wrote:gelukkig heb jij wel veel te melden
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Levertijd 62 dagen
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Elexz. Blauwe avatar, gruwelijk irritant.
-
N
Jammer als hij weg is, kon het goed vinden met hem.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
dat
Hij ook met jou?wrote:Jammer als hij weg is, kon het goed vinden met hem.
-
N
Ik heb zo'n idee dat de sympathie niet wederzijds was, maar dat heb ik ook bij jou. (Dit is een compliment he).wrote:Hij ook met jou?wrote:Jammer als hij weg is, kon het goed vinden met hem.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Nerazzurro93 is verliefd op Broken Balahaaaaaaaance. Nerazzurro93 is verliefd op Broken Balahaaaaaaaance. Nerazzurro93 is verliefd op Broken Balahaaaaaaaance. Nerazzurro93 is verliefd op Broken Balahaaaaaaaance.wrote:Ik heb zo'n idee dat de sympathie niet wederzijds was, maar dat heb ik ook bij jou. (Dit is een compliment he).wrote:Hij ook met jou?wrote:Jammer als hij weg is, kon het goed vinden met hem.
Nera and BB, sitting in a tree. Kay-AI-Es-Es-Ai-En-Gee.wrote:Nerazzurro93 is verliefd op Broken Balahaaaaaaaance. Nerazzurro93 is verliefd op Broken Balahaaaaaaaance. Nerazzurro93 is verliefd op Broken Balahaaaaaaaance. Nerazzurro93 is verliefd op Broken Balahaaaaaaaance.wrote:Ik heb zo'n idee dat de sympathie niet wederzijds was, maar dat heb ik ook bij jou. (Dit is een compliment he).
-
N
Wou dat altijd al eens kwijt.
Wat liev!
Maar helaas ik ben bezet
Maar helaas ik ben bezet
-
E
een triootje is goed mogelijk, kwestie van plannen en proberen.wrote:Wat liev!
Maar helaas ik ben bezet
-
S
Weet iemand een goed Nederlandstalig house forum à la Hardtraxx? Maar dan liefst een zonder beheerders met oogkleppen op 
Wattan?wrote:Weet iemand een goed Nederlandstalig house forum à la Hardtraxx? Maar dan liefst een zonder beheerders met oogkleppen op
Ga je eindelijk weg?!
-
S
Niet dat ik veel post of dat je veel last van me hebt he 
Hoe bedoel je het dat ze oogkleppen op hebben?
dan ga ik meewrote:Wattan?wrote:Weet iemand een goed Nederlandstalig house forum à la Hardtraxx? Maar dan liefst een zonder beheerders met oogkleppen op
Ga je eindelijk weg?!
Hoe kan je online nou zien of iemand oogkleppen op heeft? Van Jor-D weet ik dat die vaak zonnebrillen draagt maar dat zijn nog geen oogkleppen.wrote:Weet iemand een goed Nederlandstalig house forum à la Hardtraxx? Maar dan liefst een zonder beheerders met oogkleppen op
-
S
Wat is er mis aan een house sectie? Wat doe je daar verkeerd mee? Je trekt waarschijnlijk meer volk aan... En in de stijl van Hardtraxx is goed, want Hardtraxx is een mooi forum!
wrote:Hoe kan je online nou zien of iemand oogkleppen op heeft? Van Jor-D weet ik dat die vaak zonnebrillen draagt maar dat zijn nog geen oogkleppen.wrote:Weet iemand een goed Nederlandstalig house forum à la Hardtraxx? Maar dan liefst een zonder beheerders met oogkleppen op
Dan wil ik een smartlappen sectie!!
wrote:Dan wil ik een smartlappen sectie!!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Zouden jullie op mijn maat Dymonic willen stemmen?
https://www.facebook.com/festivaart/app_408648302495527
Klik bij Dymonic op "vind ik leuk"
https://www.facebook.com/festivaart/app_408648302495527
Klik bij Dymonic op "vind ik leuk"