Nounou, funky boyDream Chaser wrote:Nee heb echte vrienden. In plaats van internetvriendjes
Mensen zonder facebook :')
Nounou, funky boyDream Chaser wrote:Nee heb echte vrienden. In plaats van internetvriendjes
Dus wij hier op Hardtraxx zullen nooit jou echte vrienden kunnen worden?Dream Chaser wrote:Nee heb echte vrienden. In plaats van internetvriendjes
Trieste reactie.JEFSKIII wrote:Nounou, funky boyDream Chaser wrote:Nee heb echte vrienden. In plaats van internetvriendjes
Mensen zonder facebook :')
JEFSKIII wrote:Me neefje zei altijd; mensen die geen hyves, facebook etc hebben/hadden zijn gewoon lelijk enzoooo
Heb je gelijk in. Maar ik heb zelf geen Facebook nodig om met mensen die ik persoonlijk ken in contact te zijn. Die mensen hebben mijn nummer dus kunnen altijd een WhatsAppje sturen of ff bellen ofzo. Kan verder mijn tijd niet besteden aan social media. Probleem is dat veel mensen zich zo druk maken om wat er op die sites gezet wordt. Bovendien vind ik het niet nodig om mijn hele privé leven online te knallen.patrickjeb wrote:Facebook kun je ook alleen gebruiken voor mensen die je persoonlijk kent. Snap je afkeer totaal niet
Daarom zijn het ook je exen.JEFSKIII wrote:Wou het gewoon even mededelen, hoorde het laatst ergens op de radio
Of het zijn mensen die betere dingen te doen hebben in het leven.JEFSKIII wrote:Nou, vaak is het wel hoor dat die nufjes allemaal geen facebook oid hebben
Jij bent sinds kort ook weer terug dus ja logisch.JEFSKIII wrote:Het scheelt dat Hardtraxx de laatste tijd zo'n online kneuzebende is geworden, stiekem.
Broken Balance wrote:Jij bent sinds kort ook weer terug dus ja logisch.JEFSKIII wrote:Het scheelt dat Hardtraxx de laatste tijd zo'n online kneuzebende is geworden, stiekem.
Jij voelt je wel snel op de kast gejagen hé, boefjeBroken Balance wrote:Jij bent sinds kort ook weer terug dus ja logisch.JEFSKIII wrote:Het scheelt dat Hardtraxx de laatste tijd zo'n online kneuzebende is geworden, stiekem.
Jemig he wat een comeback.JEFSKIII wrote:Jij voelt je wel snel op de kast gejagen hé, boefjeBroken Balance wrote:Jij bent sinds kort ook weer terug dus ja logisch.JEFSKIII wrote:Het scheelt dat Hardtraxx de laatste tijd zo'n online kneuzebende is geworden, stiekem.
Dakpan krijgt je ook al snel in je schulpje
Ja man, dat is bijna hetzelfde als vloeken dat woord.JEFSKIII wrote:Sorry voor mijn foutieve verwoording.
Dat je dat woord ''comeback'' alleen al gebruikt... Neh