Nee, dat is deze: Zanzibar - Horror on mind.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
N
-
S
Neen. Dat is subjectief.
Die ken ik niet, van wie is die plaat?wrote:Neen. Dat is subjectief.
Sorry, moest de opmerking maken
Thankswrote:Have fun!wrote:Goeiemorgen, zit nu al voor schoolreisje in de bus naar lilleZal vandaag dus niet veel posten, zal jullie missen
Heb trouwens Slam-FM hardstyle hier in de bus
Klinkt leuk idd!wrote:Thankswrote:Have fun!wrote:Goeiemorgen, zit nu al voor schoolreisje in de bus naar lilleZal vandaag dus niet veel posten, zal jullie missen
Ben terug, was mooi dagje! Wel jammer van al die bedelaars, met kinderen, en al die zakkenrollers (1 meisje uit mijn klas is gerold, en verloor een I-Pod 5).
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
I-Pod 5 is zeker wel ziekwrote:Thankswrote:Have fun!wrote:Goeiemorgen, zit nu al voor schoolreisje in de bus naar lilleZal vandaag dus niet veel posten, zal jullie missen
Ben terug, was mooi dagje! Wel jammer van al die bedelaars, met kinderen, en al die zakkenrollers (1 meisje uit mijn klas is gerold, en verloor een I-Pod 5).
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Chickenvel
-
S
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wat een nummer
release godverdomme eens
Beste kwaliteit is die N.O.I.S.E.controllers Edit van Defqon 2010 live cd.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Misschien oud nieuws, maar ik zie net dat Wout1997 zich heeft geprobeerd opnieuw aan te melden onder een Poolse alias. Wat een vette streek 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Alweer? 
wanne ponypijper.wrote:Misschien oud nieuws, maar ik zie net dat Wout1997 zich heeft geprobeerd opnieuw aan te melden onder een Poolse alias. Wat een vette streek
denk niet alweer.. maar buiten, dat blijf lekker weg 
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Er wordt wel verdacht weinig over kleding gepost hiero de laatste tijd. 
-
G
tja tis ook het zever topic he, niet het kleding topicwrote:Er wordt wel verdacht weinig over kleding gepost hiero de laatste tijd.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Ja goh dat weet ik ook wel haha.
D.O.N.K.E.Y. heeft kutkicks en daardoor vind ik hem niet zo vet.
Vandaag solistenconcours. Dan moet ik met mn eigen instrument een stukje gaan spelen. Spannend 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Succes!wrote:Vandaag solistenconcours. Dan moet ik met mn eigen instrument een stukje gaan spelen. Spannend
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Goedemorgen!
Vazard tribute staat online! check hier: Sloopman & Breekvrouw @ Vazard Tribute (Freeminded FM)
Vazard tribute staat online! check hier: Sloopman & Breekvrouw @ Vazard Tribute (Freeminded FM)
Optreden had beter gekund maar heb 86 punten en ben 2e in mijn divisie (vd 8) 
-
G
aan me studie werken op zaterdag... ik kan et echt niet