Ik zie niks opmerkelijks?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
1gabba bezoeken is sowieso al meh, kutsite
Welke dan stefnufSteffnov wrote:1gabba bezoeken is sowieso al meh, kutsite
Bij mij was het ook al idd, heb maar niet geklikt.
Ik doe zelf gabber.od.uap-stylez wrote:Welke dan stefnufSteffnov wrote:1gabba bezoeken is sowieso al meh, kutsite
Maar eigenlijk zelfde principe, alleen die hele labels in 1x downloaden is wel aardig.
Nog kutter, als die tenminste nog steeds vasthouden aan Rapidgator. Maar denk niet dat modjes het zo leuk vinden dat we hier met namen strooien 
Das waarSteffnov wrote:Nog kutter, als die tenminste nog steeds vasthouden aan Rapidgator. Maar denk niet dat modjes het zo leuk vinden dat we hier met namen strooien
En ja da's nog steeds zo. Ik heb zelf gewoon een maand rapidgator gekocht en de hele site gedownload... Zonder premium account is het niet te doen, maar met is het super.
Zelf gebruik ik graag Tor Browser daarvoor (die ui jwz).Ordinary Joe wrote:Das waarSteffnov wrote:Nog kutter, als die tenminste nog steeds vasthouden aan Rapidgator. Maar denk niet dat modjes het zo leuk vinden dat we hier met namen strooien![]()
En ja da's nog steeds zo. Ik heb zelf gewoon een maand rapidgator gekocht en de hele site gedownload... Zonder premium account is het niet te doen, maar met is het super.
Ik heb zooooooooveeeeeeeel sites voor dit soort dingen xD
Haha da's het enige waar je TOR voor gebruikt zeker
Maar heb je dan niet nog steeds die 50 kbps data cap?
Maar heb je dan niet nog steeds die 50 kbps data cap?
Ik heb een Javascript die een cookie laad in Rapidgator waarmee ik premium kan doen
En nee ik gebruik Tor voor meet dan alleen dat.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Ik krijg er al gelijk vreemde gedachten bijExoBassTix wrote:Ik heb een Javascript die een cookie laad in Rapidgator waarmee ik premium kan doen![]()
Basss27 wrote:Ik krijg er al gelijk vreemde gedachten bijExoBassTix wrote:Ik heb een Javascript die een cookie laad in Rapidgator waarmee ik premium kan doen![]()
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Yay, contract getekend bij Aegon. Ook komend jaar ben ik weer onder de pannen.

-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Eindelijk geslaagd voor VCA examen! 
chicken wrote:Yay, contract getekend bij Aegon. Ook komend jaar ben ik weer onder de pannen.![]()
![]()
Beiden gefeliciteerdCyrilHS wrote:Eindelijk geslaagd voor VCA examen!
HardstyleForEvah wrote:Beiden gefeliciteerd
Was ook sarcastischExoBassTix wrote: En nee ik gebruik Tor voor meet dan alleen dat.
Maar ok vet dat het kan, zou je een PM kunnen sturen als het niet te gecompliceerd is? Ik heb TOR en alles al, dus zou wel tof zijn
Daar word je zo moe vanWianda wrote:Aan je forumfoto te zien ben je een gezonde kameel met 4 lange potenMartin wrote:Sorry, maar ben niet zo'n fietserWianda wrote: Hier baal ik van
Run Martin Run!
-
WHardtraxxer
- 118 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
Jordi woont hier, meer dan genoeg!KSwoosh wrote:ik weet al waarom wianda zo uitnodigend is ... ze komt uit winschoten
hahahahaha
geen last van ht'ers daar
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Thanks boys!patrickjeb wrote:HardstyleForEvah wrote:Beiden gefeliciteerd
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
HardstyleForEvah wrote:chicken wrote:Yay, contract getekend bij Aegon. Ook komend jaar ben ik weer onder de pannen.![]()
Beiden gefeliciteerdCyrilHS wrote:Eindelijk geslaagd voor VCA examen!
Mijn fout, ik zie sarcasme niet altijd even snelOrdinary Joe wrote:Was ook sarcastischExoBassTix wrote: En nee ik gebruik Tor voor meet dan alleen dat..
Maar ok vet dat het kan, zou je een PM kunnen sturen als het niet te gecompliceerd is? Ik heb TOR en alles al, dus zou wel tof zijn.
Maarreh, het is best gecompliceerd ja, dus ik hou het even voor me als je het niet erg vind.
Echt, wat ik nu heb gevonden:
View on SoundCloud
Hier snap ik dus echt niks van. Voor mij houdt het op na "ja klinkt wel geinig".