Ik zie niks opmerkelijks?
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
1gabba bezoeken is sowieso al meh, kutsite
Welke dan stefnufwrote:1gabba bezoeken is sowieso al meh, kutsite
Bij mij was het ook al idd, heb maar niet geklikt.
Ik doe zelf gabber.od.uawrote:Welke dan stefnufwrote:1gabba bezoeken is sowieso al meh, kutsite
Maar eigenlijk zelfde principe, alleen die hele labels in 1x downloaden is wel aardig.
Nog kutter, als die tenminste nog steeds vasthouden aan Rapidgator. Maar denk niet dat modjes het zo leuk vinden dat we hier met namen strooien 
Das waarwrote:Nog kutter, als die tenminste nog steeds vasthouden aan Rapidgator. Maar denk niet dat modjes het zo leuk vinden dat we hier met namen strooien
En ja da's nog steeds zo. Ik heb zelf gewoon een maand rapidgator gekocht en de hele site gedownload... Zonder premium account is het niet te doen, maar met is het super.
Zelf gebruik ik graag Tor Browser daarvoor (die ui jwz).wrote:Das waarwrote:Nog kutter, als die tenminste nog steeds vasthouden aan Rapidgator. Maar denk niet dat modjes het zo leuk vinden dat we hier met namen strooien![]()
En ja da's nog steeds zo. Ik heb zelf gewoon een maand rapidgator gekocht en de hele site gedownload... Zonder premium account is het niet te doen, maar met is het super.
Ik heb zooooooooveeeeeeeel sites voor dit soort dingen xD
Haha da's het enige waar je TOR voor gebruikt zeker
Maar heb je dan niet nog steeds die 50 kbps data cap?
Maar heb je dan niet nog steeds die 50 kbps data cap?
Ik heb een Javascript die een cookie laad in Rapidgator waarmee ik premium kan doen
En nee ik gebruik Tor voor meet dan alleen dat.
B
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Ik krijg er al gelijk vreemde gedachten bijwrote:Ik heb een Javascript die een cookie laad in Rapidgator waarmee ik premium kan doen![]()
wrote:Ik krijg er al gelijk vreemde gedachten bijwrote:Ik heb een Javascript die een cookie laad in Rapidgator waarmee ik premium kan doen![]()
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Yay, contract getekend bij Aegon. Ook komend jaar ben ik weer onder de pannen.

C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Eindelijk geslaagd voor VCA examen! 
wrote:Yay, contract getekend bij Aegon. Ook komend jaar ben ik weer onder de pannen.![]()
![]()
Beiden gefeliciteerdwrote:Eindelijk geslaagd voor VCA examen!
Was ook sarcastischwrote: En nee ik gebruik Tor voor meet dan alleen dat.
Maar ok vet dat het kan, zou je een PM kunnen sturen als het niet te gecompliceerd is? Ik heb TOR en alles al, dus zou wel tof zijn
Daar word je zo moe vanwrote:Aan je forumfoto te zien ben je een gezonde kameel met 4 lange potenwrote:Sorry, maar ben niet zo'n fietserwrote: Hier baal ik van
Run Martin Run!
W
Hardtraxxer
118 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Jordi woont hier, meer dan genoeg!wrote:ik weet al waarom wianda zo uitnodigend is ... ze komt uit winschoten
hahahahaha
geen last van ht'ers daar
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Thanks boys!wrote:wrote:Beiden gefeliciteerd
D
Hardtraxx Veteran
4965 posts member since 2012
wrote:wrote:Yay, contract getekend bij Aegon. Ook komend jaar ben ik weer onder de pannen.![]()
Beiden gefeliciteerdwrote:Eindelijk geslaagd voor VCA examen!
Mijn fout, ik zie sarcasme niet altijd even snelwrote:Was ook sarcastischwrote: En nee ik gebruik Tor voor meet dan alleen dat..
Maar ok vet dat het kan, zou je een PM kunnen sturen als het niet te gecompliceerd is? Ik heb TOR en alles al, dus zou wel tof zijn.
Maarreh, het is best gecompliceerd ja, dus ik hou het even voor me als je het niet erg vind.
Echt, wat ik nu heb gevonden:
View on SoundCloud
Hier snap ik dus echt niks van. Voor mij houdt het op na "ja klinkt wel geinig".