Net even mailtje naar Magic Show gedaan voor die WiSH outdoor actie. 
Heb ik allel lekkerOxbow wrote:Net even mailtje naar Magic Show gedaan voor die WiSH outdoor actie.
Heb ik allel lekkerOxbow wrote:Net even mailtje naar Magic Show gedaan voor die WiSH outdoor actie.
oostzaner wrote:klote zooi, ben ik me oordopjes vergeten kan ik geen muziek luisteren.
Ik kan niet zo goed zingen.roberttt wrote:Ik zing altijd in de klasdus geen oortjes nodig
Pff aan dat nummer heb ik echt een hekel sommige hier weten wel waaromoostzaner wrote:Ik kan niet zo goed zingen.roberttt wrote:Ik zing altijd in de klasdus geen oortjes nodig
wordt ook nog is ff dat jank nummer van bruno mars opgezet.
Dikke hardcore vanuit me installatie ouders niet thuis volume vol openoostzaner wrote:wat hun kunnen kan ik ook. keihard hardstyle via me telefoon.
Wist niet dat je ook wessel heetteParvuz wrote:wessel
Gratzzz nu alles doen wat god heeft verbodenRavenwood wrote:jongens, ik heb vandaag het beste nieuws ooit gekregen.
ik ben officieel beter verklaard, er was helemaal niks meer op de scan te zien![]()
mijn dag kan echt niet meer stuk!
Ravenwood wrote:jongens, ik heb vandaag het beste nieuws ooit gekregen.
ik ben officieel beter verklaard, er was helemaal niks meer op de scan te zien![]()
Ravenwood wrote:jongens, ik heb vandaag het beste nieuws ooit gekregen.
Van harte gefeliciteerd kerel!Ravenwood wrote:jongens, ik heb vandaag het beste nieuws ooit gekregen.
Ik heb last van mijn elleboogholteKSwoosh wrote:gelukkig verzekerd!
alles goed verdeR?
idd. kut.robkuh1990 wrote:Me auto net total loss gereden, 5 weken oud
http://twitpic.com/4f86an
trok op na wachten voor rood, reed 20 ofzo
En begon te schuiven en verloor controle
Schoof door, recht zo'n fiets stoplicht eronder
bovenkant van stoplicht door me ruit bekant
2m verder stond een boom, niet geraakt
Politie meteen gebeld, spap etc
Getuige vertelde later over olie (vriendin was onderuit gegaan met motor) (en was niet opgeruimd)
Politie gecontroleerd en was ook daadwerkelijk olie
Ben all risk + garantie verzekerd
Die paal stond niet in beton *gelukkig*p-stylez wrote:zoveel schade bij 20 kmpu? :o