Opbitterenwrote:opzouten
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Je bent dagen-/wekenlang niet te vinden in dit topic, maar vindt het wel nodig om even te haten?wrote:opzouten
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
sjemie
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
E
verpeperenwrote:opzouten
-
S
Aanzoeten
Niet zo zuur hier, mensen
PS: 10 uur begint de mijne
PS: 10 uur begint de mijne
-
G
verpeppering van de jeugdwrote:verpepperenwrote:opzouten
-
E
wrote:verpeppering van de jeugdwrote:verpepperenwrote:opzouten
-
S
Wat o wat om te gaan studeren.
ik geef em groot gelijkwrote:Je bent dagen-/wekenlang niet te vinden in dit topic, maar vindt het wel nodig om even te haten?wrote:opzouten
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Okay.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hey een kip
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Het is veel te lekker weer om binnen te zitten.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025

-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025

-
S
Morgen mijn eerste stageles van deze periode geven, geschiedenis aan een volledige meisjes klas (24 stuks), ben benieuwd #stage #geschiedenis #24 meisjes #benieuwd
-
E
wrote:Morgen mijn eerste stageles van deze periode geven, geschiedenis aan een volledige meisjes klas (24 stuks), ben benieuwd #stage #geschiedenis #24 meisjes #benieuwd
Ben benieuwd.wrote:Morgen mijn eerste stageles van deze periode geven, geschiedenis aan een volledige meisjes klas (24 stuks), ben benieuwd #stage #geschiedenis #24 meisjes #benieuwd
-
S
Vorige week was ik in die klas gaan observeren... Toen was het daar echt een kiekekot, alle meisjes hadden kei veel vragen enzo.
Dus ik bij het voorbereiden van de les ruimte gelaten voor vragen, zaten al die meisjes deze les gewoon braaf vooruit te kijken en kwamen er maar geen vragen. Viel wel tegen
Iig was het wel een leuke les, vrijdag weer
Dus ik bij het voorbereiden van de les ruimte gelaten voor vragen, zaten al die meisjes deze les gewoon braaf vooruit te kijken en kwamen er maar geen vragen. Viel wel tegen
Iig was het wel een leuke les, vrijdag weer
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Oke leuk! Wat is een kiekekot? 
-
S
Zo noemen wij een troep vrouwen bij elkaar die heel veel babbelen... Een kippenhok in beschaafd Nederlands
.