Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2169, 2170, 2171, 2172, 2173, 2174, 2175 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:40 

HardstyleForEvah schreef:
Bas, waar is je avatar?

Bij onder zn naam. dat zie je toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:40 

SL8492 schreef:
Kak, moet me toch gaan gedragen hier, nog maar 3,5 maand hier en al een 2e waarschuwing :x

En deze keer ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens, maar ik ga niet zeuren of tegenwerken want ik weet dat ik dan 2 maandjes weg moet hier.

Tuurlijk wel. Als je het er niet mee eens bent mag je dat toch gewoon zeggen in een pb? Heb ik ook gedaan, maar ik werd gewoon genegeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:42 

Zoals gewoonlijk wordt je genegeerd. De beslissing die mod`s nemen vinden zij stoer.
De mod`s(niet alle, enkele) betrekken partij en handelen alles volgens principe: alles kut enter af.

Dat is de laatste tijd ineens heel erg vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:43 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
SL8492 schreef:
Kak, moet me toch gaan gedragen hier, nog maar 3,5 maand hier en al een 2e waarschuwing :x

En deze keer ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens, maar ik ga niet zeuren of tegenwerken want ik weet dat ik dan 2 maandjes weg moet hier.

Tuurlijk wel. Als je het er niet mee eens bent mag je dat toch gewoon zeggen in een pb? Heb ik ook gedaan, maar ik werd gewoon genegeerd.

En als je gebanned wordt, gewoon net zoals jou doen toch? Onder een andere naam terugkeren. Works just fine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:43 

Hardtraxx Crew

Of je gedraagt je gewoon en zorgt dat je geen waarschuwing krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:44 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Nerazzurro93 schreef:
SL8492 schreef:

En als je gebanned wordt, gewoon net zoals jou doen toch? Onder een andere naam terugkeren. Works just fine.

Wtf echt? :lol:

wootum schreef:

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:44 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Of een goede band hebben met G1LL ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:45 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Ik was gewoon klein beetje uitgeflipt op de reactie van HS4E dat ze die fotografen bij die aanslag in Boston moesten straffen, dat is alles......
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:48 

Chukkels schreef:
Nerazzurro93 schreef:
SL8492 schreef:

Je vergist je denk ik. Ik heb nog nooit een ban gehad en heb al helemaal geen dubbelaccount.

Maar goed, moderatoren zijn soms net politie. Totaal niet voor rede vatbaar en ze laten graag hun macht zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:51 

Hardtraxx Addict

Mods zijn gewoon nodig. Anders wordt het één grote bende waar het al een beetje dreigde naar toe te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:55 

Hardtraxx Veteran

Zever :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:04 

SL8492 schreef:
wootum schreef:

Ik was gewoon klein beetje uitgeflipt op de reactie van HS4E dat ze die fotografen bij die aanslag in Boston moesten straffen, dat is alles......

Je schold iemand uit, dat is toch een groot verschil ;)

Ik negeer geen PM's, mag je me altijd sturen en ik zal altijd antwoorden en ik kan je daarin ook haarfijn uitleggen waarom ik je die waarschuwing gegeven heb. Als je je gewoon normaal gedraagt krijg je geen waarschuwing, zo simpel is het maar net en zo moeilijk is het echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:06 

Hardtraxx Veteran

Ik gedraag me altijd normaal, maar bij mij staat de teller al op 2. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:08 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Ik gedraag me altijd normaal, maar bij mij staat de teller al op 2. :cry:

Blijkbaar niet dus. :list: hihihihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:09 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Maar goed, moderatoren zijn soms net politie. Totaal niet voor rede vatbaar en ze laten graag hun macht zien.

