Goddamnit gast
Nieuw record?HardstyleForEvah wrote:Verdomme wat een drukte vandaag, gewoon al 22 uur niks op HT gezet (ook nie gekeken)
Nieuw record?HardstyleForEvah wrote:Verdomme wat een drukte vandaag, gewoon al 22 uur niks op HT gezet (ook nie gekeken)
Ja hoor op zich wel, gewoon erg geschrokken want ik heb nog nooit zoiets gezien.Qlown wrote:Wow, ziek. Gaat het goed met jou?
shit he, je zal et maar meemaken :OKwisniks wrote:Fuck zeg, vanmiddag tijdens het fitnessen is er gewoon pal naast mij een man dood neergevallen. Hartstilstand, reanimatie mocht niet meer baten. Ben er al de hele dag stil van.
Zie het nu pas, niet zo'n gepaste reactie van mijKwisniks wrote:Fuck zeg, vanmiddag tijdens het fitnessen is er gewoon pal naast mij een man dood neergevallen. Hartstilstand, reanimatie mocht niet meer baten. Ben er al de hele dag stil van.
Ik ga jou meeten. ik heb ook 20 muntjes gewonnen dus ga ik er 100% vanuit dat je naar dezelfde discotheek gaatkakabeeyo wrote:20 muntjes gewonnen voor zaterdag in discotheek
Denk ut wel hahaThe Venator wrote:Ik ga jou meeten. ik heb ook 20 muntjes gewonnen dus ga ik er 100% vanuit dat je naar dezelfde discotheek gaatkakabeeyo wrote:20 muntjes gewonnen voor zaterdag in discotheek![]()
GezelligThe Venator wrote:Jup. haha
Als je naar friesland komt speciaal voor gratis bier betaal ik jou avondteupie wrote:gratis bier voor mij? slaap plek over?
Hij heeft toch 20 muntenThe Venator wrote:Als je naar friesland komt speciaal voor gratis bier betaal ik jou avondteupie wrote:gratis bier voor mij? slaap plek over?
Teup heeft minstens twee keer zoveel nodigkakabeeyo wrote:Hij heeft toch 20 muntenThe Venator wrote:Als je naar friesland komt speciaal voor gratis bier betaal ik jou avondteupie wrote:gratis bier voor mij? slaap plek over?
Zenda wrote:Teup heeft minstens twee keer zoveel nodigkakabeeyo wrote:Hij heeft toch 20 muntenThe Venator wrote:Als je naar friesland komt speciaal voor gratis bier betaal ik jou avond
We fixen wel een boerin voor je. kun je tussen het hooi slapenteupie wrote:hahah, kut ventje! Ja kees, maar ik moet toch ergens slapen. In mn eentje taxi naar huis vanuit amsterdam heb ik nog wel eens gedaan, maar vanuit friesland gaat me even teveel kosten.