Cool, ben benieuwd naar de reviews.
Als je hem ziet skieen dan weetje wat pas gek is....Steffnov wrote:David in de crew...het moet niet gekker worden
Als je hem ziet skieen dan weetje wat pas gek is....Steffnov wrote:David in de crew...het moet niet gekker worden
HahahahahaLenny wrote:Als je hem ziet skieen dan weetje wat pas gek is....Steffnov wrote:David in de crew...het moet niet gekker worden![]()
Is daar beeldmateriaal van?Lenny wrote:Als je hem ziet skieen dan weetje wat pas gek is....Steffnov wrote:David in de crew...het moet niet gekker worden![]()
Ik heb er geld voor over om dat te kunnen zien.Mr Lellebel wrote:HahahahahaLenny wrote:Als je hem ziet skieen dan weetje wat pas gek is....Steffnov wrote:David in de crew...het moet niet gekker worden![]()
Daar mag nooit maar dan ook nooit meer over gesproken worden
Uhh, ja...Steffnov wrote:Is daar beeldmateriaal van?Lenny wrote:Als je hem ziet skieen dan weetje wat pas gek is....Steffnov wrote:David in de crew...het moet niet gekker worden![]()
Fuck Teddiursa. Gefeliciteerd dushi.Mr Lellebel wrote:Hey ik ben groenAlleen mijn Teddiursa avatar is weg
Gewoon#YOLOSWAGJVDM wrote:Ik vind alles in groen wel een serieuze ondertoon hebben.
Hij heeft zelf de DVD... Ik zat een jaar onder hem, dus hij heeft het zelf :p. Ik kan ook ff op onze oude school langsgaanSteffnov wrote:Dat was dus geen vraag of het er was (daar twijfelde ik niet aan), maar een verzoek om het te delen he
teupie wrote:Is dit de kleurtjes pagina?? ik hou van kleuren ik kan heel goed kleuren combinerenmooi he!
Basss27 wrote:Gewoon#YOLOSWAGJVDM wrote:Ik vind alles in groen wel een serieuze ondertoon hebben.

Je bent zelf een emo......chicken wrote:emo