Lol. Als je normaal doet tegen oom agent, doet oom agent normaal tegen jou. Maar goed, dat is iets wat er bij een groot deel van de bevolking gewoon niet in wil. ACAB toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:13 

chicken schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Lol. Als je normaal doet tegen oom agent, doet oom agent normaal tegen jou. Maar goed, dat is iets wat er bij een groot deel van de bevolking gewoon niet in wil. ACAB toch? ;)

Klopt wel, er zijn op genoeg fora mods te vinden die inderdaad nooit voor rede vatbaar zijn en zeer graag hun macht laten zien. Verplaats je echter eens in de schoenen van de mod, als iemand jou nadat je diegene een waarschuwing hebt gegeven een PM stuurt, en na aanleiding van die PM besluit je om de waarschuwing terug te draaien, denk je dan niet dat die persoon, en ook anderen, dat ook gaan proberen in de toekomst? ;)

Soms moet je voet bij stuk houden, maar uiteraard wanneer je het ergens niet mee eens bent, moet je dat ook even laten weten, omdat de mod misschien toch wel fout zit. De mod kan zich dit dan realiseren zodat je bij een volgende keer misschien meer geluk hebt, of de mod in kwestie kan jou uitleggen en jou laten begrijpen wat je nou precies fout hebt gedaan.

Wat er ook gebeurt, en ik kan hier voor alle mods spreken, als jij het ergens niet mee eens bent, kun je altijd zonder problemen een PM sturen, daar zal niemand je voor afstraffen. Let wel even op je woorden en denk 2x na voordat je wat zegt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:15 

Hardtraxx Veteran

In principe niets mis mee dat iemand het een volgende keer ook probeert toch? Jij als mod bent er dan om te beoordelen of de PM reden is om de waarschuwing weg te halen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:19 

chicken schreef:
In principe niets mis mee dat iemand het een volgende keer ook probeert toch? Jij als mod bent er dan om te beoordelen of de PM reden is om de waarschuwing weg te halen. ;)

In principe niet, maar dan krijg je zeurende mensen wat uiteraard van kwaad tot erger leidt. "Ja maar bij hem..." etc, snap je? Uiteraard staan wij sowieso achter onze beslissingen. Klachten mogen uiteraard altijd bij Jor-D worden neergelegd, hij is de uiteindelijke "eindbaas" ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:19 

Wat Fekete zegt, daar ben ik het helemaal mee eens. Hij zegt bereid te zijn argumenten te geven voor de bans die hij uitdeelt. Dat bedoel ik te zeggen: veel moderatoren willen dit niet eens (op een vriendelijke, fatsoenlijke manier).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:21 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Wat Fekete zegt, daar ben ik het helemaal mee eens. Hij zegt bereid te zijn argumenten te geven voor de bans die hij uitdeelt. Dat bedoel ik te zeggen: veel moderatoren willen dit niet eens (op een vriendelijke, fatsoenlijke manier).

Moderatoren willen niet eens bans uitdelen. Dat komt niet ten goede voor de sfeer van het forum namelijk... Moderatoren zijn ervoor om de orde te behouden zonder iedereen lukraak te bannen, maar soms moet je een gebruiker bannen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:22 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Ik had toch al toegegeven dat ik het (een beetje) krom verwoorde, maar hoebedoelje legde het gelukkig nog uit (zo bedoelde ik het dus ook). Maarja laten we er maar over ophouden, aangezien het ons alleen maar meer waarschuwingen, of een ban, kan kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:23 

Nerazzurro93 schreef:

Gelukkig nog niemand hoeven bannen, wil ik ook niet. Maar ik vind wel dat iedereen het recht heeft te weten waarom hij of zij gewaarschuwd is, of geband uiteraard. En nogmaals, als een mod je negeert, leg het dan even bij Jor-D neer. Overigens moet je jezelf wel afvragen of iemand je met opzet negeert of dat hij of zij het bericht over het hoofd heeft gezien of misschien op een later tijdstip wilde reageren. En altijd kalm blijven in je berichten richting mods of admins. Dat werkt in je eigen voordeel namelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:32 

Hardtraxx Veteran

Hehe, nieuwe avatar :thumbsup: Met dank aan: http://www.plaatjeverkleinen.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:36 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:40 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Shit, door wie :(
Vorige  1 ... 2169, 2170, 2171, 2172, 2173, 2174, 2175 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic