Ik snap het wel, een monster drinkt monster
HIHIHIHIHI
HIHIHIHIHI

wrote:
Haha had niet meer geld, en geen zin om te pinnen.wrote:Dat is echt iets voor 13 jochies die dan in de supermarkt staan te tellen hoeveel kleingeld ze hebben en dan een blikje highway cassis, energydrink en de ranzigste kaasknabbels kopenwrote:Ik heb nog niet gegeten vandaag, en heb wel honger....wat zal ik eens gaan halen? M'n budgetis 3 euro, dus ik haal denk ik een zak chips en energydrank.
Daar moet ik altijd om lachen, hoe weinig geld kan je hebbenwrote:Dat is echt iets voor 13 jochies die dan in de supermarkt staan te tellen hoeveel kleingeld ze hebben en dan een blikje highway cassis, energydrink en de ranzigste kaasknabbels kopenwrote:Ik heb nog niet gegeten vandaag, en heb wel honger....wat zal ik eens gaan halen? M'n budgetis 3 euro, dus ik haal denk ik een zak chips en energydrank.
He dat klopt hahawrote:Die goedkope pindaknabbels zijn wel altijd lekker
wrote:Euroshopper is smerige troep
Ah, daarom dus.wrote:Topic beetje opgeschoond. JEFSKIII is een maandje weg en Cruelty heeft een waarschuwing. Denk om het taalgebruik mensen, racisme en woorden als kanker dit en dat tolereren wij hier niet, punt.
Haha voor mij ookwrote:JEFSKIII gebanned?![]()
Als ik een paar uurtjes weg ben gebeurt er dit.
Daar gingen mijn posts in het welk nummer luister je nu topic
2 maandjeswrote:jaa jonge, wat een pech he! Over een maandje is ie weer back
haha u serious?wrote:2 maandjeswrote:jaa jonge, wat een pech he! Over een maandje is ie weer back. Typfoutje van mij..