Moet hem denk ik weer overnieuw doen, gaat echt niet lekker.Pommer wrote:Mijne is net afgelopen hahakatamaran wrote:Nou, mix is aan het opnemen, hopen dat hij nu wel goed gaat. Ging net helemaal de mist in, was niet meer om aan te horen.![]()
ff naluisteren en TL maken en als ie goed is ff online gooien!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
En daar gaat ie weer, voor de derde keer!
Succeskatamaran wrote:En daar gaat ie weer, voor de derde keer!
Mijne staat erop!
Haha, zie hem, ga hem meenemen zo, hopen dat mijne ook nog online komt vanavond. Haha.Pommer wrote:Succeskatamaran wrote:En daar gaat ie weer, voor de derde keer!![]()
Mijne staat erop!
Ai, alweer, hele tijd bij dezelfde tracks een walgelijke overgang. Arghh, ga hem niet nog eens opnemen, dan maar met die fout. 
van welke track naar welke track dan?katamaran wrote:Ai, alweer, hele tijd bij dezelfde tracks een walgelijke overgang. Arghh, ga hem niet nog eens opnemen, dan maar met die fout.
op gegeven moment ben ik et ook zat en ga k ook maar door
Van Shutterspeed naar E-Town, en dan ook nog van E-Town naar Damned. Of het ligt aan mij, of het ligt aan E-Town, haha. De 1e is trouwens het ergst, gewoon walgelijk.Pommer wrote:van welke track naar welke track dan?katamaran wrote:Ai, alweer, hele tijd bij dezelfde tracks een walgelijke overgang. Arghh, ga hem niet nog eens opnemen, dan maar met die fout.
op gegeven moment ben ik et ook zat en ga k ook maar door
Haha oke
Tjah Damned is wel vrij chaotisch volgens mij dus dan klinkt het altijd wel wat minder
Ach, moeten de luisteraars maar even de oren dicht doen, haha. Het wordt m'n 2e set, dus geen paniek. 
Oefening baart kunstkatamaran wrote:Ach, moeten de luisteraars maar even de oren dicht doen, haha. Het wordt m'n 2e set, dus geen paniek.
En hoppa, de 3e moeizame overgang, nu bij track 11.Pommer wrote:Oefening baart kunstkatamaran wrote:Ach, moeten de luisteraars maar even de oren dicht doen, haha. Het wordt m'n 2e set, dus geen paniek.
zo jammer weer... Coone - The Challenge afgelopen.
Wat moet ik nou kijken elke avond?
Wat moet ik nou kijken elke avond?
Allejezus wat is Pattern 2 toch heldig, raggen van het hoogste niveau, daar kan Al Qaeda nog wat van leren
Last edited by Pommer on 31 Mar 2011 20:40, edited 1 time in total.
Produceren die ookPommer wrote:Allejezus wat is Patter 2 toch heldig, raggen van het hoogste niveau, daar kan Al Qaeda nog wat van leren
Ken je de Nukecontrollers niet, of Christianhunterz, ik geloof dat je ook nog de Suicide Punkz hebwootum wrote:Produceren die ookPommer wrote:Allejezus wat is Patter 2 toch heldig, raggen van het hoogste niveau, daar kan Al Qaeda nog wat van leren
wat slecht :')
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Californication? Kan die serie keer op keer opnieuw blijven kijkenoostzaner wrote: Wat moet ik nou kijken elke avond?
Pommer wrote:Ken je de Nukecontrollers niet, of Christianhunterz, ik geloof dat je ook nog de Suicide Punkz hebwootum wrote:Produceren die ookPommer wrote:Allejezus wat is Patter 2 toch heldig, raggen van het hoogste niveau, daar kan Al Qaeda nog wat van leren
wat slecht :')
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
With a machinegunwootum wrote: ik geloof dat je ook nog de Suicide Punkz heb

Huuujjj da zei ik nie!!bRt_ wrote:With a machinegun, RATATATA!wootum wrote: ik geloof dat je ook nog de Suicide Punkz heb
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Nu wel!wootum wrote: Huuujjj da zei ik nie!!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017