nais!!wrote:Woooooooh bitches! Volgend jaar een half jaar op kamers in Tilburg
welkom bij de breda tilburg crew!
nais!!wrote:Woooooooh bitches! Volgend jaar een half jaar op kamers in Tilburg
Hmm daar woont m'n ex ongeveerwrote:Niet zo ver van het Willem II stadion af. Een vriend van mij zit daar met nog een vriend van me op kamers en hij gaat een half jaar naar Amerika. Laat ik nou net mijn minor in Tilburg doen in die periode.
Is jouw ex mijn zus?wrote:Hmm daar woont m'n ex ongeveerwrote:Niet zo ver van het Willem II stadion af. Een vriend van mij zit daar met nog een vriend van me op kamers en hij gaat een half jaar naar Amerika. Laat ik nou net mijn minor in Tilburg doen in die periode.
Nee ik denk het niet.wrote:Is jouw ex mijn zus?wrote:Hmm daar woont m'n ex ongeveerwrote:Niet zo ver van het Willem II stadion af. Een vriend van mij zit daar met nog een vriend van me op kamers en hij gaat een half jaar naar Amerika. Laat ik nou net mijn minor in Tilburg doen in die periode.
wrote:Chris Two, Kaboem, Banaanslak, Me Gusta, Entourage, Dysphoria, mogen van mij lekker wegblijven en volgensmij ook Spablauw die gebanned is.wrote:Alle gastjes die geband zijn moeten terugkomen

wrote:wrote:Chris Two, Kaboem, Banaanslak, Me Gusta, Entourage, Dysphoria, mogen van mij lekker wegblijven en volgensmij ook Spablauw die gebanned is.wrote:Alle gastjes die geband zijn moeten terugkomen
Ik voel me aangesproken.wrote:Achja de sfeer is hier ook zo slecht... (Geen namen noemen, maar het zijn altijd dezelfde, iedereen weet het wel
)
Wat is dat nou weer voor vraag? Natuurlijk niet. Warm bier is de toekomst!Zou je er waarde aan hechten of je bestelling dan gekoeld word geleverd?
Gefeliciteerd!wrote:JAAAAA heb eindelijk weer een baan na 4,5 maand! Mag weer aan de slag bij Bavaria Evenementen, eindelijk die stress weg!
wrote:http://forum.fl-studio.nl/viewtopic.php?f=5&t=10923#p182258
![]()
![]()
2007 denk het nietwrote:wrote:http://forum.fl-studio.nl/viewtopic.php?f=5&t=10923#p182258
![]()
![]()
![]()
Is die Troll ook ooit hier actief geweest?
Ik maak alleen de taps schoon en reinig ze he.wrote:Gefeliciteerd!wrote:JAAAAA heb eindelijk weer een baan na 4,5 maand! Mag weer aan de slag bij Bavaria Evenementen, eindelijk die stress weg!
Dan ga ik jou vast en zeker nog een paar keer dit jaar tegenkomen
Zo!festival in elk geval als je die dag dienst hebt