSwoosh wrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
KSwoosh wrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dan ruiken je nieuwe kasten al helemaal naar pep vanavond?KSwoosh wrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Congrats man!
Nijidik wrote:KSwoosh wrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
-
G
hahaha prachtkerel jijLenny wrote:Dan ruiken je nieuwe kasten al helemaal naar pep vanavond?KSwoosh wrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Congrats man!
maar die geur is er helaas uit
heb nu lekker vanille kaarsen
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Gefeli!KSwoosh wrote:wooohooooo geslaagd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
NHardtraxx Addict
- last seen 10 days ago
Er net pas achterkomen dat Duro 50% van Showtek is en Walt Jenssen de andere 50% 
Ik kom er nu pas achter dat je username Nijidik is ipv Nijdijk.Nijidik wrote:Er net pas achterkomen dat Duro 50% van Showtek is en Walt Jenssen de andere 50%
Chukkels wrote:Ik kom er nu pas achter dat je username Nijidik is ipv Nijdijk.Nijidik wrote:Er net pas achterkomen dat Duro 50% van Showtek is en Walt Jenssen de andere 50%
Denied...Deenite wrote:Chukkels wrote:Ik kom er nu pas achter dat je username Nijidik is ipv Nijdijk.Nijidik wrote:Er net pas achterkomen dat Duro 50% van Showtek is en Walt Jenssen de andere 50%
-
NHardtraxx Addict
- last seen 10 days ago
Chukkels wrote:Ik kom er nu pas achter dat je username Nijidik is ipv Nijdijk.Nijidik wrote:Er net pas achterkomen dat Duro 50% van Showtek is en Walt Jenssen de andere 50%
Vandaag meedoen aan Triathlon in Holten. Zit ik nog ingedeeld bij Holtens kampioensschap ook. De winnaar daarvan doet er zo'n 25 minuten minder lang over dan ik haha en dat op een tijd van ongeveer 1:30. Als ik maar niet als laatste eindig haha.
Kaartjes voor q-base zijn besteld! 
-
E
10 dagen naar de klote gaan in turkije
muziek kopieren op mn iphone en dan morgevroeg gas erop!
1 uur in het hotel en dan zien we wel
muziek kopieren op mn iphone en dan morgevroeg gas erop!
1 uur in het hotel en dan zien we wel
-
E
nope met een maat erbij 24/7 zuipenteupie wrote:in je up?
zover de hotelbar het toelaat....( vakantie was all-inclusieve enzo)....
-
S
Stuk hekwerk op een nieuw industrie terrein in Eindhoven kapot gereden, ze hadden me wel mogen vertellen dat de remmen van de loader kapot waren, dat was namelijk "al lang zo"
.
-
E
stefaneke wrote:Stuk hekwerk op een nieuw industrie terrein in Eindhoven kapot gereden, ze hadden me wel mogen vertellen dat de remmen van de loader kapot waren, dat was namelijk "al lang zo".