Kloar.wrote:Voor school ben ik bezig met een onderzoek naar energiedrank. Je zou mij er heel erg mee helpen als je deze enquete in wilt vullen! Het duurt maximaal 3 minuutjes. Alvast bedankt!![]()
![]()
http://www.thesistools.com/web/?id=342519
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Dankjewel allemaal! 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Ook gedaan! Er zullen hier vast veel energy drinkers zitten 
Gedaan, maar wat een dramatische enquete
'Heb je wel is'/ suggestieve vragen/ indeling van leeftijd bij vraag 2 is verkeerd & vraag 3 had later moeten komen; mensen die geen energy drinks drinken kunnen de meeste vragen daarna ook nog wel beantwoorden. Tevens is de vraag waar je uit moet leggen wat caffeïne met je lichaam doet veel te breed. Die resultaten kun je nooit goed verwerken.
'Heb je wel is'/ suggestieve vragen/ indeling van leeftijd bij vraag 2 is verkeerd & vraag 3 had later moeten komen; mensen die geen energy drinks drinken kunnen de meeste vragen daarna ook nog wel beantwoorden. Tevens is de vraag waar je uit moet leggen wat caffeïne met je lichaam doet veel te breed. Die resultaten kun je nooit goed verwerken.
Done
maar ben het ook wel eens met davey...
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Idd Davey! Ik zat mezelf al op te vreten van binnen vanwege het 'is' (tot 2 keer toe)
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik zat me niet op te vreten, maar toen ik dat las was ook alle motivatie weg om de vragen serieus te beantwoorden. 
-
G
ik zat een koekje op te etenwrote:Ik zat me niet op te vreten, maar toen ik dat las was ook alle motivatie weg om de vragen serieus te beantwoorden.
-
E
AAUW!wrote:ik zat een koekje op te etenwrote:Ik zat me niet op te vreten, maar toen ik dat las was ook alle motivatie weg om de vragen serieus te beantwoorden.
Haha dit had ik ook al. Ik ga toch gvd geen verslag schrijven over wat caffeïne met mijn lichaam doet.wrote:Ik zat me niet op te vreten, maar toen ik dat las was ook alle motivatie weg om de vragen serieus te beantwoorden.
Zie net dat Jefskii morgen ook vrijkomt 
Gelukkig... het 'geef een cijfer voor de track boven je-topic' is veel te rustig zo 
wrote:Zie net dat Jefskii morgen ook vrijkomt
-
E
-
G
kheb echt zin om kk zat te worden 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Whatcha waiting for 
Stoer, vertel je ons even straks hoeveel je wel niet hebt gehad?wrote:kheb echt zin om kk zat te worden
-
G
honderd kilowrote:Stoer, vertel je ons even straks hoeveel je wel niet hebt gehad?wrote:kheb echt zin om kk zat te worden
Ik ben juist sinds deze week flink aan het minderen qua drank... op zich ook wel mooi 
hoe vaak ik dat wel niet geprobeerd hebwrote:Ik ben juist sinds deze week flink aan het minderen qua drank... op zich ook wel mooi
-
J
-
J
Dessssss dik